"Miyaav~"
Yoongi, Doktor Xiaojun'un kucağında muayene edilirken oldukça eğleniyordu. Tişörtünün altındaki sıcak ve büyük el göbeğine temas ettiğinde sevimli bir tonla miyavladı ve küçük ayaklarıyla boşluğa birkaç tekme attı.
Wonho, gece vakti torununun yanağındaki minicik bir çizik için Aile hekimlerini çağırmayı utanç verici bulsa da arkadaşı Jun anlayışlı bir adamdı.
Kısa bir konuşma ve durum analizinden sonra Xiaojun Wonho'nun gönderdiği şoför ile eve gelmişti.Taehyung, göğsü hizasına kaldırdığı küçük elleriyle oynarken sarı saçları arasındaki kulaklarını geriye yatırmış endişeyle doktoru izlemekle meşguldü.
"Küçük güzel bebek acı oldu ona ilaç ver."Xiaojun başını çevirip yanında dikilen sevimli meleze baktı ve gülümsedi. Onun memnun kalması için bebeği muayene ediyor gibi görünmek istemişti.
"Küçük güzel bebek çok iyi. Bak mutlu ve gülümsüyor onun ilaca ihtiyacı yok."
Ardından minik elleriyle parmağına sarılmış ve ağzına koymaya çalışan bebeğe kısa süre baktı.
"Fakat acıkmış gibi görünüyor."Taehyung gülümsedi ve kuyruğunu keyifle arkasında sallamaya başlarken başını çevirip Jungkook'a baktı.
Ardından yeniden Xiaojun'a döndü.
Kocaman, sarımsı renkteki gözleri ağladığı için sulu ve biraz kızarmıştı. Güzel kirpikleri ıslanmış, yanakları pembeleşmişti."Çok iyi küçük güzel bebek mi?"
Parmağıyla Yoongi'nin yanağını işaret etti. "Ama küçük güzel bebek çiçekli bant istiyor!"Kapının yanında dikilen Jaehyun, 'güzel bebek hani konuşmak bilmiyordu?" dememek için çabaladı ve bunu başardı.
Xiaojun afallamış olsa da kucağındaki bebeği sevmeye devam ederken konuştu.
"Şuan bende yok ama yarın Jungkook bebek için çiçekli yara bantları alabilir."Taehyung, kaşları çatılırken hırsla bebeğini doktorun elinden aldı.
Ufaklığı göğsüne yaslayıp hızlı adımlarla doktoru ağırladıkları misafir odasından çıktı.Jungkook doktora mahcup bir gülümseme sundu ve odadan çıkmadan hemen önce konuştu.
"Şey ben onunla ilgileneyim."~~~~
Gece Jungkook ve Taehyung odalarına çekildikten sonra herkes yatağına geçmişti.
Sabah ilk iş şoförden bir eczane bulup Taehyung'un istediği süslü yara bantlarından aldırmışlardı.Şimdi ise kahvaltı masasında otururlarken Yeonjun odada uyuyor, Jennie Jaehyun'un, Baekhyun Taehyung'un, Yoongi ise Jungkook'un kucağındaydı. Yoongi masadaki eşyaları ve yemekleri incelemekle meşguldü.
Jungkook, kucağındaki bebeğinin nefes alış verişlerini ve mırlamalarını göğsünde hissederken aynı zamanda çenesinde gezinen kuyruk nedeniyle uyuşuyordu. Elindeki çubukları masaya bıraktı ve esnedi.
"Jungkook, bugün neyin var? Az önce uyumuyor muydun? Hasta gibisin, yada dün gece hiç uyumadın?"
Irene esneyen oğlunu fark ettiğinde sormuştu."İyiyim anne, sadece uykum var ve yorgunum."
Konuşmaya şahit olan Taehyung, ağzına zorla sığdırdığı büyük bir parça ekmeği şişmiş yanaklarına baskı uygulayarak zorla yuttuğunda Bayan Irene'e döndü.
"Çünkü Baba Jungkook dün hiç uyumadı. Bebek Baekhyun ağlayıp bizi uyandırdı. Sonra da tekrar uyuduğunda birsürü ayıp yaptık. Sonra da banyoda köpüklerle oynadık. Miyaav~"
Taehyung ve bebekler harici herkes kızarırken Taehyung, boş tabağını doldurması için Irene'e uzattı.
"Miyaav~""Anne anladığın gibi değil yani biz şey.. şey yaptık. Sadece yıkanıyord-.."