"Bu şeyler. çok sevimli.."
Jaehyun tek bir beşiğin içinde yan yana dizilmiş ufacık melez bebeklere bakarken söyledi.
Dört bebek olsa da küçük olacaklarını bildikleri için bir tane beşik almışlardı.Jaehyun, uzandı ve turuncu renkte tüyleri olan bebeğin yanağına hafifçe dokundu.
"Aahh! Keşke yesem."Jungkook bakışlarını bebeklerden ayırıp Jaehyun'a baktı ve dirseği ile ona vurdu.
"Taehyung'un yanında da böyle şeyler sakın söyleme."Jaehyun erkek kardeşini dinlemekle meşgul değildi. Az önce yanağını sevdiği bebeği aldı ve yüzüne yaklaştırıp dudaklarını minik vücudunun her yerine bastırdı.
"Bunun adı neydi?"Jungkook, Jaehyun'un elindeki bebeğine bakarken gülümsedi. Taehyung'un böyle bir şeyle ilgileneceğim düşünmediği için isimlerini Jungkook koymuştu. Hem Taehyung iki gündür uyanmamıştı.
Bir gün hastanede kaldıktan sonra Jungkook onu eve getirmişti."Turuncu olan, yani elindeki Yeonjun."
Ardından beşiğe döndü ve işaret parmağı ile pembe renk bebeği gösterdi.
"Şurdaki pembe olan Baekhyun, yanındaki kırmızı renkli olan Jennie ve o bir kız.""Tanrım.. çok sevimli ve ufaklar."
Jungkook en köşede duran siyah saçlı ve siyah renkteki kuyruğuna sahip bebeğe bakarken iç çekti.
"Bu da Yoongi. Taehyung onun renginden hoşlanmayacak."
Eğildi ve Yoongi'nin göğsünde, yumruk halinde duran küçük ellerini öptü."Çok sevimli, Taehyung tabiki de onu çok sevecek."
"Bende öyle düşünüyorum tabiki ama endişelenmeden de edemiyorum doğrusu."
Jungkook söylendi ve uyanık olan pembe renkteki bebeği eline alıp göğsüne yasladı."Diğer bebekler daha doğru düzgün gözlerini açamazken bu neden sürekli etrafa bakıyor sence Hyung?" Jungkook, göğsüne yasladığı minik bebeği Baekhyun'un pembe kuyruğunu okşarken sevimli miyavlamasıyla mest oldu.
Tombul yanaklarına fazlaca yakışan iri gözleri daha iki günlük olmasına rağmen sürekli açık ve etrafı incelemekle meşguldü.
Baekhyun diğer üç kardeşinden daha ağlak ve nazlıydı, tıpkı Taehyung'u anımsatıyordu.Sehun ve Jin daha yeni evlerine dönmüşlerdi.
Jin gitmek istemese de Sehun dört gündür kızgınlıkta olduğu için sürekli sevişiyorlardı.
Jungkook ve Jaehyun'un yanında onun bir şey yapmasından korktuğu için hemen eve dönmek istemişti. Bebeklerden ayrılmak hoşuna gitmese bile.Jaehyun az önce sevmek için aldığı bebeği beşiğe bıraktı ve siyah renkteki ufaklığa dikkatini verdi. Siyah kulaklara ve kuyruğa sahip ufak bebeğin hızlı hızlı hareket ettirdiği kollarına ve bacaklarına hayranlıkla bakarken ne kadar sevimli olduğunu düşündü. "Yoongi ismi değil mi?"
Jungkook'dan onay aldığında elini uzatıp küçük bebeğin bir şey arar gibi hareket ettirdiği ellerine yakınlaştırdı.
Yoongi gözlerini henüz çok minik ve yumuk olduğu için açamıyor olsa da elleriyle dokunacak bir şeyler arıyordu. Eline değen şeyi, Jaehyun'un parmağını avucuna alıp ağzına götürdü.Baekhyun kadar ağlak ve nazlı olmasa bile oda pek uyumuyor, çok hareket ediyor herşeye dokunmak ve yemek istiyordu.
Jaehyun yada Jungkook'un kulağını, kardeşlerinin kuyruğunu birçok kez ısırmıştı."Ben Taehyung'a bakıp geleyim."
Jungkook, daha Baekhyun'u beşiğe bırakmadan kuyruğundan ayrılan babasının iri elini fark eder etmez ağlamaya başlamıştı bile.
Jungkook panikle bebeği tekrar göğsüne yaslayıp pembe ufak kuyruğu sevmeye başladı."Ah evet o şey kesinlikle Taehyung'a benziyor."
Jaehyun söyledi ve Yoongi'yi almak için beşiğe uzandı.Favori yavrunuz kim? 🤭
Gerçi daha hiçbir şey yabmadılar ama olsn sorayım.