Jungkook iç çekti.
"Canın mı yandı?"Hayır yanmamıştı ama Taehyung, hızlıca başını sallayıp küçük parmaklarını yanağına koydu.
"Evet. Çok birsürü acı oldu. Kötü kedi evden gitsin!"
Taehyung onu istemiyordu. Hem Jungkook'un onunla ilgilenmesi hoşuna gitmiyordu hemde onun kokusu Taehyung'u mayıştırıyordu.
Sehun etraftayken Taehyung kendisini yorgun ve halsiz hissediyordu. Jungkook'u özlüyordu."Mrrhh~"
Uzandı ve Jungkook'un çenesini yaladı.~~~~~~~
Jungkook yutkunup büyük ellerini kucağında oturan ufaklığın beline yerleştirdi.
"Ama seni sevmek istemiştir. Kızma bu kadar Taehyung."Taehyung sızlanıp az önce yaladığı yeri ısırdı ve geriye çekildi.
"Çok birsürü güzel Taehyung kötü kedi istemiyor!"
Kollarını göğsünde birleştirip, sarı saçlı arasındaki kulaklarını dikleştirdi.Jungkook iç çekti. Taehyung ve Sehun çiftleşmezse ona hap vermek zorunda mıydı? Küçük olanın belindeki ellerini sıkıştırdı ve konuştu.
"Sehun'dan hoşlanmıyorsun, peki ya başka baskın melez getirsem. Yani başka bir arkadaş ister misin?"Taehyung hızlıca başını iki yana salladı.
"Hayır! Çok birsürü güzel Taehyung sadece Jungkook istiyor! Mrrhh~"
Sızlanarak söyledikten sonra uzandı ve yeniden Jungkook'un çenesini yaladı.
Kendisini halsiz ve garip hissediyordu Taehyung. Jungkook'un onu sevmesini ve ilgi göstermesini istiyordu."Mrrhhh~"
Sevimli burnunu, kucağında olduğu adamın boynuna sürterken mırladı.Jungkook ne yapacağını bilmiyordu.
Arkadaşı Jongin'i arayıp durumu anlatmalı mıydı? Taehyung gibi melezler, insanlara ihtiyaç duyar mıydı? İyileşmesi için Jungkook yeterli miydi?"Böyle şeyler yapma ufaklık."
Taehyung'un başını kendisinden uzaklaştırdı ve onu kucağına alıp odasından çıktı. Merdivenleri inerken, kucağındaki Taehyung sessiz mırıltılar çıkarıyordu."Sehun?"
Sehun başını kaldırdı ve ev sahibi insan ile kucağındaki meleze baktı.
Hala Taehyung'un oyuncaklarının yanında oturuyordu.
"Bir şey yapmadım. Sadece öpmek istemiştim, mrrhhh.."
Sehun söyledikten sonra üzüntülü bir tonda miyavladı."Taehyung istemiyorsa yapmamalısın."
Koltuğa oturdu hala kucağında duran meleze seslendi.
"Sehun senden özür dilemek istiyor. Öyle değil mi Sehun?"Taehyung başını sakladığı göğüsten ayırıp Sehun'a baktı.
"Mrrrhhh!"Sehun onun kızgın bir şekilde miyavlamasını bile sevimli bulmuştu. İç çekip turuncu saçları arasındaki kulaklarını geriye yatırdı.
"Özür dilerim Taehyung. Hoşuna gider diye düşünmüştüm."Taehyung yeniden mırladı ve yüzünü Jungkook'un boynuna gömdü.
"Mrrhh... Kötü kedi gitsin. Çok birsürü güzel Taehyung, Jungkook ile yalnız olmak istiyor. Başka kedi yok!"~~~~~~
"Mmrrhhh~ Çok birsürü uslu Taehyung bugün istemiyor."
Taehyung, Jungkook'un ona giydirdiği pembe pijamalar ile büyük yatakda uzanırken söylendi.
Sehun salonda uyuyordu. Taehyung ise Jungkook'un yanında.
Her gece içtiği için Jungkook ona bir bardak süt getirmişti."Ama her gece içerdin ufaklık."
Jungkook söylenirken bardağı masaya koydu ve yatağa, ufak kedinin yanına oturdu. Elini tombul yanağına koyup iç çekti.
"Bu akşam tabağımdaki sosisleri de istemedin. Senin için endişeleniyorum."Taehyung mırladı ve yanağını Jungkook'un eline sürttü. Her zamankinden sıcak ve halsiz hissediyordu.
"Çok birsürü güzel Taehyung, kuyruğunu sevmeni istiyor. Mrrhh~"
Bunu söylerken tatlı dudaklarını büzmüş ve sızlanıyordu.Jungkook küçük olanı kolaylıkla çevirdi ve sırtını yatak ile buluşturduğunda eğilip tatlı dudaklarını nazikçe öptü. O kadar sevimliydi ki, yapmak istemişti. Geriye çekilip ufaklığın iri gözlerine baktı.
Taehyung güzel gözlerini çevreleyen kirpiklerini kırpıştırarak Jungkook'un yüzüne bakıyordu.
Küçük parmaklarını kaldırıp kendi dudağına koydu ve miyavladı.
"Miyaav~"Diğer elini de Jungkook'un dudağına koyup kulaklarını geriye yatırdı.
"Çok birsürü güzel Taehyung, yine dudağına dokunabilir mi? Mmrrhh~""Olmaz!"
Daha Jongin ile konuşmamıştı bile.
Sırf kızgınlıkla olduğu için Jungkook'a yakın olmaya çalışıyor olabilirdi.
Sadece onu tatlı bulduğu için öpmek istemişti. Büzdüğü pembe dudakları çok şekerdi."Mmrrhh~ Ama çok birsürü güzel uslu Taehyung istiyor."
"Mmmm olmaz.. bu ayıp."
Taehyung dudağını büktü ve düşündü.
"Ama televizyondaki insanlar da yapıyor! Onlar neden ayıp değil?"
Hemen ardından iki elini de kendi ağzına koydu. Eski sahibi, Taehyung çok yaramazlık yaptığında ayıp derdi. Uslu durmasını isterdi.
Taehyung hep ayıp ile kötü şeyleri bağdaştırmıştı.
Ama Jungkook, Taehyung'un az önce hoşuna giden şeyin ayıp olduğunu söylüyordu."Hem de Jungkook, buraya dokundu." kendi dudaklarını işaret ediyordu.
"Jungkook, çok birsürü sevimli Taehyung ile ayıp mı yapmak istiyor? Mrrhhh~"Merak içinde sorularına devam etti.
"Ayıp ne demek? Çok birsürü güzel Taehyung da istiyor! Miyaav~"Telefonumdaki bütün fotolar gitti. Minik şıllık piremses Baekişlerim, sefimli taehyung'larm. Hepsi 🤧
Bölümü yarı uyurken yazdım. Saçmalamış olabilirim dhdnxhddj