9-Şımarık sen! Taehyung uslu Mrrhh!

21.5K 2.1K 619
                                    

Jungkook kızlara el sallayıp Taehyung'u kucağına aldı. Hala yüzünü göğsüne sürtüyor başını kolunun altına sokmaya çalışıyor daha komik olanı ise ceketinin altına saklanmaya çalışıyordu.

Jungkook huylandığı için güldü.

Arabaya bindiğinde neden böyle davrandığını öğrenirdi.

~~~~~~


Jungkook arabasının kapısını açtığında Taehyung'u bırakmak için eğildi fakat bedenine sıkıca sarılmış ufak beden ona engel oluyordu.

"Eve gideceğiz beni bırakıp arabaya binmen gerekiyor."

Bir eliyle düşmemesi için yumuşacık popoyu sıkıca kavrarken diğer elini deri ceketinin altına uzatıp Taehyung'un başını dışarı çıkardı.

"Mmiyaav~"

Taehyung önce etrafa daha sonra Jungkook'un gözlerine bakıp uzun bedenin kucağından inerek arabaya bindi.

"Neden korktun bu kadar alt tarafı bir saat seni kızlara bıraktım."

Jungkook sürücü koltuğuna yerleştiğinde sorunca kuyruğunu okşamakta olan sevimli beden yüzünü ona çevirdi.

"Taehyung'un birsürü güzel çok yumuşak yanağını ısırdı Mrrhh~"
Taehyung yanağını okşarken sızlanarak söylediğinde diğeri güldü.

"Tatlı olduğun için sevmek istemişlerdir."

Küçük olan omuz silkti ardından kulaklarını geriye yatırıp konuştu. "Birsürü mü çok fazla tatlı Taehyung? Pembe sütten bile mi?"
Sahibinin ona sevdiği için sürekli aldığı çilekli sütü kastederek sordu.

Jungkook Taehyung'un sorduğu şeyi anlamaya çalışırken bir süre bekledi. Pembe süt de neydi?

"Evet çok fazla sevimlisin fakat şımarıksın ayrıca başkalarının eşyalarını izinsiz alıyorsun. Bunu yapmamalısın."

"Şımarık sen! Taehyung uslu Mrrhh!"

Sonra hemen kızgın modundan çıkıp kocaman şirin gözlerini daha da irileştirerek Jungkook'un küpesine uzandı.

"Mrrhh~"

"Eve gidince vereceğim rahat bırak beni araba kullanıyorum."

Taehyung cevap vermeden az önce oturduğu koltuğa tekrar oturdu. Arabanın camından yola bakarken epey sessiz ve düşünceli görünüyordu.

~~~~

Jungkook kapıyı açtığında arkasına dönüp sessizce ayakta bekleyen Taehyung'a baktı.

Onu bu kadar sessiz gördüğü için şaşkın ve biraz da mutlu olsa da içeri girdiklerinde küçük beden ile beraber salondaki büyük koltuğa oturdu.

"Şımarık olduğunu söylediğim için bana küstün mü?"

"M-miyaav~ Taehyung'un sahibi ne zaman onu almaya gelecek?

Jungkook ona araba kullandığını, kendisini rahatsız etmemesi gerektiğini söylediğinde en son arabada gördüğü sahibi aklına gelmişti.

Taehyung'un sahibi 38 yaşındaki Minhwan onu bir eşi ya da çocukları olmadığı, kocaman evde sıkıldığı için almıştı. Oldukça zengin olan Minhwan şirin kedisini fazlaca şımartmış çalışırken olduğu sert adam ile Taehyung'u hiçbir zaman tanıştırmamıştı.

Kocaman sarı gözlerini sahibine dikip saçlarının arasındaki küçük kulaklarını oynatırken miyavladığında onun isteğine hayır demek kolay değildi. Ne isterse istesin.

Taehyung lüks yaşamını ve sahibini istiyordu fakat Jungkook onun artık yaşamadığını söyleyemezdi.

"Sana küpemi vereyim ve sonra da Jimin'in oyuncaklarıyla oyna olur mu?" Jungkook'un ablası arada bir Jimin'e bakması için onu evine getirirdi.

Bugün de gelmesi gerekiyordu, Jimin geldiğinde belki de Taehyung ile iyi anlaşırlardı.

Taehyung kulaklarını geriye yatırıp gülümsedi ve başını aşağı yukarı salladı. Aklındaki sahibi uçup gitmişti bile.

heliosCN✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

heliosCN

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin