Jungkook gece uyandığında su içmek için kalkınca gördüğü, masanın üzerinde kıvrılmış uyuyan sevimli bedene bakarken kendini kötü hissetti.
Sessizce yürüyerek masanın yanına vardığında kendisine göre oldukça ufak bedeni kolaylıkla kucağına aldı.
Sarı kuyruğuna sarılmış bir şekilde uyurken garip sesler çıkarıp mırlıyordu."Ahh.. bu şey çok sevimli."
Yatağın sol tarafına hafif bedeni bırakıp kendisi su içmek için mutfağa indi.
~~~~
Taehyung uyandığında gözlerini açmadan kuyruğunu kucağına alıp okşadı ve gerindi.
Rahat yatakta dönüp sonunda güzel gözlerini aralayabildiğinde görüş açısına giren ilk şey Jungkook'un kaslı ve vücudunun başka kısımlarına dağılan sarmaşık dövmesinin süslediği koluydu.
"Mmrrhh~"
Bakışları Jungkook'un parlak küpesinde durduğunda heyecanla oturdu ve yumuşak, sarı kuyruğunun ucunu ağzına alıp ısırdı.
Heyecanlandığında ve mutlu olduğunda bunu hep yapardı.Küçük elleri Jungkook'un kulağını bulduğunda kolaylıkla küpeyi çıkardı çünkü Taehyung parlak ve güzel şeyleri sevdiği için sahibi ona oynaması için böyle şeyler alırdı.
"Miyaav~"
Jungkook, mırlama ve miyavlamalar yüzünden uyandığında gerinmek için kaslı kollarını iki yana açıp, Taehyung'un kafasına çarparak saçlarının arasındaki sarı kulaklarından birini ezince sevimli olan yüksek sesli bir çığlık attı. "Ah.. Hey ne oluyor?"
Yeni uyandığı için kirpiklerini kırpıştırıp yatağın köşesine sinmiş çatık kaşlarıyla kendisine bakan Taehyung'a sordu.
Tanrım... parlak bir sarı tonuna sahip iri gözleri sulu ve kirpikleri ıslaktı. Jungkook'un şimdiye kadar gördüğü en şirin şeylerden biriydi bu gözler.
Pofuduk kuyruğunun, sarı saçları arasındaki kulaklarından birini okşadığını fark ettiğinde konuştu. "Kulağına mı bir şey oldu?"
Taehyung pembe dudakları titrerken başını sevimli bir şekilde aşağı yukarı salladı.
Kulakları ve kuyruğu en hassas yerleriydi ve kolayca incinebiliyordu.
Jungkook'un haberi yokken çarpması ile çok acımamış bile olsa Taehyung bunun için ağlayacak kadar şımarık ve ilgi meraklısı bir kediydi tabi.
"Mrrhhh~"
"Bakmama izin verir misin?"
"I-ıhh Taehyung süt istiyor Mrrhh~"
Jungkook kirpiklerini kırpıştırdı. Kulak ve süt ne alakaydı şimdi. "Peki, dolapta olacaktı sanırım."
Yataktan inip yüzünü yıkamak için banyoya girdi. İşini bitirip döndüğünde az önce yatağın üzerinde ağlamak üzere olan sevimli şey şimdi avcunun içerisinde ne saklıyorsa ona bakarak kıkırdıyor kuyruğu keyifle arkasında sallanıyordu.
Lakin Jungkook'un döndüğünü gördüğünde yumruk yaptığı elini arkasına götürmüş çatık kaşlarıyla ayakta dikilen uzun bedene bakıyordu.
"Neye gülüyorsun?"
Birkaç adımda yatağa yaklaşıp Taehyung'un önünde dikilerek elindeki şeye bakmak için arkasına sakladığı eline uzandı.
"MİYAAVV!"
Taehyung hırçın bir şekilde miyavlayıp diğerini tırmalamaya çalışsa da başarılı olamadı çünkü daha dün sabah sahibi tırnaklarını kesmişti.
Jungkook bileğinden yakaladığı ufak elin parmaklarını kolaylıkla açtığında Taehyung'un avcundaki kendi küpesini görünce şaşırmıştı.
"Bu benim küpem ve neden senin elinde? Üstelik benden gizliyorsun. Gerçekten hırsız mısın sen?"
"Hırsız sen! O birsürü güzel Taehyung'un Mrrhh!"
Jungkook göz devirip belinden kavradığı hafif bedeni kolunun altına alarak mutfağa inmek için yatak odasından çıktı.
"Biraz daha debelenip miyavlarsan seni kelepçelerim."
Taehyung kelepçenin ne olduğu hatırlamaya çalışırken susmuştu bile.