"Ne? Tabiki benim de bir penisim var. Neden böyle şeyler soruyorsun?"
Dolaptan jimin'in annesinin burada bıraktığı oyuncak civcivleri çıkardı ve suya koydu."Bunlarla oyna bak senin gibi sarı."
Bu sohbet gereksiz yere Jungkook'u germişti. Hemen sonlanmasını istiyordu.Fakat Taehyung büyük bir sevinç çığlığı attı ve suyun içinde kıpırdandı.
"Çok birsürü güzel, uslu Taehyung görebilir mi?Miyaav~"~~~~~~
Jungkook, küvetin yanında dizleri üzerine çöküp Taehyung'un isteğini görmezden gelmeye çalıştı. Eline aldığı en küçük civcivi Taehyung'un omzuna koydu ve gülümsedi.
"Beğenmedin mi? Kağıttan ufak gemiler yapabilirim, ne dersin?"Taehyung sızlandı civcivi alıp suyun içine attıktan sonra kollarını göğsünde birleştirdi. Kaşları çatılmış bir halde Jungkook'a bakarken başını iki yana salladı. Islanmış sarı saçları arasındaki kulakları dimdik ve kıpırdamıyordu.
"Birsürü çok güzel Taehyung, görmek istiyor. Daha önce hiç insanların pipisini görmedi."
Söyledikten sonra elini kaldırıp işaret parmağını ağzına koydu. Çok sevimli görünüyordu.
"Kuyruğun da var mı? Onu saklıyor musun? Miyaav!"Suyun içinde dizleri üzerine oturup, kollarını küvetin kenarlarına koydu ve Jungkook'a yaklaştı.
"Taehyung kuyruğunu da görmek istiyor. Yoksa uslu olmak istemez. Mrrrhh~"Jungkook, tek kaşını kaldırdı ve elini uzatıp Taehyung'un tombul yanaklarını çekiştirdi.
"Sen beni tehdit mi ediyorsun ufaklık?"Taehyung sevimli bir şekilde dudağını büzdü ve bakışlarını Jungkook'un yüzü hariç, banyonun her tarafında gezdirdi.
"Mrrhh~ Taehyung bilmiyor.""Öncelikle benim bir kuyruğum yok. Ayrıca penisimi de öyle görmek istiyorum demen doğru bir davranış değil. İnsanlar bunu ayıp olarak görüyor. Sakın bir başkasına da söylememe anlaşıldı mı?"
Taehyung küvetin kenarından ortasına doğru kaydı ve Jungkook'dan uzaklaştı.
Ağlak bir miyavlama eşliğinde Jungkook'a üzgün bakışlar attı.
"Çok birsürü uslu, güzel Taehyung seninle konuşmuyor. Git buradan, Mrrhh!""Ahh... Tanrı aşkına! Neden bu kadar şımarık, huysuz ve sevimlisin?"
Jungkook itiraz ederek çıkıştığında Taehyung'un gülmesini beklemiyordu.Taehyung göğsü hizasına kaldırdığı ellerinin, küçük parmakları ile oynarken sevimli bir miyavlama çıkarıp Jungkook'a cilveli bir bakış attı.
"Çok mu birsürü sevimli Taehyung? Mrrhh~~~"Taehyung'un yemek ve süslü eşyalardan daha fazla sevdiği bir şey varsa oda iltifat almaktı. Çünkü en güzel en sevimli şeyin kendisi olduğunu düşünüyordu.
Ve Taehyung'un istediği bir şeyi yapmayan, onu azarlayan herkes kötü kalpli ve çirkindi. Ve birde üzerinde hiç süs olmayan siyah-kahverengi tişörtler. Onlardan Jungkook'un birsürü vardı ve Taehyung hiç sevmiyordu. Onları da bir gün saklamayı düşünüyordu, Jungkook giymesin diye."Evet, çok birsürü sevimli Taehyung."
Jungkook onun beklentiyle sorduğu şeyi duyunca cevaplamıştı ve devam etti.
"Ama huysuzluk ettiğinde hiç sevimli değil."Taehyung suyun üzerinde yüzen plastik civcivlerden birini aldı ve Jungkook'a fırlattı.
"Çok birsürü güzel Taehyung hep sevimli!"
Daha sonra küvetin içinde kaydı ve burnundan yukarısı suyun dışarısında dururken sevimli gözleriyle ayakta bekleyen Jungkook'a bakmaya devam etti.Jungkook banyodan çıkmak için arkasını döneceği sırada Taehyung, kafasını suyun içinden çıkardı ve söylendi.
"O zaman çok birsürü güzel Taehyung, Polis evindeki..." Polis merkezinden bahsediyordu. "Çok birsürü yakışıklı, kocaman, güçlü Namjoon'dan pipisini göstermesini isteyecek. Mrrhh~"
Namjoon ona çok sevimli olduğunu söylemişti ve diğer stajyer kızlar gibi yanağını çekiştirip acıtmamıştı.Jungkook hızla küvetin yanına çıktı ve şaşkınlıkla irilesen gözleriyle Taehyung'a baktı.
"Sakın! Sakın Namjoon'a böyle bir şey söyleme."
Taehyung ona öyle bir şey söylerse, Amir Namjoon kendisi hakkında ne düşünürdü!Taehyung omuz silkti ve kucağına aldığı güzel kuyruğunu sevmeye başladı.
"Taehyung görmek istiyor. Mrrhh~"Çok güzel çok güzel 🤧
Vee sonraki bölümler için plan yaparken Yoongi ve Baekhyun'u bunların bebişi yapmaya karar verdim. 🤺