48-Kıskanç, küçük top!

15.4K 1.4K 317
                                    


"Şunlara bak."
Halının üzerine koyduğu poşetleri döktü ve küçücük bebek kıyafetlerinden birini kaldırıp Jungkook'a gösterdi.

"Şunlara bakar mısın! Yeni doğmuş Melez bebekler için kıyafet baktığımı söyledim ve bana bunları verdiler."
Elinde tuttuğu minicik tulum o kadar sevimliydi ki kaldırıp yanağına sürttü.
"Cidden yeğenlerimin bu kadar ufak olacağını bilmiyordum."

O sırada Taehyung yanındaki yastığı aldı ve Jaehyun'a fırlattı.
"Çok birsürü güzel bebekler Misafirin değil!"
Küçük ellerini karnına koymuş ve çatık kaşları eşliğinde Jaehyun'a bakıyordu.

~~~~~~~

"Hayır benim yeğenlerim."
Jaehyun söyledi ve yerden başka bir tulum aldı. Bu giysilerin içine girebilecek kadar ufak insan bebekleri hayal bile edemiyordu. O küçük şeyleri çok merak ediyordu.

Jungkook merakla Jaehyun'un yanına gitti ve yere, dizleri üzerine çöktü.
"Gerçekten de bu kadar ufak mı olacaklar?"
Jungkook kendi eli kadar şeylere bakarken Taehyung'un yanına geldiğini fark etmemişti.

"Mmrrhh!"

Taehyung yerdeki her şeyi topladı ve poşete geri koyup ayağa kalktı. Salondaki iki kardeşe bakma gereği duymadan merdivenlere yöneldi.

"Kıskanç, küçük top!"
Jaehyun Taehyung'un arkasından söyledi ve uzun bedenini rahat koltuğa bıraktı.

Taehyung merdivenleri çıkmayı bitirdiğinde arkasına döndü ve iki kardeşe baktı.
Kulakları sarı saçları arasında dikdik duruyordu. Kuyruğu sallanmıyordu, sadece arkasında, öylece duruyordu.
"Çok birsürü güzel bebekler sizin değil! Miyav!"

Jungkook yerden kalktı ve hem üzerine tişört almak hemde Taehyung'a bakmak için merdivenlere yöneldi.
Jaehyun ise uzandığı koltukta rahat bir pozisyon bulduğunda cebindeki telefonunu çıkardı.

"Yemekte ne var Jungkook?"

Jungkook merdivenlerin yarısındayken durdu ve Jaehyun'a döndü.
"Sana kalmadı, hepsini Taehyung yedi. Pizza söyle Hyung."
Jungkook'ta yemişti ama Jaehyun'un hakkını Taehyung yediği için öyle söylemişti.

Jungkook yatak odasına vardığında önce dolabına gitti ve üzerine bir tişört geçirdi. Çıplak olduğunda Taehyung, dövmelerini ellemekle meşgul oluyordu ve Jungkook'u dinlemiyordu.
Sağlıklı bir konuşma için giyinik olmak tercihiydi.

"Taehyung, neden buraya geldi. Yavrularının eşyalarına bakmak istemiyor musun?"
Jungkook, hafif çatılmış kaşlarıyla kendisine bakan sevimli kediye sordu.

"Çok birsürü güzel Taehyung'un bebekleri. Misafirin değil!"

Jungkook uzanıp ufak olanın saçlarını karıştırarak gülümsedi.. "Elbette Taehyung. Jaehyun onların sadece Hyung'u olacak. Kıskanmana gerek yok."

Taehyung alt dudağını titreterek uzandığı yatakta döndü ve sırtını Jungkook'a çevirdi.

"Miyaaav!"

Jungkook geniş yatağa oturup Taehyung'un yanağını öptü ve hareket eden ufak kulakları sevdi.

Taehyung'un kilo aldığı için tombullaşan yanakları nedeniyle burnu ve dudakları daha küçük ve tatlı görünüyordu.
Jungkook yukarıdan ona bakarken iç çekti.
Çatılı, biçimli kaşları ise haylazlık yaparken bile masum bakışlar atan sevimli gözlerine fazla yakışıyordu.

"Git! Kötü Baba Jungkook Mrrhh!"

"Ne yaptım ki şimdi?"

Taehyung'u dinlemeyip ufak bedenini kucağına çekti ve giydiği sıfır kol t-shirt yüzünden açık olan çıplak omuzlarını dudaklarıyla sevdi. Kalan bütün her yeri gibi yumuşacık ve tatlıydı.

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin