80-[Final]

12.5K 1K 462
                                    

Medyayı izleyenler, ins rüyasnda melez Taehyung'la birlikte Jaehyun'a eziyet eder Bb.

Önceki bölümü çok az kişi okumuş bildirim gitmiyordu bakmayı unutmayın. İns bunun bildirimi gitsin bari.

Keyifli Okumalar.

"Taehyung tatlım sakin ol. Bebeklere Jaehyun bakıyor ve on beş dakikan kaldı."

Öğleden sonrası için Irene'ın hazırlıkları yönettiği düğün töreni başlayacaktı. Her şey hazırdı, fakat Taehyung bebekleri görmek istediğini söylüyordu. Beklemesi gereken odadan çıkıp davetlilerin beklediği alana gitmek istiyordu çünkü bebekleri oradaydı.

Taehyung korkar ve sorun çıkarır diye sadece akrabalar vardı. Irene her şeyi düşünmüştü. Kendi lüks evinin bahçesinde fazla süslü ve Taehyung'un hoşuna gidecek bir ortam hazırlatmıştı.

Taehyung'un hemen gözleri dolarken yere oturdu ve kollarını göğsünde birleştirdi. Giydiği gelinlik türevi elbisenin askısı biraz inceydi.
Bu yüzden pürüzsüz, hafif tombul sevimli kolları dikkat çekiyordu. Giydiği beyaz elbisenin etekleri ve askıları sarı çiçeklerle süslüydü.
Kuyruğu arkasında hızlıca sallanıyordu fakat yere oturduğunda sallamayı bıraktı.

"Hayır! Çok birsürü fazla güzel Taehyung on beş dakika istemez!"
Şuan hazırdı ve hemen bebeklerinin yanına gitmek istiyordu. Zaten iki saat boyunca sabretmişti.

Irene onun sulu, parlak sarı gözlerine dayanamazken hemen önünde diz çöktü ve tombul yanağını sevdi.
"Tamam hadi gidelim öyleyse."
Taehyung'u yerden kaldırdı çünkü küçük olan uzun elbise ile hareket etmekte zorlanıyordu.

"Ama önce Jungkook'a haber verelim ve oda hazır olsun. Olur mu?"

Taehyung küçük parmaklarından birini dudağına koydu ve düşündü.
"Mrrhh.. Olur."

~~~~

Jungkook, üzerindeki şık takımın içinde çok yakışıklı görünüyordu. Saçları ise bir hafta önce boyadığı için sarıydı. Sarı saçlarının sol tarafında ise Taehyung'un ağlayarak zorla taktığı pembe bir toka vardı.
Bu utanç verici görüntüsü için huzursuz olsa da keyifliydi çünkü zaten bu organizasyonu planlama sebebi Taehyung'tu.
Onun mutlu olmasını istiyordu.

Elinden tuttuğu Taehyung ile birlikte davetlilerin de bulunduğu bahçeye çıkarken bir melez ile evlendiği için onu kınayan bazı akrabaları olduğunu bilse de umursamadı.

Taehyung, kalabalığa çıktıklarında iyice Jungkook'a yaklaştı ve koluna sıkıca sarıldı.
İleride, havuzun yanındaki masada oturan Jaehyun ve onun kucağındaki sepeti gördüğünde keyifle kulaklarını geriye yatırdı.
Bebeklerini dört saattir görmüyordu.

Herkesin kendisine bakıyor olmasını umursamadan Jungkook'un kolunu bıraktı ve koşarak Jaehyun'un yanına vardı. Parmak uçlarında yükselip sepetin içindeki bebeklerini görmeye çalışırken miyavladı.

"Misafir eğil! Çok birsürü fazla güzel Taehyung küçük bebekleri görmek istiyor."
Jaehyun'un takım elbisesini çekiştirirken şikayet etti.

O sırada herkese mahçup olan Jungkook, hızlıca Taehyung'un yanına gitti ve Taehyung'u kucağına aldı.

"Hayır! Küçük güzel bebekler yemek istiyor."

Sepetin kenarından başını çıkarmış ve Jaehyun'un elini kemiren Yoongi'ye bakarken söylendi. Jungkook onun inadını bildiği için kulağına eğildi.
"Tamam bebeği doyuralım ama önce daha sakin bir yere gidelim olmaz mı? Bak burada birsürü insan var ve sana bakıyor."

Taehyung dolu gözleriyle sepetin kenarından kendisine bakan Yoongi'yi süzerken hızlıca başını salladı.
"Miyaav~ çok birsürü fazla güzel Taehyung gidebilir."

On dakika kadar sonra Jaehyun, Taehyung ve Jungkook bebeklerle birlikte eve girmişlerdi. Davetliler ile Irene ve Wonho ilgileniyordu.

Jaehyun, Jungkook'un saçındaki tokayla dalga geçerken birkaç fotoğrafını çekmişti. Şimdi ise bebeklerle ilgileniyordu. Taehyung ise kucağındaki Yoongi'yi emzirirken kaşları çatılmış bir şekilde Jaehyun'a bakıyordu.

"Misafir bilmez! Baba Jungkook birsürü çok güzel oldu. Mrrhh!"

"Evet çok güzel olmuş o yüzden fotoğrafını çektim bak."
Fotoğrafı Taehyung'a gösterdi.

"Bir daha saçımdan bahsedersen..
Uzandı ve Jaehyun'un kulağına yaklaşıp kısık sesle konuştu.
"Bebeklerin mamasından yediğini Taehyung'a söylerim."

Finalde bir şey beklemeyin demiştim arkdşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Finalde bir şey beklemeyin demiştim arkdşlar. Çnk fic olaylı değil ve çözülmesi sonuca varması gereken bir şey yok yani.
🐰

İkinci fice arada bir bölüm atarm yorumu çok olursa ama şuan önceliğim omegaverse, gladyatör ve parmak tae🧸

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin