65-Uslu Taehyung istemez!

11.5K 1.1K 490
                                    

Medya ile aşk yaşıyorum 🤤
Yoongi ve Lay ficim vardı bide eskiden ztn shiplerm. Bu iyi gelmedi.


"Miyaav~"

Taehyung, kucağında tuttuğu "ona göre" kocaman sepet ile Jungkook'un yere oturmaları için bir örtü sermesini seyrediyordu.
Çok keyifliydi çünkü hizmetli kadını sepeti hazırlarken seyretmişti. İçerisine koyduğu meyve, sandviç, kek ve şekerleri hemen yemek istiyordu.

Jungkook işini bitirdiğinde Taehyung'un kucağındaki sepeti aldı ve örtünün üzerine oturdu. Onun rengi de sarıydı, Taehyung sorun çıkarmasın diye bilerek seçmişti.
"Neden oturmuyorsun tatlım?"
Taehyung'un hala ayakta beklediğini gördüğünde söyledi Jungkook.

"Miyav!"
Önce yerdeki örtüye daha sonra Jungkook'a baktı. Oraya değil Jungkook'un kucağına oturmak istiyordu. Küvette yıkanırken de Jungkook'un eşlik etmesinden hoşlanıyordu çünkü onun bacakları sert küvete oranla çok daha rahattı.

"Miyaav~ Kucak!"

Jungkook buna alışkın olduğu için onun ne demek istediğini hemen anladı ve örtünün üzerine oturup sepeti de kenara bıraktı.
Uzanıp Taehyung'un küçük belini kavradı ve onu kucağına düşmesi için kendine çekti.

"Ee kaç gündür pikniğe gitmek istediğini söylüyorsun ve tek yapmak istediğin kucağımda oturmak mı?"
Jungkook söyledikten sonra Taehyung'un tombul yanağını parmakları arasında sıkıştırdı ve güldü.

Taehyung başını çevirdi ve Jungkook'un yüzüne bakmaya çalıştı. Yapamadığında sinirlenip oturduğu kucakta döndü. Şimdi de onun yüzüne bakmak için başımı geriye yatırması gerekiyordu çünkü o çok uzundu.
"Miyaav~ Çok birsürü uslu fazla güzel Taehyung yapmak istiyor."
Sepetin içindeki atıştırmalıklardan yemek ve Jungkook'u öpmek istiyordu.

Jungkook karşılık olarak ellerini küçük olanın beline yerleştirdi
"Ne yapmak istiyorsun ufaklık?"

Taehyung duyduğu yeni takma adını beğenmedi ve tüylü sarı kuyruğunu arkasında dikleştirip çatık kaşları eşliğinde kucağında oturduğu adamın gözlerine baktı.
"Çok birsürü sevimli Taehyung 'ufaklık' değil!"

"Peki.. ne olmak istiyorsun o halde?"

Taehyung keyifle kulaklarını geriye yatırdı ve cevapladı.
"Tatlım Taehyung! Baba Jungkook diyebilir Miyav!"

Jungkook onun kurduğu cümleyi tam olarak anlamasa da ona tatlım demesini istediği kadarını anlayabilmişti.

~~~~~

"Ahhh! Çok tatlılar."

Jaehyun, yere serdiği minderlerin üzerinde oturan bebeklerin fotoğrafını çekerken söylendi.
Irene iki saatliğine arkadaşları ile üyesi olduğu bir derneğin toplantısına gitmişti ve bebekler Jaehyun ile çalışanlara emanetti.

"Biraz bekle Yoongi birkaç poz daha çekeceğim ufaklık."
Jaehyun onun anlamayacağını bilse de emekleyerek kaçmaya çalışan bebeğe söyledi.

Taehyung'un tokaları ve çıkartmalarının bulunduğu küçük valizi çocukların odasına getirmiş ve bebekleri süslemişti.
Yeonjun'un yanaklarına küçük sevimli çıkartmalar yapıştırmıştı. Saçlarını ortadan ikiye ayırıp küçük tokalar ile tutturmuştu.
Bebek kucağına aldığı kuyruğu ile oynamakla meşguldü.

Baekhyun'un pembe saçlarını tepesinde küçük bir palmiye ağacı görünümünde toplamış, tombul yanağına da Yeonjun'a yaptığı gibi çıkartmalar yapıştırmıştı.
Baekhyun aldığı ilgiden oldukça memnundu. Kıkırdayıp küçük ellerini çırpıyordu ve Jaehyun'u seyrediyordu.
Jaehyun uzandı ve onun tombul yanaklarından birini parmağıyla okşadı.

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin