Txt'n yeni şarkısı çok güzel.
Jungkook merdivenleri çıkarken aklında birçok düşünce vardı. Öncelikle Taehyung'tan nasıl özür dilemesi gerektiğini bilmiyordu. Yatak odasına vardığında dikkatlice kapıyı araladı ve hala örtünün altında uyumakta olan melezi süzdü.
Ses yapmamak için dikkatlice yürüdü ve örtüyü kaldırıp yatağın boş kısmına yerleşti.
Kıpırdanan Taehyung'u küçük belinden kavradı ve kendi göğsüne çekti.Melezin mırıltıları göğsünde garip bir his bırakıyordu.
Başını eğip bakışlarını küçük olanın suratında gezdirdi.
Gözleri kapalı olduğu için gür ve uzun kirpikleri tombul yanaklarına gölge yapıyordu. Sarı saçları dağılmış ve yastığa yayılmıştı.Elini kaldırdı ve Taehyung'un yumuşacık yanağına işaret parmağının tersiyle hafifçe dokundu. Jungkook'un favorisi, Taehyung koşarken hoplayan yanaklarının görüntüsüydü.
"Mmrrhh~"
O sırada bedenindeki hafif dokunuşlar yüzünden uyanmış olan Taehyung, gözlerini aralamadan esnedi. Jungkook'un kolları arasında olduğunu zaten biliyordu çünkü onun kokusunu tanıyordu.Jungkook'a daha fazla yaklaştı ve küçük ellerinden biri onun göğsüne yaslıyken diğeriyle koluna sarıldı.
"Mmrrhh~Jungkook şaşırmıştı. Jaehyun, Taehyung'un kendisiyle konuşmak bile istemediğini söylemişti. Fakat durum şuan göğsüne sokulan ufaklık ile uyuşmuyordu. Her zaman ki Taehyung diye düşünerek üstelemedi ve eğilip onun yumuşak saçlarına birkaç öpücük bıraktı.
"Taehyung?"
Taehyung miyavladı ve başını Jungkook'un sert göğsünden ayırıp çekingen bakışlarla onun gözlerine baktı.
"Baba Jungkook, çok birsürü fazla güzel Taehyung'u artık yine çok mu seviyor? Mrrhh~"Jungkook'un kaşları çatılırken iç çekti ve kolları arasında ki küçük bedeni kendisine daha çok çekip uzandığı yerden doğruldu. Bu şekilde rahat edemiyordu. Otururken ve Taehyung kucağındayken daha rahattı.
"Çok üzgünüm tatlım. Böyle düşünmene sebep olduğum için."
Büyük elleriyle Taehyung'un yanaklarını kavradı ve gözlerine bakmak için biraz eğildi.
"Seni hala çok seviyorum. Bu hiçbir zaman değişmedi. Sen haylaz bir kedi olduğunda bile tamam mı? Ve değişmeyecek tatlım. Sadece yorgundum ve sana vakit ayıramadım. Bunun için çok özür dilerim."
Söyledikten sonra küçük olanın dolgun dudaklarını birkaç kez öptü.Geri çekildiğinde Taehyung'un kirpiklerini kırpıştırarak kendisine baktığını gördü.
Bir şey düşünüyor gibi görünüyordu. Bazı şeyleri anlamakta güçlük çekiyordu ve genelde o zamanlar böyle görünürdü.Taehyung, kuyruğunu kucağına çekti ve tüylerini okşarken düşündü. Baba Jungkook, çok birsürü fazla güzel Taehyung'u hala seviyorsa bu şekilde davranmamalıydı.
Gözlerini kıstı ve kuyruğunu kucağından çekip keyifle arkasında sallamaya başladı."Baba Jungkook çok mu birsürü fazla seviyor? Çok yaramaz kedi Taehyung olsa bile mi? Mrrhh~"
"Hey dur bir dakika bu demek değil ki yaramazlık yapabilirsin. Tamam mı?"
Taehyung şuan Jungkook'u dinlemiyordu.
"Baba Jungkook ayıp yapabilir!"
Komşu ve Kötü kedi gelmeden önce Taehyung yapmak istediğini söylemişti fakat Baba Jungkook itiraz etmişti. Fakat Çok birsürü fazla güzel Taehyung'u hala seviyorsa itiraz etmeye hakkı yoktu."Bununla ne alakası var anlamad-"
Taehyung, onun konuşmasına izin vermeden oturduğu yerden doğruldu. Dizleri üzerinde dururken uzandı ve Jungkook'u öpmeye çalıştı.