★Bölüm 55★

163 20 6
                                    

Red yavaşça ayağa kalktığında gülümsedi "Sen hilecisin.." Jasmine sırıttı "Sende öyle çırağım." Red ve Jasmine birbirlerine baktılar ve kahkahalar attılar. Bir kaç saat sonrasında Red her şeyi öğrenmişti ve Red akademiye yazılmıştı!!

********

Red akademiye girmesiyle birlikte ismi yayılmıştı. Ne de olsa büyük bir usta onu önermişti! Red akademiye girmesiyle birlikte sınavlarla birlikte sınıfına yerleşti. Sınavlar hiçbir şey ifade etmese bile istatistik çıkarılması içindi. Red'in istatistikleri ise...

Ruh Seviyesi : 9

Ruh Gücü : 8000

Fiziksel Güç : Ölçülemez

Red akademinin kurallarını Jasmine'den öğrenmişti. En düşük sınıftan başlayarak turnuvalar sayesinde en üstte kadar çıkılıyordu. Her sınıfta ayrıcalık vardı. Red ilk okula geldiğinde iki tanıdık yüz görmesi aynı anda olmuştu. Bunlar Astrid ve Anos'tu! Astrid'i maskeden tanımıştı Anos'u ise tavırlarından ve yüzünden..

Red hiç ses çıkarmadan yanlarından geçmişti. Red'i görenler yeni konuşulan öğrenci olduğunu anlamışlardı. Çünkü yeni gelenler sadece bu kadar rahat dolaşırdılar. Red kendi odasına giderek yerleştikten sonra kafası iyice karışmıştı. Red "Burada gerçekten ne öğrenebilirim ki?" Red akademinin bilgi düzeyini merak ediyordu. Ancak içindeki kişi ona istediği tekniği sağlıyordu. Red ilk dersi için sınıfa girdi. Öğretmen "Yeni öğrenci sensin sanırım. Kendini tanıt ve gördüğün boş bir sıraya otur." Red kafasını salladı "İsmim Red. Uzak bir kıtadan ana kıtaya geldim." Red gördüğü orta taraftaki sıraya oturdu. Red'in hemen yanında çok çalışkan olduğu belli olan bir genç erkek oturuyordu..

Red dersi bitirdikten sonra genel bir tekrar yapmış gibi hissetmişti. Red en son ders olarak sayılmasa da herkesin kendini denediği savaş sahasına geldiler. Her zamanki gibi bütün herkes yeni öğrenciye gözünü dikmişti. Bir çok kıskanan ve sinirli olanlar vardı. Red savaşları izlerken yanına 3.Sınıf bir öğrenci geldi. Red henüz 6.Sınıftı ve en düşüktü. 3.Sınıf öğrencisi genç erkek "Hey yeni çocuk. Savaşmak ister misin?" Red göz ucuyla baktı "Hayır." Genç ve arkadaşları kahkahalara boğulurken "Nasılda korkuyor ahahah!" Genç erkek, Red'in omzundan yakaladı ve ileri geri çekiştirirken "O kadar korkma küçü--" Red boğazından yakaladığı gibi boğazını paramparça etmişti. Red soğuk bir ifadeyle öldürdüğü öğrenciye baktı "Birinin omzuma izinsiz dokunmasından nefret ederim." Red kafasını çevirdi ve yerdeki cesedi umursamadan savaşları izlemeye devam edecekken yanından bir bağırış sesiyle birlikte tehlike hissi hissetmişti.

Red hızla kafasını eğdiği anda belinden aldığı kuvvetle aparkat attı. Çocuk aparkatın etkisiyle çenesinden bir ses yayılmıştı ve yerde kopan bir dil vardı. Red ağzından kanlar fışkıran çocuğa dönerek tekme atmasıyla çocuğun kafası duvara girdi ve vücudu hareketsiz kaldı. Red'in soğuk hiçbir anlam ifade etmeyen yüzü halen dururken gelen saldırıya bakıyordu. Okul içinde izinsiz büyü yasaktı ancak biri ona büyü fırlatmıştı. Red sırıttı ve zemine sert bir şekilde vurmasıyla önündeki zemin havaya kalktı ve saldırıyı durdurdu. Zemin parçalara ayrıldığında Red ortada yoktu ama yerde 4 ceset daha olmuştu. Bir kaçının boynu kırılmışken bazılarının bir kaç et parçası kopmuştu.

Red'in elinde ise kan damlıyordu. Red eğildi ve cesedin üstüne elini sildikten sonra savaş sahasının önüne geçti. Akademide öldürmek yasak değildi. Eğer sen başlatmazsan ceza almazsın. Red bu kuralı iyi biliyordu ve o yüzden onların saldırmasını beklemişti ve bir sürü şahidi vardı. Red sırıttı "Benimle savaşmak isteyen var mı?!" Kimse Red'e bakmamıştı. Daha demin ki olaydan sonra hiçbir şey olmamış gibi davranan biriyle kim savaşırdı?!

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin