Jungkook'un düşündüğünün aksine şuan arabasının bagajına sığmayacak kadar çok şey almıştı. Arka koltuklar Taehyung'un eşyaları, bagaj ise yiyeceklerle doluydu.
Küçük olan bir şeyleri isteyip ağladığında Jungkook dayanamamış ve hepsini satın almıştı."Miyaav~"
Taehyung oturduğu koltukta kıpır kıpır ve çok keyifliydi. Üzerindeki yeni, pembe tişörtün süslerine dokunup miyavlıyordu.
Jungkook onun bu kadar keyifleneceğini bilseydi daha önce yeni giysiler alırdı."Kuyruğunu bu taraftan uzak tut Taehyung."
Yanağına çarpan tüylü kuyruğu yakaladıktan sonra söyledi.Taehyung ona dönüp çatık kaşlarıyla Jungkook'un elindeki kuyruğuna baktı.
"Elleme!"Hızlıca kuyruğunu diğerinin elinden çekti ve tüylü sarı şeye sıkıca sarıldı. Jungkook, kuyruğu için çıkartma ve tokalardan yeteri kadar almadığı için sinirliydi.
"Taehyung seni sevmiyor. Elleme Mrrhh!"
Jungkook göz devirdi ve bakışlarımı birkaç saniyeliğine yoldan ayırıp Taehyung'a çevirdi.
"Birkaç saat sonra karnın acıktığnda seviyor musun sevmiyor musun görürüz ufaklık."Taehyung dudağını büktü ve bakışlarını yola çevirdi. "Çok birsürü sevimli Taehyung bilmiyor. Mrrhh~"
~~~~~~
Jungkook'un bütün eşyaları eve getirip yerleştirmesi yarım saatini almıştı. Taehyung ise salonun ortasındaki süslü, renkli, parlak eşyaların ortasında kendi kendine eğlenmekle meşguldü.
Jungkook'un onun için aldığı şeyleri ayırıyor bazısını üzerine geçiriyor ve kendi kendine söyleniyordu. Daha çok mırlayıp miyavladığı için Jungkook onun ne dediğini anlamıyordu.
Yorgun bedenini rahat koltuğa bıraktı ve diğerini izlemeye başladı.Taehyung yeni sarı şortunun üstüne turuncu bir tişört geçirmişti ve oldukça sevimli görünüyordu. Şuan kucağına aldığı kuyruğuna renkli tokalar takmakla meşguldü.
Birkaç saniye Jungkook'a baktı ve tekrar yaptığı işe geri döndü.
"Miyaavv~""Sence o kadarı yeterli değil mi?"
Jungkook, üzerinde on kadar renkli toka olan kuyruğa bakarken söyledi. Taehyung onu duyar duymaz Jungkook'a sırtını döndü.
"Korkunç, kocaman kötü Jungkook bilmez! Çok birsürü güzel Taehyung biliyor Mrrhh~""Sen ne huysuz bir şey oldun öyle."
Jungkook söylendi ve koltuğa iyice yayılıp televizyonu açtı.Yarım saat kadar sonra Jungkook uzandığı yerde uyuyakalmıştı. Taehyung oturduğu yerden kuyruğunda olmayan tokaları kucağına aldı ve küçük adımlarla merdivenlere yöneldi.
Jungkook'un odasına vardığında elindeyi tokaları yere koyup kapıyı açtı.
Jungkook onun tokalarını almak istiyordu, bu yüzden saklamalıydı.Hızlı ve küçük adımlarla büyük yatağın yanına varıp elindeki tokaları yatağın altına koydu. Artık Jungkook onları alamazdı. Tam aşağıya inecekken aklına Jungkook'un her gün taktığı küpeler geldi ve koşarak dolabın kapağını açtı.
Hoşuna giden birkaç parlak olanı da eline alıp, yatağın altına, tokaların yanına sakladı."Miyaav~"
Keyifle miyavladı ve hızlı adımlarla salona indi. Biraz aç hissediyordu. Koltukta uyuyakalmış Jungkook'un yanına gidip kucağına tırmandı.
Jungkook'un geniş, kaslı göğsünün üzerinde bağdaş kurmuş bir şekilde otururken miyavladı.Jungkook zaten uyanmıştı. Üzerindeki ufak bedenin düşmemesi için bir elini kaldırıp beline yerleştirdi
"Orda ne işin var Taehyung?""Mmrrrhh... Taehyung yemek istiyor."
Tüylü ve tokalarla süslü kuyruğunun ucunu Jungkook'un yanağına sürerken söyledi."Tamam bende açım, yiyelim."
Taehyung'un düşmemesine dikkat ederek oturdu ve uykulu gözlerle, kucağında oturan Taehyung'un sevimli sarı renkteki gözlerine baktı."Neden bu kadar yapışkansın?"
Jungkook bunun arkasından bir şey çıkacağını biliyordu. Taehyung yaramazlık yaptığında her zamankinden daha yapışkan ve sevimli oluyordu. Mesela dolaptaki bütün sosisleri çiğ bir şekilde yedikten sonra hasta olduğundaki gibi.Taehyung tombul yanağını Jungkook'un koluna sürtüp mırlama benzeri sesler çıkarıyordu.
Jungkook iç çekti.
"Hasta mısın?"Taehyung başını itiraz ederek iki yana salladı.
"Çok birsürü tatlı Taehyung yemek istiyor Mrrhh~"Team
Jk?
Tae?