70-Birazcık küçücük bilene mi olmaz? Mırhh~

10.3K 1.1K 574
                                    

Stream kasarken uyumayan bitchzlara yb atayım dedm.
🍑🤺

Keyifli Okumalar✨

~~~~~~

"Baba Jungkook kucak~"

Taehyung sızlanarak oturduğu yatakta, sevimli poposunun üzerinde zıplarken söylendi.
Yeonjun, üzerine kustuğu için bebekleri Irene'a emanet edip ikisi odalarına çıkmıştı. Jungkook sadece küçük olanın üzerini değiştirmeyi planlasa da Taehyung yıkanmak istediği konusunda ısrarcıydı.
Şimdi de kucaklamak istediği söylüyordu.

"Ama ellerim dolu, yürüsen olmaz mı?" Jungkook, ellerindeki havluları ve Taehyung'un pembe duş jeli, lif şampuan ve kıyafetlerini gösterirken söyledi.

“Çok birsürü fazla güzel Taehyung istemiyor Mrhh!"

Jungkook gözlerini kısıp küçük bedene sırtını dönerken konuştu. “Gelme o halde ben tek girerim küvete."

Taehyung istediğinin olmayacağını anladığında dudağını büküp yataktan kalktı ve koşarak uzun bedenin sırtına atladı. Boynuna asılıp bacaklarını beline doladığında rahat bir pozisyon alana kadar uğraştı.

Jungkook derin bir nefes alıp banyoya doğru yürüdü.
Taehyung'u taşımayı seviyordu fakat fazla şımarık olduğu için artık isteklerinin hepsini dikkate almamaya karar vermişti.
Jungkook onu uyardığı halde yaptıkları her şeyi etrafındaki herkese anlatmaya devam ediyordu.

Jungkook küveti hazırlarken bile Taehyung sırtındaydı.

"Biraz daha yap Baba Jungkook Mrrhh~" Taehyung, Jungkook'un omzunun üzerinden küvetin içindeki köpüklere bakarken söyledi ve diğeri biraz daha köpük yaptığında kayarak sırtından yere indi.

Küçük melez üzerindeki herşeyi hızlıca çıkarıp küvetin içine oturduğunda Jungkook gözlerini kıstı.

Daha sabah pijamalarını Jungkook'un çıkarması için ağlamış kolunun acıdığını söylemişti.
Jungkook onun 'Birsürü fazla güzel Taehyung'un burası acı oldu Baba Jungkook Mrrh~“ dediğini tam olarak hatırlıyordu.

Kollarını göğsünde birleştirdi. “Kolunun acıdığını ve üzerini çıkarıp giyemediğini sanıyordum."

Taehyung sadece başı suyun dışındayken küvetin içine biraz daha battı ve burnundan yukarısı dışarıdayken kulaklarını oynatarak Jungkook'a baktı.
Jungkook onun sevimli görüntüsüne dayanamayıp güldü.

Taehyung gibi tamamen değil de iç çamaşırı kalana dek soyundu ve küvete girdi. Melezin yine penisiyle garip şeyler yapmasını istemiyordu annesi evdeydi.

Kenara koyduğu lifi duş jeliyle köpürttü.
"Buraya gel tatlım."

Taehyung hızlıca Jungkook'un dizine oturdu. "Baba Jungkook, Çok birsürü fazla güzel Taehyung seni köpük yapmak istiyor Miyaav~"

“Tamam.”

Taehyung'un kolunu köpüklerken onun fazla tepkisiz ve uslu durduğunu fark etti. "Ne düşünüyorsun?"

Ufak melez parlak gözleriyle kucağında olduğu adamın yakışıklı yüzüne bakarken konuştu.
"Miyaav! Baba Jungkook, birsürü çok güzel Taehyung'un neden babası ve annesi yok?"

Jungkook, kirpiklerini kırpıştırarak dizlerinin üzerinde oturan hafif bedene baktı.
"Nerden aklına geldi ki bu?"

"Küçük güzel bebeklerin Baba Jungkook'u ve birsürü fazla güzel Taehyung'u var. Baba Jungkook'un da var Mrrhh.."
Irene ve Wonho'yu kastederek söylendi.

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin