71-Çok yaramazsın Taehyung. [M]

13.7K 1K 547
                                    

Aslında aklımda smut yoktu ama çok istemişsiniz yazdm🐰
Ayrıca yarın doğum günüm, 23 oluyrm. Sizin ki ne zaman ve kaç oluyorsunuz?🤭

Medyaya harika ötesi fav smut şarkımı koydm💅

Taehyung diğerinin dudağına uzanmaya çalıştı.
"Birazcık küçücük bilene mi olmaz? Mırhh~"

Jungkook hayır anlamında başını salladı. “Evet hiç olmaz."

Taehyung kollarını göğsünde birleştirip başını Jungkook'un aksine çevirdi.
"Miyaav! Baba Jungkook hiç bilmiyor!"

~~~~~

Taehyung, göğsünde birleştirdiği kollarını çözdü ve küvetin kenarlarından tutarak Jungkook'un kucağından kalktı. Kaymamak için yavaş, dikkatli adımlarla küvetin içinde yürüyerek ilerledi ve Jungkook'un karşısına oturdu.

Jungkook o kucağından kalktığında arkasından bakarken kaslı kollarını açarak küvetin yaslanma yerlerine yerleştirdi. Taehyung'un yuvarlak ve dolgun poposu hemen önünde ve ıslakken uzanıp onu ısırmamak için kendine hakim olması gerekti.

"Miyav! Kötü Baba Jungkook hiç bilmiyor!"

Kaşları çatılmış, dudağını büzmüştü. Islak kirpikleri tombul yanağına gölge yapıyordu ve sarı renkteki tatlı gözleri çok parlaktı.

Jungkook ayağını suyun içinde uzattı ve parmağını onun baldırının dış kısmında dolaştırdı.
Taehyung'un mırlamasını işittiğinde sessiz bir şekilde güldü.

Taehyung, Jungkook'a döndü ve onu taklit edip küçük ayağı ile karşısındaki adamın bacağına uzanmaya çalıştı.
Bunu fark eden Jungkook, melezin küçük ayağını yakalayarak sırtını yaslandığı küvetten ayırıp onun ufak ayağını kaldırdı ve üst kısmını öptü.

Sabun köpükleri melezin ayağından ve bileğinden aşağı süzüldü. Karşısında oturan ve ayağını öpen adama baktı.
"Mrrhhh~"

"Kucağımdan neden kalktın, bana küstün mü?"
Taehyung'un bacaklarına yöneldi ve narin ayak bileğine dudaklarını bastırdı.

Taehyung, bileğindeki ve bacağındaki ufak dokunuşlar ve ısırıklar hoşuna gittiği için uslu durmaya karar verirken sadece kısık bir miyavlama ile karşılık verdi.
"Miyaav~"

Jungkook, Taehyung'un ağırlaşmış ve zevk mahmuru çekici kedi gözlerine bakarken ona daha fazla yaklaştı. Tombul bacaklarında dudaklarını gezdirip küçük ısırıklar bırakırken bakışlarını melezin yüzünden ayırmadı.

Taehyung, güçlü bir istekle karşısındaki adamı arzularken yine ayıp yapma isteğini kabul etmeme olasılığını göze almak istemediği için hızlıca bacağını Jungkook'un elinden kurtardı.

Sıcak su şımarık kalçalarını gıdıklarken, Jungkook'un önünde diz çöktü. Güzel ellerini onun yarı sert aletine dolarken bakışları Jungkook'un yüzündeydi. Bunu daha önce birkaç kez onun yönlendirmesi ile yapmıştı ve artık ne yapacağını kesinlikle öğrenmişti.

Yumuşak elleriyle tuttuğu aleti sıvazlarken Jungkook'un karşı çıkmadığını fark ettiğinde keyifle ıslak saçları arasındaki kulakları dikleşti. Jungkook'un göz kapakları, ateşli kahverengi gözlerinin üzerine kapanmıştı. Taehyung dudaklarını araladı ve onun büyük aletinin ucunu ağzına aldı. Zaten tek yapabildiği bu kadardı.

Jungkook, göğsünün derinliklerinden inledi ve Taehyung'un alnındaki sarı saçları geri itti. Melez, elini yukarı aşağı kaydırdı ve dilini, şişkin aletin hemen altındaki damara bastırdı.
Bunu daha önce yaptığında Jungkook'un çıkardığı ses hoşuna gitmişti şuan olduğu gibi.

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin