16-Çok birsürü güzel, uslu Taehyung görebilir mi? Miyaav~

19.3K 1.8K 1.7K
                                    


Bir şeyi açıklığa kavuşturaym dedim. Taehyung ne zaman büyüyecek diyenler var. Taehyung zaten yetişkin arkdşlar. Sadece yarı kedi yarı insan olduğu için küçük boyutta.
1.40 falan ve düşünce yapısı da tam insanlar gibi değil. O yüzden çocuksu.

"Kocaman köpük kutusu, Mrrhh~"

Jungkook aklına gelen şey ile kollarını göğsünde birleştirdi.
"Küvetimden bahsediyorsun?"

Taehyung omuz silkti ve yüzünü yeniden gömleğin arkasına sakladı.

"Üzgünüm ama büyük bir küvete sahip değilim ufaklık. Şimdi oradan çıkıp uslu bir kedicik olmazsan kuyruğun için aldığımız tokaları Jimin'e vereceğim?"

~~~~~~~

Taehyung duyduğu şey ile gözlerini irileştirdi ve kuyruğu ile Jungkook'a vurmaya çalıştı. Neyseki Jungkook onu yakalayıp engel oldu.
"Ahh.. uğraştığım şeye bak. Seni bakım evine vermeliydim."

Taehyung'un küçük belini sıkıca kavrayıp dolabın içinden çıkardı. Sağ kolunun altında Taehyung'u tutarken sol eliyle dolaptan temiz bir havlu aldı. Küçük olanın engel olmaya çalışmadığını fark ettiğinde başını eğip yüzüne bakmaya çalıştı.

"Hey, ağlıyor musun yoksa?"
Taehyung ağlak bir miyavlama harici ses çıkarmadı. Tek düşündüğü tokaları ve çıkartmalarıydı.

Jungkook banyoya girdiğinde taehyung'u yere bıraktı ve küveti doldurmak için sıcak suyu ayarladı.
"Küvet küçük olabilir ama böylece daha çok köpük yapabilirim. Ne dersin?"

Taehyung onu dinliyor gibi görünmüyordu. Göğsü hizasına kaldırdığı ellerinin küçük parmaklarıyla oynuyor ve etrafa bakınıyordu.
Bakışlarını yukarı kaldırıp Jungkook'a baktı.
Kocaman gözlerini süsleyen sık ve uzun kirpikleri ıslanmış ve sarı renkteki gözleri sulu suluydu. Jungkook eğilip onu ısırmak için büyük istek duyuyordu. Fakat bunu yaparsa Taehyung'un daha çok ağlamasından da korkuyordu.

"Küçük şişko insan yavrusu toka istemez! Taehyung'un çok güzel, yumuşak tüylü kuyruğu var. Mrrrhh~"

Jungkook güldü ve eğilip Taehyung'un tombul yanaklarını büyük avuçları arasına aldı.
"Vermeyeceğim korkma. Ama söz dinlemen ve temizlenmen gerekiyor."

Taehyung ona aynı ifadeyle bakmaya devam etti ve cevap olarak sadece miyavladı.
"Miyaav~"

Taehyung'un sevimli poposunu kavrayan küçük çamaşıra bir süre baktı ve onun için yeni iç çamaşırları almadığını hatırladı.
"Onu da çıkar, diğerleriyle birlikte yıkansın."

Taehyung söz dinleyip iç çamaşırını çıkardı ve göğsüne bastırdı.
"Küçük şişko insan yavrusu almasın."

"Tamam almaz."
Jungkook söyledikten sonra Taehyung'un iç çamaşırını tutup kirliye atmak için banyonun köşesindeki sepetin yanına gitti. Döndüğünde küçük parmaklarıyla, ufak penisine dokunan bir Taehyung görmeyi planlamıyordu.

"Hey! Ne yapıyorsun?"

Taehyung bakışlarını kaldırıp Jungkook'a baktı.
"Jungkook'un da pipisi var mı? Bak, birsürü çok güzel Taehyung'un pipisi çok sevimli."

Taehyung daha önce hiç tamamen çıplak bir insan görmemişti. Sahibine de sormuştu, ama o pipisinin olmadığını söylemişti. Tabiki de yaşlı adam şımarık kedisinin onu görmek için ısrar edeceğini bildiği için yalan söylemişti.

Jungkook şaşkınlık içinde kirpiklerini kırpıştırdı.
"Ne?"

Taehyung omuz silkip küvete girdi ve Jungkook'un köpük yapması için beklemeye başladı.
"Peki ya orda ne var? Taehyung bilmek istiyor."
Jungkook'un kasıklarını işaret ederken söyledi.

"Ne? Tabiki benim de bir penisim var. Neden böyle şeyler soruyorsun?"
Dolaptan jimin'in annesinin burada bıraktığı oyuncak civcivleri çıkardı ve suya koydu.
"Bunlarla oyna bak senin gibi sarı."
Bu sohbet gereksiz yere Jungkook'u germişti. Hemen sonlanmasını istiyordu.

Fakat Taehyung büyük bir sevinç çığlığı attı ve suyun içinde kıpırdandı.
"Çok birsürü güzel, uslu Taehyung görebilir mi?Miyaav~"

"Çok birsürü güzel, uslu Taehyung görebilir mi?Miyaav~"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dolabın içindeki Jk'in gömleğine sarılmış Tae

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dolabın içindeki Jk'in gömleğine sarılmış Tae.

thexunemployed
antileri_s2km
💛

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin