Red banyonun içinde gözlerini açtı. Hemen hatırladıkları ile ayağa kalktı ve etrafına baktığında yanındaki Ruby'i gördü. Red hızla havlu ile sardıktan sonra kendi odasına ışınlandılar. Red, Ruby'i yatağına yatırdı ve üstünü giydi. Red "Bu da neydi böyle? Neden böyle bir şey hissettim? O değil kaç kişi oldu..." Red sayıyı bile unutmuştu (Pezevenge bak. Ahahaha). Red odadan çıktı ve camdan dışarı baktığında hava kararmıştı. Red alt kata indi ve kaşık, çatal seslerini duydu. Red salona girdi ve herkes Red'e baktı. Red kafasını eğdi ve sandalyeye oturdu. Red yemeğini yerken Sofia "Ne zaman? Evlilik yani?" Red içtiği su boğazında kaldı ve öksürmeye başladı. Red "Y-Yakında efendim. Hayır şimdi isterseniz. Ben belgeleri hallederim efendim." Sofia sırıttı "Bence de.. Ah benim kızım..." Red utanmıştı. Red yemeği yedikten sonra evden çıktı ve en yakın bir evlilik binasına giderek belgeleri ayarladı. Önce karşı çıksalar da Red'in gücünü hissedince hızla ayarlamışlardı. Red eve geri döndüğünde elindeki kağıtta evli oldukları yazıyordu. Red kağıttaki isimleri okudu "Red Lowen - Ruby Lowen.." Red iç çekti "Zaten bir gün olacaktı. Neyse iyi ki çoklu evliliği kabul ettiğini ima etmiştim.." Red salona girdi ve kağıdı gösterdiğinde odadakiler gülümsedi. Stella "Abiii..." Red gülümsedi ve eğildi "Efendim Stella?" Stella "Abi sen benim eniştem misin? Yani ablamın kocası mısın? Annem öyle dedi." Red gülümsedi "Evet Stella. Ama sen bana abi de tamam mı?" Stella kafasını salladı. Red "Bu günden sonra abi, sen ve ablan Ruby ile eğitim yapacağız." Stella "Anladım abi. Ben abim Arthur'a söylerim." Red kafasını okşadı ve ayağa kalktı. Red Sofia ve David'e baktı "Benim soyadım Lowen. Ayrıca ben tam olarak bir ırka mensup değilim!" Sofia ve David dondu..
******
2 Ay Sonra...
Red aldığı evde iki ay boyunca her gün ağır eğitimler yapmaya başlamıştı. Ayrıca bir yandan Ruby ve kardeşlerini eğitiyordu. Bu iki ayda Red ve Ruby biraz daha yakınlaşmaya başlamışlardı.. Red'in gücü 10 tonu geçmişken sadece yumrukları ile 200.Seviye biri ile savaşabilir duruma gelmişti. Red eski hayatında olduğu kişi Akiri'nin tecrübe ve bilgisini aldığından dolayı bir çok teknik ve yeni büyüler öğrenmeyi başardı. Red bir yandan ise simya ile uğraşıyordu. Bu dünyada var olmayan bir çok hap yapmış ve gelişimi için kullanmıştı..
Red sabah her zaman ki gibi uyandı ve yine morali bozuktu. Yeni mana alanı çok güçlüydü ancak kötü tarafı ise gelişimini aşırı bir şekilde kısıtlıyordu. Şu anda 225.Seviyeye varmış ve bazı dahiler önüne geçmişti. Ancak Red daha sonradan fark ettiği mana alanı canavarlardan gelen manaları özümsüyordu..
Red ilk işi olarak yemeğini yedi ve daha sonra herkesle vedalaştı. Red iki ay boyunca düşünmüş ve tehlikeli ormanlara, vadilere veya zindanlara girmeye karar verdi. Red evine son kez baktı ve saraya döndü. Red saraya girdiğinde bir çok kişi sadece ismini hatırlıyordu ancak çoğu kişi Red'in yüzünü unutmuştu. Red iki ay boyunca bir kez bile saraya gelmemişti. Ailesiyle kendi evinde görüşmüş Arya ile bile evine getirmişti.. Red saray kapısından geçti ve etrafa bakarak tanıdık yüz arıyordu. Red kimseyi görmeyince eski odasına gitti. Red odasını açtığında tamamen paramparça bir odayla karşılaşmıştı. Red biraz şaşırmıştı ancak görmezden geldi ve ailesinin odasına gitti. Red kapıya tıklattı. Bir kaç saniye sonra kapı açıldı ve bir hizmetçi eğildi. Red "Ailme şu anda nerede?" Hizmetçi Red'i tanıyordu bir kaç kez Lucy ile Red'e ziyarete gitmişlerdi. Hizmetçi "Efendim aileniz İmparator Leo ile yemektedir." Red "Neredeler?" Hizmetçi "Buyurun efendim." Hizmetçi, Red'in önünden geçti ve hızlı adımlarla Red'de takip etti..
Hizmetçi büyük bir kapının önü geldi ve muhafızlarla konuştuktan sonra kapı açıldı. Red içeri girdi ve büyük masanın üstündeki aşırı kaliteli yemekleri gördü. Red masadakilere baktığında ailesini aradı. Red, ailesini bulamayınca "Leo, ailem nerede?" Leo üzgün çıkan sesi ile "Red.. Ailen artık burada değil." Red yumruğunu sıktı ancak sakinleşti "Neredeler peki?" Leo "O-Onları.. Başka bir imparator el koydu." Red bu sefer sinirlenmişti "El koymak? Benim ailem bir eşya mı lan!" Leo "Red! Sakin ol. Gücünü aşan durumlar bunlar. Ben bile bir şey yapamadım. 3.İmparatorluk güçlü bir yer." Red duygu kontrolü ile Leo'ya baktı Yalancılık ve Üzüntü. Red hızlı bir hareket ile Leo'nun yanına vardı. Red elini Leo'nun omzuna koydu ve ciddi ve hadis sesi ile "Bana doğruyu söyle Leo." Leo'nun kalbi titredi. Leo "Karanlık Tarikat! Aileni karanlık tarikat ele geçirdi!" Red tekrar duygu kontrolü yaptı ve doğru söylediğini anladı. Red umursamaz gibi masanın üstüne oturdu "Neden aldılar?" Leo iç çekti "Herkes dışarı çıksın!" Leo'nun bağırışından sonra herkes korku ile kapıdan çıktılar. Leo, Red'e baktı "Ablan Hina bir kaç hafta önce bir uyanış yaşadı. Her şeyi gizlesek bile bir aura yayılmıştı. Bu aura ise saflık aurası deniliyor. Milyonda bir olan bir aura ve gücü paha biçilemez. Karanlık Tarikatı ise Hina'nın bedenini bulduklarında Hinayı kaçırmak için girişimler düzenlediler. Annen ve baban bir çok kez korusa bile en sonunda gelen bir adam ile götürüldüler zorla. O günden beri ailenden haber almamanın asıl sebebi buydu." Red sinirle Leo'nun boynunda tuttu. Red "Bunu benden nasıl sakladın!" Red daha sonra gülümsedi ve elini gevşetti "Önce karalık tarikat sonra ise bunun içinde sen varsa bütün imparatorluğuna işkence edeceğim!" Red karanlığın içinde kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasíaÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...