Sehun, Jin salondan ayrıldıktan bir sonra bebeğin sevimli miyavlamasını duyduğunda bakışlarını o tarafa çevirdi.
Taehyung, sarı kuyruğu ile kucağındaki tombul bebeğinin yanaklarını seviyordu ve onun keyifle miyavlamasına neden oluyordu."Kötü kedi bak! Birsürü küçük güzel bebek parmağımı tutuyor."
Taehyung, kendi işaret parmağını tutan bebeğinin küçücük ellerine bakarken söyledi.Sehun bir süre konuşmadan Taehyung ve bebeğini seyretti. Parlak, turuncu saçları arasındaki kulakları üzüntüyle geriye yatmış, keskin kedi gözleri biraz yaşla dolmuştu.
Taehyung kötü kedinin cevap vermediğini fark ettiğinde başını kaldırdı ve ona baktı.
Turuncu renkli gözleri ıslanmış ve parlıyordu. Taehyung onları Jaehyun'un aldığı portakallı şekerlere benzetti ve kıskandı.
"Mrrhh~"Sehun oturduğu koltuktan kalkıp yatak odasına çıkmak için merdivenlere yönelirken kuyruğu arkasında sallanmak yerine yerde sürünüyordu.
Taehyung onun üzgün olduğunu anladı ve bakışlarını miyavlayan bebeğine çevirdi.
Küçük işaret parmağını bebeğinin minik pembe ağzına koyup sessiz olmasını istedi.
"Kötü kedi, bebeği yok diye üzgün oldu."Baekhyun onun ne yapmaya çalıştığını anlamıyordu tabiki. Yeniden miyavladı ve küçük ayaklarıyla boşluğa birkaç tekme attı.
"Küçük, yaramaz bebek! Birsürü haylaz Baba Jungkook'a benziyor. Mrrhh~"
~~~~~~
"Mrrhh~~ Komşu Baba Jungkook'a da kek yapmak öğretsin!"
Taehyung Jin'in pişirdiği kekten yerken söylendi.Jin gülümsedi ve kalçasını tezgaha yaslayıp kollarını göğsünde birleştirdi.
"Olur, öğretirim."
Dikkatini Taehyung'un kucağındaki bebeğin elleri çektiğinde devam etti. Küçük elleriyle Taehyung'un çatalına uzanmaya çalışıyor gibiydi.
"Sanırım oda yemek istiyor."Taehyung bakışlarını bebeğine çevirdi ve başını iki yana salladı.
"Birsürü küçük güzel bebek yiyemez."
Çatalındaki parçayı da ağzına koyup çiğnerken bebeğinin sevimli yüzüne bakmaya devam etti.
"Baba Jungkook dedi ki haylaz bebek büyüyünce yiyebilir.""Şey, ben Sehun'a bakayım oda kek seviyor."
Jin söyledikten sonra mutfaktan çıktığında Taehyung, bebeğini omzuna yasladı ve sandalyeden indi."Mrrhhh~"
Tezgahın üzerindeki dilimlenmiş kek parçalarından birini eline alıp küçük ağzına tıkıştırdı. Hepsini kötü kedinin yemesine izin veremezdi. Ağzına koyduğu parçayı çiğnemekte zorlandığı için eliyle ittiriyordu.O sırada kapı zilini duyduğunda hemen masaya koştu ve yeniden sandalyeye oturdu.
~~~~~~~~
"Taehyung?"
Jungkook küçük sevgilisini salonda bulamayınca merdivenlere yöneldi, yavruların yanında olmalıydı.
"Taehyung, tatlım?"
Gözleri boş odada Taehyung'u ararken bebeklerini kontrol etmek için beşiklere yaklaştı. İki bebeği burada biri de salonda Jaehyun ile birlikte uyuyordu.
"Baekhyun yok."
Hızlıca merdivenleri indi ve Jaehyun'a seslendi.
"Hyung!"Jaehyun, gürültü yüzünden uyandığında elini göğsünün üzerinde hareket eden bebeğin poposuna koydu.
"Ne bağırıyorsun lan?"
Oturdu ve boştaki eliyle gözlerini ovuşturdu."Hyung T-taehyung ve Baekhyun yok. Her yere baktım ama evde değiller."
Konuşurken sesi titriyordu ve kekeliyordu.Jaehyun bir süre erkek kardeşine baktı ve onun haline göz devirdi.
"Jungkook sen salak mısın?"
Biraz önce uyuduğu koltuktan kalktı ve uyanmış bebeğin kuyruğunu sevmeye başladı.