"Mrrhhh~"
Taehyung, Jungkook'un kucağında otururken televizyonda My little Pony programını izliyordu. Tıpkı kendisi gibi sarı renkteki Fluttershy favorisiydi.
Sehun ise koltuğun en köşesinde oturmuş, Jungkook'un kucağında oturan ufak melezi seyretmekle meşguldü. Gördüğü en sevimli aynı zamanda da şımarık olan melezdi.
Onu ilk gördüğünde çiftleşeceği melezin güzelliği Sehun'u heyecanlandırmıştı. Lakin beklediğinin aksine Taehyung ona yüz vermiyordu bile."Mmrrhh~ Taehyung bu bölümü tekrar izlemek istiyor!"
Jungkook, kumandayı aldı ve bölümü yeniden başlattı. O sırada yan tarafından gelen mırlamayı işittiğinde Sehun'a döndü.
Turuncu renkteki kuyruğunu okşarken, çatık kaşları eşliğinde Taehyung'u seyrediyordu."Bir şey mi istiyorsun Sehun?"
Sehun başını iki yana salladı ve kollarını göğsünde birleştirip bakışlarımı televizyona çevirdi. Jungkook'un kıskanıyordu.
Taehyung kucağında olduğu adamın sesini duyduğunda mırladı ve başını yana çevirip omzunda duran büyük eli ısırdı.
Jungkook sızlanıp elini çekti. Ne zaman Sehun ile ilgilenmeye çalışsa Taehyung hırçınlaşıyordu. Oda Jungkook'u Sehun'dan kıskanıyordu."Çok mu birsürü sevimli Taehyung? Mrrhh~"
Işıltılı ve beklentili gözlerle aşağıdan Jungkook'a sordu."Evet, çok birsürü sevimli Taehyung."
Jungkook'un cevabını işittikten sonra yeniden televizyon izlemeye geri döndü.
~~~~~
Jungkook elinde Taehyung'un oyuncak kutusunu tutarken koltukta oturan iki meleze bakıyordu. İncelemesi gereken dosyalar ve yapması gereken araştırmalar vardı.
"Odama çalışmaya çekileceğim. Taehyung, uslu durmazsan akşam yemeğinde sevmediğin bir şey yaparım." Daha sonra Sehun'a döndü.
"Sende sakın Taehyung'un oyuncaklarını falan elleme. Televizyon izleyebilirsin."İkisinden de onay aldıktan sonra odasına çıktı.
Jungkook merdivenleri çıkar çıkmaz Taehyung koltuktan indi ve yerdeki kutuyu devirdi.
Oyuncakları ve kuyruğu için alınan süsler yere dökülürken keyifle miyavladı."Miyaav~"
Sehun ise artık boş olan koltuğa uzanıp Taehyung'u seyretmeye başladı. O şımarık ufaklığı nasıl çiftleşmek için ikna edebileceğini düşünüyordu. Daha önce böyle bir derdi olmamıştı. Götürüldüğü evlerdeki melezler tecrübeli oldukları için Sehun'a yanaşıyorlardı.
Taehyung oyuncaklarından birini kaldırıp Sehun'a gösterdi.
"Bak, bunu çok birsürü güzel Taehyung'a Jungkook aldı. Senin yok. Mrrhh~"Sehun uzandığı yerden doğrulup yere indi. Taehyung'a biraz yakın bir yere oturup konuştu.
"Bakayım."Taehyung kuyruğunu keyifle arkasında saklarken bir süre Sehun'a baktı ve omuz silkti.
"Bak, birsürü güzel Taehyung'un hemde tarağı var.Sehun şirin tarağa bakarken sırıttı.
"Mrrhh.. Kuyruğunu taramamı ister misin?"Taehyung bir süre düşündü. Kuyruğunu taratmaktan çok hoşlanırdı. Özelikle son birkaç gündür sürekli sevilmek istiyordu. Bunu Jungkook'un yapmasını isterdi ama o çalışıyordu.
Hızlıca başını salladı ve Sehun'a arkasını dönüp diz üstü oturdu. Bunu yaparken oyuncaklarını kendi önüne çekmeyi de unutmamıştı."Mrrhhh~ Çok birsürü güzel Taehyung'un kuyruğu, Sehun'un kuyruğundan güzel."
"Evet, kuyruğun çok güzel Taehyung."
Eline aldığı yumuşak kuyruğun üzerinde süslü tarağı gezdirirken konuştu Sehun.
"Hemde yumuşacık."Birkaç dakika sonra Sehun, tarağı kenara bırakıp uzandı ve mayışmış Taehyung'un boynuna burnunu sürtüp, tombul yanağını öptü ve biraz dişlerini değdirdi. "Mmrrhh.."
Hoşuna gittiği için mırladı.O sırada Taehyung, Jungkook'un çekmecesinden aldığı kravatlardan birini bileğine bağlamaya çalışıyordu.
Sehun'un yoğun ve baskın kokusu onu biraz mayıştırmıştı. Onun dudaklarını yanağında hissettiğinde kendine geldi ve çığlık atıp ayağa kalktı."Kötü kedi! Çok birsürü güzel Taehyung'u izin almadan öptün! Çok birsürü yaramaz, kötü kedi! Miyaav!"
Ağlayarak ve hızlı adımlarla merdivenleri çıkmaya başladı.
Jungkook Taehyung'un sesini işittiğinde sandalyesini geriye çekti ve masadan biraz uzaklaştı. Onun birazdan burada olacağını biliyordu. Tahmin ettiği gibi Taehyung, koşarak Jungkook'un yanına vardı ve kucağına tırmandı.
Küçük suratını onun göğsüne bastırıp sızlandı."Hey, neyin var ufaklık?"
Taehyung başını yaşlandığı geniş göğüsten ayırıp küçük elleriyle gözlerini sildi.
"Kötü kedi, Taehyung'un çok birsürü sevimli yanağını öptü!"
Burnunu çekti ve mırlayıp devam etti.
"Birazcıkta ısırdı. Mrhhr~"Jungkook iç çekti.
"Canın mı yandı?"Hayır yanmamıştı ama Taehyung, hızlıca başını sallayıp küçük parmaklarını yanağına koydu.
"Evet. Çok birsürü acı oldu. Kötü kedi evden gitsin!"
Taehyung onu istemiyordu. Hem Jungkook'un onunla ilgilenmesi hoşuna gitmiyordu hemde onun kokusu Taehyung'u mayıştırıyordu.
Sehun etraftayken Taehyung kendisini yorgun ve halsiz hissediyordu. Jungkook'u özlüyordu."Mrrhh~"
Uzandı ve Jungkook'un çenesini yaladı.Nasılsınız?