★Bölüm 45★2.Kısım★

173 16 0
                                    

Mia aydınlanma yaşarken Red'in son günlerinde bilinmeyen sarı korkutucu gözlerini miras almıştı ve kavramasıyla gözlerini açtığında tamamen farklı bir hava veriyordu. Bu hava bilinmezlikti! Mia bu yeni gözün bir çok özelliği olduğunu biliyordu ancak daha bir tanesini açabilmişti. Mia ayağa kalktığında sırıttı ve kılıcını eline aldığında aura patlamasıyla ormandaki canavarlara korku salmıştı. Bu aura kılıç aurasıydı! Lane ve Mia aydınlanmaları bitmesiyle birlikte yanlarına bir ruh geldi ve ikiliyi alarak ormandan çıkardılar. Red çocuklarına bakarken gülümsedi "Bir çok yeni şeyler öğrendiniz. Peki hediyem nasıldı?" Mia ve Lane birbirlerine baktıktan sonra gülümsediler "Çok güzeldi baba!" koşarak Red'e sarıldılar...

********

Mia ve Lane okula gittikten sonra Red ailesi ile yemek yedi. Red "Ben.. Daha fazla duramayacağım. Biliyorsunuz ki benim gibi biri rahat yaşayamıyor ve sorumluluklarını bilemez bir baba bile oldu. Bu günden sonra eğer güçlenirseniz beni görebileceksiniz. Oğluma ve kızımın yanına gideceğim ve elveda diyeceğim sonra ise asıl oturmam gereken evrenin tahtına oturacağım..." Evdekiler bu günün geleceğini biliyorlardı. Aslında Red çok bile durmuştu ancak öyle olsa bile görememek.. Red iç çekti ve ağlayan gözlerle duran her kişiyle sarıldı. Red kapıdan çıktıktan sonra "Yeniden görüşeceğiz. Ancak ne zaman olduğuna zaman karar verecek.." Red gözler önünde kaybolduğunda akademinin üstünde belirdi. Red aurasını ortaya çıkarmasıyla gür sesle "Lane ve Mia! Çocuklarım dışarı çıkın!" Akademidekiler korkuyla dizlerinin üstüne çökmüşken Lane ve Mia ayağa kalktı ve koşarak dışarı çıktıklarında Red ikiliyi görmesiyle hava elementiyle birlikte hepsini yanına kadar uçurdu..

Red ikisine de sarıldı ve kokularına vücudunun derinliklerine kadar çektikten sonra "Ben gidiyorum." Lane ve Mia oldukları yerde kaskatı kalmışken Mia "B-Baba? Nereye gidiyorsun?" Red, Mia'nın kafasını okşadı "Asıl olmam gereken tahtın yanına.." Lane ve Mia, Red'e sarılırken  ağlıyorlardı. Sadece ağlıyorlardı ve bir şey diyemiyorlardı. Red gülümsedi "Mutlaka tekrar görüşeceğiz. Ancak erkenden görüşmek istiyorsanız güçlenmelisiniz! Eğer bu güce erişirseniz tekrar yanınıza geleceğim ve bir kez daha görüşeceğiz çocuklarım.." Red elinde bir küçük bir büyü taneciği oluştuğunda yukarı uçtuğundan gökyüzü ortadan ikiye bölünmenin eşiğine gelmişti.. Lane ve Mia gözleri açık kalmışlardı bu güç.. Aşırıydı!! Ve içlerinden bir ses Red'in ciddi gücünün sadece %1'i olduğunu söylüyordu... Red gözler önünde kaybolduğundu.

Red gittiğinde tahtına geçmek için önceki varislerle savaşması gerekiyordu! Red kendisi kadar güçlü olan eski taht sahiplerini öldürmek için planlarını hazırladı. Red on tahttan boş olan taht'a doğru baktı. O tahtına doğru ilerlerken ilk tahtın sahibi önünü kesmesiyle Red sırıttı "Gel bakalım!" İlk tahtın sahibi K ile birlikte başka bir dünyaya ışınlanan ikili zeka savaşı yapacaklardı!

Red sanki yeni bir dünyaya ışınlanmıştı ve topraktan askerleri vardı. Karşıdaki K'nından aynı şekildeydi.. Red ilk başta hızla şehrini korumak için işlemlere başladı. Bu şekilde hazırlıklar başlamasının ardından toplam 2 yıl geçmişti ve dış dünyada sadece 2 saatte eşitti.. Red'in milyarlarca ordusu varken K'nın daha az ama güçlü ordusu vardı. Red güçlendirmek için simya ve eğitim vermişti. İlk ve tek kural olan yönetici sadece yönetici ile savaşabilirdi. Red'in toprak askerleri ile K'nın askerleri arasında büyük bir savaş başladığında aylar yılları kovaladı ve ikili birbirinin üstüne üstünlük kuramamıştı. Toplam 12 yıl geçmişti! Red bir zamandan sonra taktik değiştirmeye ve ara sıra ise K ile bire bir savaşmıştı ve yine de bir şey fark etmemişti..

Red en son gelen planla sırıttı ve vücudundan korkutucu aura yayılırken K bile nasıl bir plan olduğunu anlamamış ve korkmuştu! Red bütün ordusunu çektikten sonra şehirlerini koruma altına aldı. K ise fırsatla şehirlere hücum ederken asker sayısı git gide düşüyordu. K ilk kez böyle bir şey görüyordu. Askerleri nasıl bu kadar hızlı ölebilirdi?! K tahtından kalktı ve savaş meydanına indiğinde Red hızla önünde belirdi "Kaybol!" K sinirle "Sen kuralları bozdun! Kendi gücünle surları ve askerlerini güçlendirdin!" Red sırıttı "Sanırım bir şeyi unutuyorsun! Ben kuralsızın ta kendisiyim! Nerede bir kural varsa onu yok ederim ve en üste ben çıkarım K!" K yumruğunu sıktı ve Red'e doğru vurduğunda Red hızla karşıladı ve kendisi tekme attığında ikili arkaya doğru çekildiler..

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin