5-Taehyung hepsini görmek istiyor Mrrhh~

24.6K 2.3K 1.1K
                                    

Jungkook odasına çıktığında kucağındaki yastık ve battaniyeyi yatağın üzerine Taehyung'u da yere bıraktı.

"Sana uyuman için yere yatak hazırlayacağım Taehyung."

Taehyung hoşlanmadığı, kötü adamın ağzından kendi adını duyduğunda gözlerini irileştirdi.
Ardından kaşları çatılırken yumuşak kuyruğu ile tüylü kulaklarını okşuyor adını Jugkook'un nereden öğrendiğini düşünüyordu.

"M-miyaav?"

Jungkook battaniyeyi yere serdikten sonra sırtını dikleştirdiğinde Taehyung'un garip yüz ifadesini görünce kendine engel olamayıp güldü. Pofuduk kuyruğu ile kulaklarını okşarken çatık kaşlarıyla Jungkok'a bakıyor arada bir gözlerini irileştiriyordu. Fazla şirin ve komik görünüyordu.

"Mrhhhh!"

Jungkook'un güldüğünü gördüğünde ona sırtını döndü ve kuyruğuna sarıldı. Jungkook omuz silkip yere battaniyenin üzerine bir yastık bıraktı.

"Yerin hazır. Gel ve yat bende uyuyabileyim bugün oldukça yoruldum."

Sevimli olan başını çevirip yerdeki yatağa baktı ve omuz silkti.
"Bu bir yatak değil Pis! Orda sen uyu Taehyung uyumaz Mrrhh!"

Jungkook omuz silkti.

“Sen bilirsin o halde ayakta bekle. Yada salondaki koltuğa git ben uyuyacağım." Söyledikten sonra dolabına yürürken üzerindeki gömleği ve içine sakladığı birkaç bıçak ve silahı köşedeki masanın üzerine bıraktı.

"Hey sakın birine bile dokunayım deme."

O sırada Taehyung Jungkook'un sırtındaki dövmeye bakıyordu. Kaslı sırtı gözler önündeydi ve kolunun altından gelen sarmaşıklar kürek kemiğinden omuzlarına uzanan iki kanadın etrafını sarıyor kimileri ise içlerinden geçiyordu.

Derisine işlenmiş sarmaşıklar sırtı boyunca devam edip kalçalarından her an düşecek gibi duran pantolonun içinde kayboluyordu.

Taehyung parmak uçlarında yürüyüp giysi dolabını karıştıran uzun bedenin sırtına küçük ellerini koydu. "Mrrhhh-"

Jungkook sırtına dokunan sıcak el ile irkilip arkasına döndü. “Hey ne yapıyorsun?"

Taehyung hala Jungkook'un sırtına bakmaya çalışırken heyecanlıydı. Omzunun ön tarafında sarmaşıkların devamı vardı fakat Taehyung suan arkasını görmek istiyordu. “M-miyaav Taehyung bakabilir mi?" Uzun olanın sırtındaki dövmeyi kastederek sordu.

Sahibinin de kolunda bir dövme vardı ama o küçüktü. Taehyung sahibine onun ne olduğunu sorduğunda adam anlatamamış en sonunda bedenine ait insanlara özel bir şey olduğunu söylemişti.

Jungkook sevimli bedenin heyecanlı görünüşüne dayanamayıp arkasına döndü ve başını çevirip omzunun üzerinden ona baktı.

"Bu bir dövme daha önce hiç görmedin mi?"

Taehyung başını hızlıca iki yana salladı.

Küçük ellerini pantolonun kenarlarına geçirip aşağıya çekiştirdiğinde Jungkook hızlıca küçük elleri itip önüne döndü.

“Ne yaptığını sanıyorsun sen?"

"Taehyung hepsini görmek istiyor Mrrhh»"

Tekrar önündeki bedenin pantolonuna uzanırken miyavladı. "Miyaavv~"

"Sapk mısın sen?"

Üzerine rahat bir tişört giyip yatağına yürürken konuştu. "Ben uyuyorum ses yapma ve sende uyu. Yerde yatmam diyorsan sen bilirsin."

On dakika kadar sonra Jungkook uyumuştu ve Taehyung hala dolabın önünde dikiliyordu.

Önce yerdeki yatağa sonra uyuyan Jungkook'a baktı. O pis yere asla yatmazdı çünkü Taehyung çok güzeldi.

Jungkook'un birkaç dosyasının bulunduğu masadaki her şeyi yere koydu ve oraya çıktı.

Yumuşak kuyruğuna sarılıp masaya kıvrıldı.

DDtaegguk✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


DDtaegguk

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin