54-Hayır! Birsürü haylaz baba Jungkook!

15K 1.3K 488
                                    

"M-miyaav~"

Taehyung üzerinde hareket eden iri bedenin güçlü kollarına sıkıca tutunmuşken rahatladığında Jungkook'a huzur veren yumuşak, sevimli sesiyle miyavladı.

Jungkook'un beline sarılı yorgun, güçsüz bacakları yatağa düştüğünde mırlarken gözleri kapanıyordu.
Jungkook, güçlü kollarından birini küçük bedenin sırtı ve yatak arasından geçirip yumuşak bedeni kendi terli göğsüne sahiplenircesine sıkıca bastırdı.

Sıcaktan olsa gerek, pembeleşmiş yanaklarında dudaklarını gezdirip ıslak sarı saçların tamamını gizleyemediği alnını öptü.

"Mrrhhh~"

Taehyung'un hoşuna gittiğini gösteren mırlamasının ardından terli alnının farklı kısımlarına birkaç öpücük daha bıraktı.

Diğer eli rahat hareket edebilmek için altındaki ufak bedenin tek bacağını yukarıda tutarken birkaç vuruş ve Taehyung'un ardından kendisi de rahatladı.

Taehyung her seferinde olduğu gibi sevimli baldırlarına yol çizerek altındaki çarşafı ıslatan sıvı yüzünden mırıldandı.
"Mrrhhhh~"

Jungkook onun sızlanmasını göz ardı edip yatakta dönerek ufak bedeni üzerine aldı.
Güçlü kolları huysuz, hafif bedeni hapsetmişken çenesini gıdıklayan küçük sarı kulakları acıtmayacak şekilde ısırdı.

"Mrrhh~"

"Uyu ve dinlen biraz tatlım."

"I-ıhh! Çok birsürü güzel Taehyung kızarmış sosis yemek istiyor. Mmrrhh~"
Küçük ellerinden birini kaldırıp altında uzanan adamın yakışıklı yüzüne dokundu.
"Çok birsürü kocaman baba Jungkook çok güzel."

Bakışlarını Jungkook'un yüzünden ayırıp saçlarına baktığında dudağını büktü ve keyifsizce mırıldandı.
"Ama saçları güzel değil!"

Jungkook güldü ve Taehyung'un belindeki kollarından birini kaldırıp onun tombul küçük yüzünü avuçladı.
"Sende haylazsın. Ben bir şey diyor muyum?

Taehyung kıpırdandı ve çatık kaşları eşliğinde Jungkook'un gözlerine yeniden baktı.
"Hayır! Birsürü haylaz baba Jungkook!"

~~~~~~

Jaehyun elindeki Baekhyun ile birlikte fazla büyük olmayan bebek odasında gezinirken erkek kardeşi ve onun azgın, şımarık sevgilisinin sesleri kesildiği için mutluydu.

Yaklaşık on dakika kadar sonra Jungkook bebek odasına girdiğinde keyifle bebeği ona uzattı.

Diğer üç bebek onu rahatsız etmese de pembe olan sürekli kendisi ile ilgilenilmesini istiyor, hatta gözlerini üzerinden ayırmasından bile hoşlanmayıp ağlıyordu.

"Taehyung nerede?"

"Aşağı katta, mutfakta bir şeyler atıştırıyor."

Baekhyun, kendisini kucaklayan babasını gördüğünde keyifle mırıldanıp sevimli gözlerini yakışıklı yüzüne dikti.
En çok babasını seyretmeyi seviyordu.

"Yoongi, siz yan odada tepinirken emekledi."
Jaehyun söyledi ve beşiğe eğilip Yoongi'nin siyah tüylere sahip kulaklarını sevdi.
Daha yeni uyumuştu. Gözleri kapalıyken çok tatlı ve masum görünüyordu ama uyanıkken çok yaramazdı. Dişleri çıktığında kardeşlerini ağlatabilirdi. Üstelik hiç yerinde durmuyordu. Emekleyemezken bile yuvarlanıp yerini değiştiriyordu. Şimdi emekleyebilirken tahminen hiç uslu durmazdı.

"Ahhh.. gerçekten mi? Ama o çok küçük?"
Jungkook işaret parmağı ile göğsüne yasladığı Baekhyun'un tombul yanağını severken beşikte uyuyan bebeğine baktı.

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin