★Bölüm 40★1.Kısım★

225 17 21
                                    

Red bir kaç gündür ailesiyleydi ve soğuk davranmaya ara sıra bağırmaya ve emir savurmaya devam ediyordu. Red en sonunda imparatorluktan ayrıldığında herkes bir oh çekmişti. Red ayrıldıktan sonra Scrow'un bilgileri için yeni mağaraya girdi...

*******

İki hafta sonra...

Red uzun haftalardır mağaradan daha yeni çıkabilmişti. Sebebi ise yeniden bayılması ve hafızasının bir kısmı yeniden geriye gelmesiydi. Red artık gerçek kimliğini tam olarak biliyordu. Red bir kuralsızdı! Red Scrow hayatında bir çok anısı zihnine işlemişti. Bu anılarda her zaman istediğini yapan bir dahiydi. Red çoğunlukla savaşırdı ve bundan zevk alıyordu. O yüzden kendisine Sadist Tanrı deniyordu. Red gözlerini dünyada açtığında saçlarının rengi biraz daha değişmişti ve siyah ve mavi karışımına dönmüştü. Red iki de bir değişim geçirmesinin tek sebebi ruhuna alışamayan bedeniydi..

Red mağaradan çıktıktan sonra gökyüzüne doğru baktı ve gülümsedi "Bir kaç gün sonra yeni bir yıldız kıtasında olacağım." Red'in en büyük bilgisinden biri kıtalar arasında nasıl geçiş yapacağıydı! Red mağaradan çıktıktan sonra uzay geçidinden geçerek ailesinin yanına gelmişti. Red ailesiyle vedalaştıktan sonra yola koyuldu. Red, Alice'yi görmek için yanına bile gitmedi ancak giderken bir haber almıştı. Bir oğlu ve kızı olmuştu! Red gülümsemişti ve çocuklarını görmek için yanlarına gitmişti. Red iki çocuğuna da mükemmel ötesi hediyeler bıraktıktan sonra erkek çocuk doğuran Lina ile kız çocuk doğuran Kaori'yi başka bir yere yerleştirdi ve imparatorluktan uzaklaştırdı. Bunu yapmasının nedeni çocuklarının zorluklar yaşayarak kibirli olmalarını engellemekti. Red,  Lina ve Kaori'nin yanında ailesini de göndermişti. Ancak gönderdiği yerin bulunması imkansıza yakındı! Orası büyüler ormanı olarak geçiyordu. Orası Red'in önceki hayatında kendisi için oluşturduğu bir alandı. Red ailesini ışınladıktan sonra onlara büyük miktarda para verdi ve Allen'a yakın nasıl girilip çıkılacağı için bir teknik öğretti. Allen tekniği öğrendikten sonra Red evin kapısından tekrar vedalaştı. 

Red, Hina'ya baktı "Abla çocuklarım senin çocuklarındır. Bir anne gibi onları korumanı istiyorum." Red arkasından Lucy'e baktı ve gülümsedi "Anne.. Bak bir torunun olmuş ve beni büyüttüğün gibi çocuklarıma bakmanı istiyorum. Onlar benim gibi olmalarını istemiyorum. Ne de olsa..." Red'in gözünden yaş geldi "Ben bir canavarım..." Red uzay geçidinin içinden geçerken iki isim söyledi "Oğlum Lane ve Kızım Mia daha sonra görüşeceğiz.." Red şu anda bir evin içindeydi. Ev sapasağlamdı ve Red en üst kattaydı. Red masanın üstündeki mektubu açtı.

Buradan sonra güçlenmek için elinden geleni yapmalısın. Bu kıta o eski hayatındaki kıtalarla karıştırma. Burası üst evrendir! Burası benim ilk doğduğum ev. Ailem ile yıllarca geçirdiğim ilk evim. Burada büyüdüğüm için bu #20.Üst evren hakkında her şeyi biliyorum. En alt kattaki bodrumumuzda saklı bir sandık var onun içinde burası hakkında bir çok bilgi saklı.

Red geldiğinden beridir neden nostaljik hissettiğini anlamıştı. Red okuduğu gibi bodruma indiğinde her köşede bir çok resim vardı. Ancak bir resme bakakalmıştı..

Red resme bakarak gülümsüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Red resme bakarak gülümsüyordu. O günleri zihnine işliyordu. Bu eski Red Scrow'un ta kendisiydi! Red iç çekti "İlk dostum Deliy.. Seni özledim biliyor musun.." Red anlık moral bozukluğundan sonra bodruma indi ve gizli sandığı bulduktan sonra içindeki kağıtları teker teker ayrıntısına kadar okudu. Red bir hafta sonra evden çıktığında içine çektiği hava ile gülümsedi burada mana yoğunluğu güçlüydü. Eğer buraya ilk geldiğinde direk olarak bunu hissetseydi manası patlardı! O yüzden Scrow bunu düşünmüştü ve eve bariyer kurmuştu.

Red dışarı çıktığında neredeyse alıştığı için sıkıntı olmamıştı ancak her nefes alışında halka gücü sayesinde manası artıyordu. Red bir çok halka gücüne sahipti ancak çoğu ek olarak kullanılan güçlerdi. Şimdi ise okuduğuna göre artık Akiri'den değil Scrow'un tam kendisinden alacak. Bu ise 900.Seviyeyi aştığında olacak! Red şu anda 859.Seviyeydi ve gücünü tamamen kullanırsa aldığı bilgilere göre bu kıtada sadece 10 veya 20 kişi kendisini durdurabilirdi. Red evin bahçesini gezdikten sonra bahçenin kapısından çıktığında gözlerinin önünde yeni insanlar ve yeni binalar vardı. Red'in gözüne bir şey takıldı. Bu kağıttaki yazan Mana Çekirdeği olmalıydı. Her kişinin bir hakkı vardır ve alabildiği çekirdek ile sonsuza kadar yaşar. Scrow en iyi 50.Çekirdeği almıştı ve neredeyse evrenlerde rakibi yoktu. Tabi ki mana çekirdeği güçlü olanlarda vardı ancak Scrow bir çok kez gücünün limitlerini aşmıştı ve onları parçalara ayırmıştı..

Red ilk işi olarak mana çekirdeği için sıra almak için şehre girdi. Red'in kimliği olmadığı için önce muhafızlar kimlik çıkarttılar. Red kimliğini altıktan sonra şehre girmişti. Red bir çok pazar görmüştü ve burada yeni eşyalar vardı. Red her baktığında daha da şaşırıyordu. Red en sonunda mana çekirdeğine gelmişti. Red sıraya geçtikten bir kaç saat sonra içeri alındı. Red girdikten sonra kapı kapandı. Ortada bulunan alana Red geçtikten sonra meditasyona geçti. Dışarıda mana çekirdeği titredi çok fazla mana gücü emiliyordu! Bütün halk mana çekirdeği alanına doluşmuştu. Red ise şu anda yeni o güçlü mananın çekirdeğini hissetmişti. İçindeki mana çıldırmıştı ve evrim geçiriyordu. Red kendini sıktı ve manasını güç ile engelliyordu. Bir kaç dakika boyunca savaştan sonra Red'in içindeki mana çekirdeği dayanamadı ve sınırlarını aştı..

 Bir kaç dakika boyunca savaştan sonra Red'in içindeki mana çekirdeği dayanamadı ve sınırlarını aştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Red mana çekirdeğini gördüğünde şaşırmıştı. Bunu ilk kez görüyordu. Scrow'un dediği sayfalarda böyle bir şey değildi. Genelde mavi bir daireydi. Ancak Red'in tamamen farklıydı. Red ayağa kalktı ve mana çekirdeğini ölçen üst düzey alete dokundu.

Güç : Ölçülemez!

Potansiyel : Ölçülemez!

Saflık Derecesi : Ölçülemez!

Mana Çekirdeğinin Sıralaması : Sistem yetersiz.. Belirlenemedi!

Red şok içinde yazılanlara bakıyordu. Red anlamsız kahkahaları odayı kaplamıştı. Red hızla hissettiği insanlar ile ışınlanarak kaçtı. Red şu anda evin içindeydi. Red hızla Scrow'un bıraktığı teknikleri aldı ve başladı. Red ilk başlarda kitapta yazılan zorlukları hissetmemişti. Red tamamen zorluk olmadan tekniği uyguluyordu. Red'in manası inanılmaz şekilde büyürken seviye atlıyordu.. Red en sonunda gözlerini açtığında çoktan bir ay olmuştu. Red şu anda 899.Seviyeydi. Artık savaşarak seviye atlamalıydı.. Red dışarı çıktı ve şehirde bir çok bilgi edindikten sonra ormanları ve zindanların yanından geçti. Red en sonunda canavarlarla dolu dağa girmişti ve orada iki ay sonra seviye atlamıştı. Red'in zihninde yeni halkasının gücü belirdi.

Yıldız Gücü 

Yıldızların gücünü kullanabilen bir güçtür. Bir çok yıldız gücü alınabilir ve her yıldız gücü farklı etkilere sahiptir. Sahip olunan yıldız : 0

Red sırıttı ve ağacın üstüne çıkarak meditasyona geçti. Red bir kaç günde bir çok yıldız denemişti ancak hiç biri kabul etmemişti. Ancak Red vazgeçmedi ve bir tane daha denedikten sonra sonunda bir tane yıldız gücü elde etmişti. Red hızla etkisine baktı. Yıldızın verdiği güç fiziksel güçtü. Ancak bu az değildi tamı tamına 200Ton!



Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin