"Mmrrhh~"
Jungkook yatağın üzerinde, sızlanmakta olan küçük bedeni kucağına aldı. Sipariş ettiği pizza geldiği için Taehyung'a aşağıya inmeleri gerektiğini söylemişti. Fakat Taehyung uyumak istediğini dile getirip sızlanıyordu.
"Olmaz, yoruldun ve aç olduğunu söylemiştin. Karnını doyurmadan uyumana izin vermeyeceğim ufaklık."
Taehyung kucağında olduğu adamın boynuna burnunu sürttü ve esnedi. Gerçekten yorgun hissediyordu. Küçük ellerinden birini midesine götürüp okşadı.
"Çok birsürü uslu Taehyung biraz yiyebilir."Jungkook mutfağa vardığında Taehyung'un karşı çıkacağını bildiği için onu kucağından indirmeden sandalyesine oturdu. Sehun, karşılarındaki sandalyeye oturmuş, pizzanın bir dilimini yemeye başlamıştı bile.
"Kaç kez çiftleştiniz? Kızgınlığı geçtiyse böyle birkaç gün boyunca halsiz olacak. Sonra eskisinden bile iyi hissedecek."
Sehun, ev sahibinin kucağındaki meleze bakarken söyledi.
"Eğer tek seferde bu kadar çok yapmasaydınız onun için daha iyi olabilirdi."Jungkook, Sehun'un konu hakkında nasıl bu kadar bilgi sahibi olduğunu merak etti. Bu kadarını Jongin bile anlatmamıştı.
"Sen bunları nereden biliyorsun ki?"Sehun elindeki dilimi bitirdiği için yeni bir tane almadan ev sahibine baktı.
"Çok fazla melez gördüm, hepsi aynı oluyor."Taehyung, Jungkook'un Sehun ile fazla konuşmasından, dikkatinin Sehun'da olmasından rahatsız oluyordu.
"Mrrrh!"
Başını kaldırıp Jungkook'un gözlerine bakarken dudaklarını titretmeye başlığında hemen ilgi odağı haline geleceğini biliyordu."Hey, neyin var, canın mı yanıyor?"
Jungkook ağlamak üzere olan ufaklığı gördüğünde endişeyle sordu. Eğilip alnına birkaç öpücük bıraktı."Mmrrhh~"
Kuyruğunu Jungkook'un sırtında gezdirirken küçük mırıltılar çıkardı.
"Çok birsürü sevimli, uslu Taehyung istiyor.""Ne istiyorsun?"
Taehyung bunu söylerken ne istediğini düşünmemişti. Jungkook istediği her şeyi yaptığı için öyle demişti. Bakışlarını mutfakta gezdirdi ve düşündü.
"Kötü kedi çok yemesin. Mrrhh~"Jungkook iç çekti ve Sehun'a baktı.
Sehun birkaç ısırık aldığı pizza dilimine ardından Taehyung'a baktı.
Tam bir şey söyleyecekken vazgeçti ve elindeki pizza dilimini masaya bıraktı. Jungkook'u kızdırmak, sinirlendirmek istemezdi çünkü o ev sahibiydi. Sehun daha önce birçok eve gönderilmişti, kızgınlığa girmiş melezler için yada kalıcı bir bakıcı aile için. Fakat hepsi Sehun'u geri barınağa gönderiyordu. Çünkü insanlar Taehyung gibi ufak ve sevimli melezleri seviyordu."Ne? Ama bak üç kutu büyük boy aldım. Hepinize yeter ve artar bile Taehyung."
Jungkook söyledikten sonra uzanıp kutudan bir dilim alıp Taehyung'un eline verdi.Sehun'a dönüp konuşmaya devam etti.
"Sende Taehyung'u dinleme, en alttaki kutuyu alıp salona git tamam mı? İstediğin kadar yiyebilirsin." Sehun'un üzgün bakışlarını fark ettiği için nazik bir ses tonu ile söyledi.Sehun, Jungkook'un söylediğini yapıp kutuyu aldı ve mutfaktan çıktı. Taehyung ise çatık kaşları ile onun peşinden bakıyordu.
"Mrrhhh!"Başını kaldırıp yine Jungkook'a baktı.
"Jungkook, çok birsürü uslu, güzel Taehyung'u az seviyor."
Söyledikten sonra kollarını göğsünde birleştirip kulaklarını geriye yatırdı."Ne? Hayır. Jungkook, çok birsürü uslu Taehyung'u çok seviyor."
Eğildi ve yanağını öptü."Hemde birsürü güzel mi?"
Beklentiyle aşağıdan Jungkook'un gözlerine bakarken söyledi.
Jungkook sevimli ifadesine dayanamayıp eğildi ve onu yeniden öptü."Mmrrhh~"
Bölüm güzel olmamış olabilir çünkü akşam yb gelcek dediğim için zorla yazdm. Hiç yazasm yoktu :"(
İlhamım gezmeye gitmiş.