Yumruk yaptığı elleri iki yanında duruyordu.
"Jungkook, çok birsürü sevimli Taehyung'un içine bebek koydu. Jungkook seni sevmiyor, sadece Taehyung'u seviyor. Mrrrhh~"
Sehun ona içinde bebek olup olmadığını sormuştu. Taehyung ne dediğini anlamadığı için Sehun'dan anlatmasını istemişti. O yüzden dünden beri Jungkook ve kendisinin bebekleri olduğunu düşünüyordu.Jungkook'un bunların hiçbirinden haberi yoktu çünkü o sırada önemli bir iş için merkeze gitmişti.
Taehyung söylediklerini bitirdikten sonra yeniden Jungkook'a yaklaştı ve sıkıca koluna sarıldı.
O sırada Jungkook, şaşkınlık ve büyük bir utanç içinde Taehyung'a bakmak ile meşguldü.
Hem ne demişti o? Bebek mi? Nerden biliyordu öyle şeyleri..~~~~~~~
"Hey dur bir dakika ne dedi o ufak yaratık?"
Jaehyun, Taehyung'u gösterecek ve erkek kardeşiyle dalga geçerek sordu."Bir şey demedi Hyung. Kendince garip şeyler saçmalıyor işte aldırma."
Jungkook panikle konuştu."Hayır, dedi ki içine bebek koymuşsun. Bu yüzden beni değil onu seviyormuşsun."
Söyledikten sonra yüksek sesli bir kahkaha attı.
"Aman tanrım, çok iyi. İyiki gelmişim."
Eğlenir tonda çıkan sesiyle devam etti ve bir ayağını diğerinin üzerine atıp oturduğu koltukta geriye yaslandı.O sırada Taehyung, az önceki kızmış modundan tamamen çıkmış ve Jungkook'un arkasına saklanmıştı. Çünkü yeni gelen adam çok korkunç gülüyordu.
Jungkook'un tişörtünü küçük avuçlarında sıkıca kavramıştı.
"M-miyaav~"Sadece iri güzel gözleri görünecek şekilde başını Jungkook'un kolunun arkasından çıkardı ve Jaehyun'a baktı.
"Mrrhh~ Çok birsürü korkunç yabancı gitsin."Jungkook başını eğip Taehyung'un sevimli gözlerine baktı ama bir şey demedi. Onunla daha sonra ilgilenirdi önemli olan Jaehyun'du.
Bu olanları annesine yada babasına anlatırsa olabilecekleri düşünmek istemiyordu.
Habire Jungkook için yeni eş adayları bulmaya çalışan annesi, Jungkook'un ufak bir melez oğlanı hamile bıraktığını öğrenirse kalp kirizi bile geçirebilirdi."Hyung düşündüğün gibi değil bak.."
O sırada olanları anlamaya çalışan Sehun kollarını göğsünde birleştirdi ve Jaehyun'a döndü. Görünüşe bakılırsa ev sahibi Jungkook'ta bilmiyordu. Sehun onları bilgilendirmeliydi.
"Taehyung kızışma dönemine girdiğini için Ev Sahibi Jungkook ile çiftleşti. Hemde öğlen yemeğinden akşam yemeğine kadar."
Sehun bunu hatırlıyordu çünkü çok acıkmıştı.
"Hemde Taehyung'un ilk seferiymiş. Büyük ihtimalle içinde bebek var. Ev sahibi Jungkook bilmiyor, Sehun bilir."Söyledikten sonra turuncu saçları arasındaki kulaklarını keyifle geriye yatırdı ve Jungkook'a baktı. Takdir edilesi bir şey yaptığını düşünüyordu ve Ev sahibinin memnun olacağını düşünmüştü. Fakat ev sahibinin şaşkın ve biraz ürkütücü bakışlarına şahit olduğunda kulaklarını geriye yatırdı ve kısık sesle miyavladı.
Jaehyun yeniden gülmeye başlamıştı.
Kendine geldiğinde derin bir nefes aldı.
"Her neyse umurumda değil Jungkook."Ceketini çıkardı ve devam etti.
"Çok açım yemek yok mu?"Jungkook parmaklarıyla şakaklarını ovalarken derin bir iç çekti.
"Yemek zaten yaptım. Mutfağa geçebilirsin Hyung. Ve burda duyduğun her şeyi unut."Jaehyun ayağa kalktı ve omuz silkti.
"Bakarız artık."
Büyük adımlarla mutfağa giderken keyifliydi.
Ayaklık ettiği için yeni işinden de kovulmuştu ve Jungkook'tan harçlık isteyebilirdi.Jungkook abisinin ardından odadaki iki meleze teker teker baktı.
"Sizinle sonra görüşeceğim."Yine yorum atın buraya, etiketleyecek birileri bulamaz olmske. İsim hafızam yok bir yerden bakmam lazm👀
Tek Pp'lerinizi hatırlıyorum.İki gündür çok boş işlerle uğraşıyordm o yüzden yb yazmadm. Bir haftadır fln midem bulanıyordu, düzgün yemek yemiyordum ztn. Bnde mal olduğum için dedim ki hiç yemeyeyim, bakaym ne kdr aç durabiliyorum. 46. Saatten sonra beynim error verdi bu sabah bol terayağlı gözleme yedim. Kendimi çok sağlıklı hissediyorum. HSBSSYBESYEHDH