Jungkook ağır bedenini Taehyung'un yanındaki boşluğa bıraktı ve elini hızla inip kalkan göğsüne koydu.
"Ahh.. İnanılmaz iyi hissediyorum."
Başını çevirip yanında uzanan Taehyung'a baktı. "Nasıl hissediyorsun?"Taehyung hala kendine gelememişti. Uzun kirpiklerinin süslediği güzel gözlerini boşluğa dikmiş ve küçük mırıltılar çıkarıyordu.
Jungkook'un sesini işittiğinde önce başını çevirip ona baktı. Daha sonra dönüp onun üzerine çıktı.
"Mmrrhh~"Tombul yanağını Jungkook'un sert ve çıplak göğsüne dayayıp yumruk halindeki küçük ellerini omuzlarına koymuştu.
"Çok birsürü uslu, tatlı Taehyung yine yapabilir mi? Mrrhh~"
Jungkook ona çok tatlısın demişti, Taehyung hatırlıyordu.Yanağını biraz daha sert göğüse sürtüp başını kaldırdı. Jungkook'un yakışıklı yüzüne bakarken bekkentiliydi. Tek düşündüğü, biraz önce ne kadar iyi hissettiği ve Jungkook'un kendi üzerinde hareket ederkenki yüz idadesiydi. Jungkook'un yine öyle bakmasını ve kendisini öpmesini istiyordu.
Jungkook ufak olanı omuzlarından kavradı yüzleri aynı hizaya gelene dek onu yukarı çekti.
Taehyung istiyorsa Jungkook elbette hayır demeyecekti.~~~~~~
Sehun bahçeden içeriye girdiğinde Taehyung'un yüksek sesli miyavlamaları ve inlemeleri yüzünden yukarı katta neler olduğunu hemen çözmüştü. Sehun şimdiye dek 10'u aşkın melez ile çiftleşmişti ve bu sesleri tanırdı.
Daha fazla duymamak ve kendi sağlığı için televizyonu açıp sesini yükseltti. Bu eve geldiğinin ikinci gününde Taehyung'un Jungkook'a olan ilgisini fark etmişti fakat yine de şansını denemek istemişti. Çünkü Taehyung çok güzeldi.
~~~~~~
Ne Jungkook ne de Taehyung sevişirken vaktin nasıl geçtiğini fark etmemişlerdi.
Taehyung esnedi ve başını Jungkook'un göğsünden kaldırdı.
"Çok birsürü uslu Taehyung pizza yemesin mi? Mrrhhh~" Beklentili ve sevimli gözlerle üzerinde olduğu adama bakarken söyledi.Jungkook yeniden onun alnını öptü ve ufak bedeni yatağın boş tarafına bıraktı.
"Sen dinlen ben sipariş ederim."
Son olarak ufak olanın sarı saçlarını karıştırdı ve ayağa kalktı.
Sehun ile konuşmalıydı. Çıplak bir halde mutfağa çubuk kraker almak için indiğinde aklından Sehun tamamen çıkmıştı.
Ve ona açıklama yapmadan Taehyung'un yanına geri dönmüştü.
Bne komşu insan Jin(uke) ve Sehun çift yapmak istemek.👀