78-Miyaav~ Baba Jungkook saçlarını pembe yapabilir.

8K 899 373
                                    

Bir buçuk aydır hiçbir hikayeme bölüm atmıyordum. Kitty Kitty ile açılışı yaptım!
Artık köydeyim ve birsürü boş vaktim var.

Medyaya koyduğum şarkı çok güzel arkdslr.

Keyifli Okumalar~



"Çok birsuru fazla güzel Taehyung giyebilir!"

Taehyung neredeyse ağlamak üzereydi. Küçük elleri iki yanında yumruk halinde sıkıca kapanmıştı. Süslü ayakkabıları içerisindeki ayaklarını yere vurdu ve bağırdı.

"Kötü baba Jungkook hiç bilmiyor! Mrrhh!"

Jungkook, yukarıdan Taehyung'u izlerken onun bu hareketlerine sinirlense mi yoksa çok şirin olduğu için onun küçük bedenini sıkıca kucaklayıp, yumuşak yanaklarını ve tatlı dudaklarını mı öpse bilemiyordu.

"Elbette giyebilirsin Taehyung fakat burada senin bedenine uygun bir gelinlik bulunmuyor güzelim. Beden ölçülerini almalı ve hazır olmasını beklemeliyiz."

Jungkook, Taehyung'u kucaklamaya çalışırken söylendi ama küçük olan onun kollarını itti.
"Hayır!"
Daha sonra değil şimdi giymek istiyordu. Kaç gündür bunun hayalini kuruyordu ve kimse engel olamazdı.

Dudakları titremeye başlarken bakışlarını mağaza çalışanlarında gezdirdi. Şuan hepsi kendisine bakıyordu ve Taehyung biraz ürkmüştü. Hiç istemese de hemen Jungkook'a sarıldı. Yüzünü onun sert bedenine bastırırken kuyruğu arkasında sallanıyordu.

Jungkook başını eğip Taehyung'un sarı saçları arasında kıpır kıpır görünen kulaklarını okşadı.
"Ölçülerini almalarına izin ver ve en kısa zamanda istediğinin aynısını senin için hazırlayacaklar Taehyung. Lütfen."

Taehyung normalde olsa onu dinlemezdi ama birbirinin aynı giyinmiş mağaza çalışanları çok korkutucuydu. Hemen burdan gitmek istiyordu.

~~~~

Eve dönerken Taehyung arabada hiç konuşmamıştı. Jungkook onun huysuzluk etmesini ve ağlamasını da beklemişti ama hiçbirini yapmamıştı.

"En kısa sürede o mağaza da gördüklerinden bile daha güzel bir tanesine sahip olacaksın. Bunun için üzülme Taehyung."
Jungkook, araba kullandığı için bakışları yoldayken söylendi.

"Miyaav~ Baba Jungkook saçlarını pembe yapabilir."
Bunu aklına Jaehyun sokmuştu.
Jungkook'un saçları pembe olursa, daha sonra yapacakları bebeklerin de tüyleri pembe olurdu. Kötü baba Jungkook siyah saçlı olduğu için küçük güzel bebeği Yoongi'nin tüyleri siyahtı!

Jungkook, şimdi onun neden usluca oturduğunu anlamıştı. Çünkü aklında istediği bir şeyin hayalini kuruyordu.

"Pembe mi? Sarı istediğini sanıyordum."

Jungkook bakışlarını kısa bir süre Taehyung'a çevirdi ve yeniden yola döndü. Saçlarını pembe yapması mümkün değildi. Hem sevmiyordu hemde merkezdeki herkesin alay konusu olmak istemezdi.
Fakat Taehyung bugün gelinlik giyemediği için için çok üzülmüştü, isteğini yerine getirmek istiyordu. Üstelik zaten daha önce de saçlarını sarıya boyamayı düşünmüştü. Bunu yaptığında Taehyung'un yüzündeki mutluluğu görmek istiyordu.

"Peki yapalım ama Pembe değil, birsürü çok fazla güzel Taehyung gibi sarı olsun."

Taehyung aldığı cevaptan memnun bir şekilde miyavladı ve oturduğu koltukta kıpırdandı.
Yarım saat önceki mutsuz modundan tamamen çıkmıştı. Başını çevirip Jungkook'un yan profilini seyretti. Baba Jungkook birsürü yakışıklıydı ve saçlarını sarı yapmalıydı.

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin