"Ahhh! Tanrım.."
Jin, çalışma masasında otururken öğrencilerinin sınav kağıtlarını okumaya çalışıyordu. Fakat komşudan gelen sesler dikkatini toplamasına engel oluyordu. Sorun çıkarmamak için ilk başta beklemeye karar verdi. Fakat iki buçuk saati aşkındır sesler kesilmediği için sinirle oturduğu sandalyeden kalktı.
"Terbiyesizler."
Kendi kendine söylenirken anahtarını aldı ve evinden çıktı. Yan eve geçmek için uzun yol yerine bahçe duvarından atmayı tercih etti.
Pek fazla görmediği komşusunun kapısına birkaç kez vurdu ve elini beline yerleştirdi.
Saygısızlık etmek istemezdi fakat kendisine saygı gösterilmediğini düşünüyordu.Tahmin ettiğinin aksine çok beklemeden kapı açılmıştı. Karşısındaki uzun ve kalıplı adama bir süre baktı. Turuncu saçları arasındakiki ufak kulakları fark etmesi biraz uzun sürmüştü.
Hemen ardından da arkasında sallanan tüylü, turuncu kuyruğu görmüştü zaten.Tam konuşmaya başlayacağı sırada kendi evinde duyduğu sesleri daha net bir şekilde yeniden işittiğinde susmak zorunda kaldı. Jin'i rahatsız eden bu melez adam değilse ona kızamazdı.
"Ş-şey ben.."
İlk defa televizyon ve sosyal medya haricînde bir melez görüyordu. Çok yakışıklı olduğunu düşündü, bu melezler sevimli ve ufak olmuyor muydu? Birden üzerine hiçbir şey almadan, pijamaları ile evden çıktığını hatırladığında utandı.Sarı renkteki küçük şortunun üzerinde beyaz papatlaya desenleri vardı. Üstüne giydiği bol beyaz tişörtünün Marsupilami baskısı ise utanç vericiydi.
"Ahh.. şey ben"Sehun kollarını göğsünde birleştirdi ve kapının pervazına yaslandı. Bu garip giyinimli, sevimli insanın ne söylemeye çalıştığını anlamaya çalıştı. "Evet?"
Hala bir cevap alamadığında sıkıntıyla iç çekti ve mırladı. "Mmrrhh.."Jin duyduğu mırlama ile heyecanlandı. Daha sonra derin bir nefes alıp sırtını dikleştirdi.
"B-ben şu sesler ne zaman kesilecek diye sormaya gelmiştim."
Hemen ardından seçtiği cümlelerin saçma olduğunu düşünüp utançla ellerini arkasında birleştirdi.Sehun, önündeki insanın kızaran yanaklarına dikkatle bakarken gözlerini kıstı. Garip insan ardından ellerini arkasına götürmüş ve bir ayağının ucunu yere sürtmeye başlamıştı. Sehun'a bu davranışlar bir yerden tanıdık geliyordu.
"Benden hoşlandın mı?"Kendisinden bir karış kadar kısa insana yaklaşmak için eğildi ve devam etti.
"Yanakların pembeleşti, çok tatlısın."Jin, duyduğu şey ile gözlerini irileştirdi ve ellerini hızlıca yanaklarına koydu.
"Ne! Hayır ben.. ben neyse sorun yok gidiyorum!"Hızlı adımlarla komşusunun evinden ve rahatsız edici ortamdan uzaklaştı.
"Ne sinir bozucu adam! Neden öyle dedi ki?"
Kendi kendine söylenirken evine girmişti bile.
Kulaklığını arayıp bulduktan sonra rastgele bir şarkı açtı. Stresli olduğu her zaman yaptığı gibi yemek yapmaya girişti.~~~~~~~
Sehun eve girdikten sonra yeniden televizyonun karşısındaki koltuğa oturdu. İnsanları çok garip buluyordu. Onları anlamak zordu.
Çok geçmeden Jungkook, salona inmişti. Elindeki havlu ile ıslak saçlarını kurutmaya çalışırken Sehun'un yanına oturdu.Sehun bakışlarını televizyondan ayırıp ev sahibine döndü.
"Açım."Jungkook bunu beklemiyordu fakat yukarıda olanlar ve Taehyung hakkında bir şeyler sormadığı için memnundu.
"Ahh tabiki, pizza söyledim yarım saat geçmeden gelir."Sehun bakışlarını yeniden televizyona çevirdi ve konuşmaya devam etti.
"Siz yukarıda çiftleşirken evine bir insan geldi."Jungkook oturduğu yerde rahatsızca kıpırdandı.
"Bir insan mı?" Evine kim gelirdi ki?Sehun devam etti.
"Seslerinizin ne zaman kesileceğini sordu ve sonra da yan taraftaki eve girdi."Jungkook elindeki ıslak havluyu koltuğun yaslanma kısmına bıraktı ve ayağa kalktı.
"Anladım, umarım seni rahatsız etmemiştir."
Jungkook endişeyle sordu. Komşusu gürültüden rahatsız olduğu için sinirlenmiş ve Sehun'a sert çıkışmış olabilirdi.Sehun hala televizyona bakmaya devam ederken sırıttı ve ayaklarını sehpanın üzerine uzattı.
"Hayır etmedi, çok tatlıydı."Merak etmeyin iki çiftli fic sevmem.
Böyle taekook'un az işlendiği bölüm yazmam bir daha. Sehun'la Jin'in arasını yaparken bahsetcem sadece.Nys yorumları okurken eğleniyorum o yüzden soru soracam.
Hangi grupları stnliyorsunuz, yada idol?Ben; 2014'ten beri Baekhyun seviyorum,
BTS'i de 2015'te Baekin yanında görmüştüm, ödül töreninde. Ordan beri severim.Bir süredir de Nct ve Ateez seviyorum.