"Mrrrhh!"
Taehyung hızlı hızlı nefes alırken başını kaldırıp küçük bedenini hapsetmiş adama baktı.
"Çok birsürü güzel Taehyung bunu hiç sevmedi! Svimli burnu acı oldu Miyaav~"
Etrafına sarılı olan uzun güçlü kolların sahibi, başını sert göğsüne bastırdığı için acıyan burnundan şikayet etti."Üzgünüm, birsürü sevimli Taehyung'um." Kucağındaki küçük bedeni mutlu edecek cümlesinin ardından eğildi ve burnunun üzerine öpücük kondurdu.
"Çok birsürü güzel Taehyung böyle uyumak istemiyor. Birsürü kocaman Baba Jungkook çok büyük Mırhh!"
Yüzü daha Jungkook'un geniş göğsüne denk geldiği için sızlandı.
Çırpınıp güçlü kolların arasından çıkmaya çalıştı."Hiç uğraşma Taehyung, kaç gündür uyuyorsun ve ben bunu bekliyorum. Seni özledim."
"Miyaav!"
Taehyung miyavlayıp sızlanmaya devam ettiğinde Jungkook son çare olarak küçük bedeni sırtı göğsüne denk gelecek şekilde çevirdi.Taehyung'un, yumuşak göbeğinde birleştirdiği kendi büyük elleri yüzünden ondan kısık bir kıkırdama duyduğunda Jungkook'da gülümsedi.
"Hoşuna mı gitti?""Mmrrhh! Evet! Artık birsürü kocaman Baba Jungkook daha çok kucak yapabilir."
~~~~~~~
"Tanrım!"
Jungkook, iri elleri arasında daha küçük görünen pembe yavruya bakarken Taehyung ile tamamen aynı olduklarından emin oldu.
Tombul yanaklarını süsleyen ufak dudaklar ve sevimli minik burun, sürekli ağladığı için ıslak gözleri hiç bıkmadan babasına bakmaya devam ediyordu.
Jungkook bebeği beşiğe bırakmaya yeltendiğinde veya gözleri bebekten başka yerlere odaklandığında elindeki ufak canlı hemen ağlama başlıyor, her daim onun iri gözlerini sizin üzerinize odakladığı gibi sizinde ona odaklanmanızı istiyordu.
Çok seyrettiği için Jungkook'u televizyon ve kumandasından bile kıskanan Taehyung'dan bir farkı yoktu.
Evet, kesinlikle pembe yavru Taehyung'un kopyasıydı.O sırada geniş koltukta yatan diğer iki yavrudan siyah olan uyuyan kardeşinin kuyruğunu yemeye çalışmakla meşguldü.
Neyseki dişleri olmadığı için canını yakmıyordu.Yoongi ağzındaki kırmızı tüylerle kaplı kuyruktan sıkıldığında onu bırakarak yeni birşey bulma ümidiyle iştahla küçük ellerini yukarıya doğru sallamaya başladı. "Mm-miyaaav~"
Jungkook siyah yavrusunun sevimli görüntüsüne dayanamayıp Baekhyun'u sol omzuna yatırdığında Yoongi'yi de sağ omzuna aldı.
Yoongi yeni yerinden memnun bir şekilde miyavlayıp hemen önünde duran dikkat çekici kulağa yapıştı.
Jungkook kulağındaki ıslaklıkla huylansa bile bebeğinin onu yemeye çalışmasına izin verdi.O sırada mutfakta bir şeyler atıştıran Taehyung aynı zamanda kucağındaki Yeonjun'u beslemekle meşguldü.
Hafif şiş ve sürekli ağrıyan göğsü dört bebeğine yetecek kadar süt ile dolu değildi anlaşılan. Ya da Yoongi hiç doymadığı için de olabilirdi tabiki.
Ama Taehyung sürekli onları emzirmekten sıkılmıştı.
Jungkook sonraki gün doktora uğramayı ve bebeklerin hangi gıdalar ile beslenebileceği konusunda bilgi almayı düşünüyordu.Taehyung tabağında ki her şeyi bitirdikten sonra Yeonjun'u da kaldırdı ve çıplak omzuna yasladı.
Evin içinde sadece küçük şortları yada iç çamaşırları ile geziyordu. Üstüne hiçbir şey giymiyordu. Sinir bozucu bir şekilde hafifçe şismiş ve ağrıyan memeleri yüzünden tişört giymeyi reddediyordu.