19-Çok birsürü sevimli Taehyung ondan güzel! Mrrhh!

20.6K 1.8K 345
                                    

Jungkook, daha önceleri kullanmamayı tercih ettiği banyoda, sorununu hallettikten sonra ellerini yıkadı ve odasına çıktı.
Yarı açık bıraktığı banyonun kapısından hala küvetin içinde oturan Taehyung'u gördüğünde rahatlıkla derin bir nefes aldı. Dolabından temiz bir havlu çıkarıp banyoya girdi.

"Miyaav~"

Taehyung başını kaldırıp ayakta dikilen Jungkook'a bir süre baktı. Daha sonra dikkatini yeniden suyun içindeki oyuncaklarda topladı.

"Taehyung birazcık daha köpük istiyor, Mrrhhh~"

Jungkook eline aldığı lifi duş jeli ile köpürtürken küvetin yanına, yere çökmüştü. Taehyung'u işittiğinde bakışlarını elindeki şeyden kaldırıp suyun içindeki ufak bedene baktı.
"Olmaz. Suda çok kaldın, hasta olursun."

Taehyung sızlandı ve küçük, oyuncak civcivlerden birini Jungkook'a attı.
"Çok birsürü güzel Taehyung kalmak istiyor."

Jungkook, Taehyung'u umursamadı.
Koltuk altlarından kavradığı ufak bedeni küvetten çıkardı ve duşakabine götürdü.

Taehyung sıcak suyun altında, Jungkook'un onu durulamasına izin verirken oldukça uysal ve sakindi. Jungkook sorun çıkaracağını düşünmüştü.

"Bu kadar uslu olman hoşuma gitmedi değil ama bir yerin mi ağrıyor ufaklık?"
Jungkook endişeyle sorduğunda Taehyung cevap vermek yerine tombul yanaklarını uzun olanın göğsüne sürttü ve miyavladı.
"Miyaav~"

Jungkook, omzundaki havluyu aldı ve Taehyung'un küçük bedenine sardı. Hiç kendisini kurulayacak yada başka bir şey yapacak gibi durmuyordu.
"Uykun mu geldi?"
Taehyung'un sızlandığını duyduğunda onu kucağına aldı ve yatak odasına götürüp ufak bedenini, yatağın üzerine bıraktı.

Taehyung, yatağın kenarından yere sarkıttığı küçük ayaklarını sallarken başını kaldırdı ve Jungkook'a baktı.
Islak, sarı saçları alnına yapışmıştı ve kocaman, parlak gözlerini çevreleyen uzun kirpikleri daha gür görünüyordu.

"Ahh... Nasıl bu kadar sevimli olabilirsin."
Jungkook söylendikten sonra eğildi ve ufak olanın tombul yanağını öptü. Isırmak isterdi ama şımarık ufaklığın ağlama olasılığını gözden çıkarmazdı.

"Bak bu pijamalarını daha önce giymedin, mutlu değil misin?"
Taehyung'un küçük bedenini kurularken sordu.

Taehyung hızlıca başını salladı ve yatağın üzerindeki pembe pijama takımına baktı.
"Miyaav~~"

On dakika kadar sonra Taehyung pijamalarını giyinmiş ve saçları da kurutulmuştu.
Jungkook büyük yatağının başlığına sırtını yaslamış, sol eline aldığı kitabını okuyor aynı zamanda kucağına uzanmış Taehyung'un kuyruğunu tarıyordu.

"Mmrrhh~~~"

Taehyung memnun değildi. Jungkook'un o kitabı okumasını istemiyordu, sadece kendisiyle ilgilenmesini istiyordu.
Kuyruğuyla Jungkook'un elindeki kitabı alıp yatağın boş kısmına attıktan sonra sevimli poposunu salladı. Karnı Jungkook'un bacaklarının üzerindeydi ve üst bedeninin altında da yastık vardı.
"Mmrrhh~~"

Jungkook az önce kitabı tuttuğu elini indirip Taehyung'un sevimli bir şekilde hakaret eden poposunun üzerine koydu durdurmak için.
"Yapma şöyle, ne istiyorsun?"

Taehyung başını çevirip omzunun üzerinden diğerine bakarken kaşları çatılmış ve kızgın görünüyordu.
"Çok birsürü sevimli Taehyung ondan güzel! Mrrhh!" Kuyruğu ile yatağın boş kısmına attığı kitabı işaret ederken söyledi.

"Demek kitabımı kıskandın ufaklık?"
Ellerini, Taehyung'un koltuk altlarına yerleştirip ufak bedenini kolaylıkla kucağına aldı.
"Ama kuyruğunu da tarıyordum."

Taehyung omuz silkti ve Jungkook'un pijamasının düğmesiyle oynarken ağlak bir tonda miyavladı.
"Çok birsürü güzel Taehyung istiyor."

"Ne istiyorsun?"

Jungkook'un sağ elini işaret etti.
"Bununla Taehyung'un, çok birsürü güzel kuyruğunu sev." Daha sonra Jungkook'un sol elini işaret etti.
"Bununla da çok birsürü sevimli kulaklarını sev. Mrrrhh~~"

Söyledikten sonra yeniden Jungkook'un kucağına yerleşti.
"Mmrrhh~~~"

Birkaç yorum bırakn ya bu kısma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Birkaç yorum bırakn ya bu kısma. Bölüm sonuna etiketleyecek birileri bulamıyorumᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

JaessaTae
DionysusVK
💛

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin