32-Jungkook seni sevmiyor, sadece Taehyung'u seviyor. Mrrrhh~"

20.7K 1.7K 1.1K
                                    

"Seninle ne yapacağım ben? Offf!"

Jungkook, Taehyung'un üzerini giydirirken söylendi. Yarım saat önce kadar küvetten çıkmamak için oldukça direnmiş ve Jungkook'u uğraştırmıştı.

Akşam üzeri Jungkook'un abisi Jaehyun evine gelecekti. Ne kadar kalacağını bile bilmiyordu. Jaehyun hiçbir zaman Jungkook'u dinlemez ve istediği kadar kalırdı.

Jungkook ona gelmemesi için evindeki melezlerden bahsetmişti. Fakat Jaehyun bunu duyunca gelmek için sabırsızlandığını söylemişti.

"Hyung buraya geldiğinde uslu bir kedicik olmalısın Taehyung. Hatta onunla konuşma bile."
Son olarak Taehyung'un ayakkabısı da giydirtikten sonra geriye çekilmeden yanağını öptü.

"Miyaaav~"

~~~~~~

"Mrrhhh..."

Taehyung Jungkook'un arkasında dururken onun tişörtünü avuçlarında toplamış ve kolunun altından gelen misafire bakıyordu.
Jungkook ona ağabeyinin geleceğini söylemişti.
Ama yine de Taehyung misafirleri sevmezdi.

Sehun ise mutfak kapısından sadece başını çıkarmış oda gelen misafire bakıyordu.

Jaehyun elini uzatıp Taehyung'un yanağını sıktığında küçük olan sızlandı. Başını Jungkook'un kolunun altından çekip yanağını uzun bedenin sırtına yasladı.
"Mmrrhhh! Çok birsürü güzel Taehyung, Jungkook'un abisini sevmedi."

Jungkook arkasına döndü ve Taehyung'u kucağına alıp salona doğru yürüdü.
"Onu boşver Hyung, kimseyi sevmiyor."

Taehyung, Jungkook'un omzunun üzerinden Jaehyun'a bakarken sarı saçları arasındaki kulaklarını keyifle oynatıyordu.
Çünkü Jungkook Taehyung ile ilgileniyordu ağabeyi ile değil.
Duyduğu şey ile arkasında sallanan kuyruğu dikleşti.
"Hayır! Çok birsürü güzel Taehyung, Jungkook'u seviyor."

Jungkook gülümsedi ve Taehyung'u koltuğa bırakıp alnına bir öpücük kondurdu.
O sırada Sehun mutfaktan çıktı. Jaehyun gelmeden önce mutfakta sabahtan kalan atıştırmalıkları yiyordu.

"Ahh bu farklıymış."

Jaehyun, Sehun'a bakarken söyledi.
Tekli koltuklardan birine oturdu ve bir bacağını diğerinin üzerine koydu.
Hala dudaklarında sevecen bir gülümseme varken Taehyung'a bakıyordu.
Oda çoğu insan gibi televizyon ve sosyal medya haricî gerçek bir melez görmemişti.

Sehun, Taehyung'un oturduğu koltukta ondan uzak bir köşeye oturup geriye yaslandı.
Taehyung Jaehyun'a çatık kaşları ve büzülmüş dudağı eşliğinde bakarken Sehun'a yaklaştı ve küçük bedenini yapılı göğsüne yasladı.

Sehun şaşırsa da bir şey demedi.
Jungkook, Jaehyun'un valizini yukarı kata çıkarmak için gittiği için salonda sadece üçü vardı. Bu yüzden Taehyung'un kendisine sığınmak istediğini düşündü.

"Hey, bana neden öyle bakıyorsun ufaklık? Seni yemem."

Jaehyun dalga geçerek söylese de Taehyung korkuyla yüzünü Sehun'un arkasına sakladı.
Küçük şişko insan yavrusu kadar olmasa da bu insandan hoşlanmamıştı.

Jungkook merdivenleri hızlıca inerken ayak seslerini işiten Taehyung, Sehun'un yanından kalkıp Jungkook'un yanına gitti. Kollarını Jungkook'un beline dolayıp aşağıdan ona bakarken sarı saçları arasındaki kulaklarını sevimli bir şekilde hareket ettiriyordu.

"Çok birsürü uslu Taehyung ve Jungkook yukarı çıksın. Kötü kedi ve İnsan burda kalsın. Mrrhhh~"

"Hayır olmaz Taehyung. Akşam yemeği hazırlamam gerekiyor hem Jaehyun ile tanıştın mı? O benim ağabeyim."

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin