53-Birsürü kocaman baba Jungkook istemiyor! Mrrhh!

15.5K 1.3K 604
                                    

"Yaah! Sehun şuna bak çok tatlı."
Jin, kucağındaki kırmızı tüylere sahip bebeğin yanağına dokunurken söyledi.
Ufak yavru hiç ses çıkarmıyordu sadece acıktığı zaman miyavlamaya başlıyordu. En akıllı olan bebek oydu.

"Evet çok tatlı. Hepsi Taehyung'a benziyor. Ev sahibi Jungkook'a benzeyen hiç yok."
Sehun'da bebeklerden ikisini kucaklamış ve geniş göğsüne yaslamıştı.

Jin ve Sehun beşiğin yanındayken Jaehyun bebek odasındaki koltukta oturmuş Baekhyun ile ilgileniyordu.
Kucağında kıpır kıpır ve minik elleriyle yüzünü keşfetmeye çalışan bebeğin elini ağzına aldı ve dişlerini sürttü.
Taehyung yokken istediği gibi sevebilirdi. O buradayken bebekleri sadece tutmasına izin veriyordu.

"Jennie çok uslu ama bu üçü çok yaramaz. Bebeklere bakmak için sürekli biz burada olmayacağız. Jungkook'da çalışıyor. Annemlere haber vermesi gerek."

"Kesinlikle."
Jin Jaehyun'un hakkı olduğunu düşünerek ona katıldı.

Fakat Jungkook annesine bu durumu anlatmak konusunda tereddüt ediyordu.

~~~~~~~

"Birsürü kocaman baba Jungkook istemiyor! Mrrhh!"

Taehyung işten yeni dönmüş ve üzerini değiştiren Jungkook'un iki kenarında dolanırken sızlanmaya devam etti.
Bebeklere bakan üç kişi vardı ve Taehyung yine ayıp yapmak istiyordu.

"Hayır dedim Taehyung. Sehun ve Jin birazdan kendi evlerine dönecektir. Jaehyun dört bebekle aynı anda ilgilenemez."

Taehyung sinirle küçük ayaklarından birini yere vurdu ve yumruk yaptığı ellerini Jungkook'un koluna vurdu.
Jungkook elinde tuttuğu tişörtü giymeden başını çevirdi aşağıdan kendisine bakan Taehyung'a gülümsedi.
"Tanrım.. ne bu sinir?"

Taehyung hala çatık olan kaşlarının altındaki kocaman ve sarı renkteki sevimli gözlerini kırpmadan Jungkook'a bakıyordu.
"Çok birsürü güzel, uslu Taehyung istiyor!"

Jungkook tişörtünü giymeye yeltendiğinde Taehyung küçük kollarını onun beline doladı.
"Ahh! Şunu yapma Taehyung."
Taehyung onu dinlemedi ve yanağını Jungkook'un sıcak ve pürüzsüz karnına bastırdı.

"Mrrrhh~"

Jungkook pes edip tişörtünü hala açık olan dolabın içine fırlattı.
"Yüzüme bak tatlım."
Taehyung başını geriye atıp aşağıdan sevimli bir şekilde Jungkook'a baktı ve alt dudağını sarkıttı.

"Nerden aklına düştü bu ayıp yapmak."
Sorduktan sonra iki eliyle birden Taehyung'un tombul yanaklarını kavradı.
"Çok güzelsin."

Taehyung kıpırdandı ve bakışlarını Jungkook'un göğsüne indirdi.
Misafir ona ayıp yaparken prezervatif kullanıyor musunuz diye sormuştu.
Prezervatif ne demek bilmiyordu ama Taehyung'un o an aklına Jungkook'un ona kendisini ne kadar iyi hissettirdiği gelmişti. Yaklaşık üç saattir Jungkook'un dönmesini ve yine kendisine o şeylerden yapmasını bekliyordu.

"Mmrrhh~ Çok birsürü uslu güzel Taehyung istiyor!"

~~~~~~

"Miyaav~"

Jaehyun mutfaktan getirdiği sandalyeyi beşiğin yanına koymuş ve içindeki yavrulara bakarkan bu sevimli şeylerin Jungkook'a ait olduğunu kabul etmekte güçlük çekiyordu.

Siyah olan yavru Jaehyun'un bakışları altında emekleyerek uyuyan pembe kulaklı kardeşinin üzerine çıktı.
Jaehyun oturduğu sandalyeden kalktı ve merak, heyecan içinde bebeği seyretti.
Bu ufacık şeylerden herhangi birinin kollarını ve bacaklarını hareket ettirmekten başka bir şey yaptıklarına şahit olamamıştı.

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin