"Sana dokunmak istiyorum, Taehyung. İzin verir misin?"
Jungkook beklentiyle sordu.Taehyung, Jungkook konuşmak için onu öpmeyi bıraktığında sızlandı.
"Mmrrhh! Taehyung istiyor, yine öp."Eli hâlâ Taehyung'un saçlarının arasında olan Jungkook sağ elini ufak olanın bedeninde gezdirmeye başladı ve inanılmaz yumuşak ve tatlı poposunu kavradı. Duraksayıp Taehyung'un bu hisse alışmasını bekledi ve isterse hareketlerini durdurması için ona zaman tanıdı.
Taehyung kendisine daha da yaklaşınca, Jungkook başını onun yumuşak boynuna gömerek zevkle inledi.
Hafifçe sıktığı yumuşak kalçayı başparmağıyla okşamaya başladı. Taehyung'un hoşuna gitmişe benziyordu. Jungkook onun zevk dolu iniltilerini büyük bir iştahla içine çekti ve Taehyung kıvranmaya başlayana kadar kalçalarımı ve belini okşamaya devam etti."Mmrrhhh~"
~~~~~~~~
Jungkook, kucağındaki ufak bedenin giysilerini çıkarırken hızlı olmaya çalıştı.
Taehyung, tişörtü çıkarılırken Jungkook onu öpmeyi bıraktığı için ağlar tonda miyavlıyor yeniden diğerinin dudaklarına uzanmaya çalışıyordu."Sakin ol Taehyung, beklemen gerekiyor tatlım."
Jungkook söyledikten sonra güldü. Taehyung'un bu kadar istekli olması hoşuna gidiyordu.Tamamen çıplak kaldığında Jungkook'un onu kendi ılık vücuduna doğru çekmesiyle Taehyung hafifçe titredi.
Jungkook parmaklarını onun saçlarına daldırıp başını geriye doğru yatırdı ve istediği gibi dudaklarından, boynundan sonra tekrar dudaklarından öptü.Alev alev yakan öpücükler arasında Jungkook ufak olana yapmak istediği şeyleri mırıldandı. Eğer Taehyung onu bu kadar arzulamasa, dediklerini anlamadığı için peş peşe sorular soracağı türden mırıldanmalardı.
"Mmrrhh~ Çok birsürü güzel Taehyung istiyor."Jungkook, küçük olanı yatağa bıraktı ve kendi giysilerinden de hızlıca kurtuldu.
Tamamen çıplak kaldığında, kıvranarak sevimli sesler çıkaran Taehyung'un üzerine yerleşti.Büyük elleri Taehyung'un yumuşak ve narin vücuduna dokunuyor, kavrıyor, avucunun içiyle göğüs uçlarında daireler çiziyordu.
Jungkook'un dudakları onu tutkulu öpücüklerle doyuruyordu ve Taehyung bundan fazlasıyla memnundu.Jungkook iki elini Taehyung'un omuzlarının yanında yatağa bastırdı ve başını eğip ona baktı, bakışları kontrolünü kaybetmişlikle bir aç kurt gibiydi. Nefesleri ufak olanın yanağına çarpıyordu.
Taehyung kısa tırnaklarını onun karnındaki ve göğsündeki kaslarının üzerinde ve gezdirdi.
Jungkook ona dokunduğunda iyi hissediyordu, bu yüzden Taehyung'da dokunmak istemişti."Mmrrhh.. Taehyung çok mu birsürü sevimli?"
Jungkook durmaksızın her yerine öpücükler bırakıp dişlediği için sordu.Jungkook ona cevap vermek için konuştuğunda nefesi ciğerlerinden rüzgâr gibi çıktı. "Senin harika bir vücudun var, Taehyung."
Uzandı ve tatlı dudaklarına ıslak bir öpücük daha armağan etti.
"Sana bakmak her yerimi alev alev yakıyor ve içimde bir açlık uyandırıyor"
Taehyung küçük parmaklarından biriyle kendi ağzına dokundu ve merakla Jungkook'u dinlemeye devam etti.
"Beni her yerini azar azar ısırmaya zorluyor.""Mrrrhh~"
Jungkook onu göz kapaklarından, burnundan ve çenesinden öptü. "Tam buradan başlayarak. Her yerini ısıracağım." Taehyung'u boynunun çukurundaki en hassas noktadan öpüp aşağı doğru kaydı. Sıcak dudaklarını onun göğsünün üst kısmına doğru kaydırdı ve yumuşak diliyle ucunu yaladı.