63-Lütfen aptal kötü Baba Jungkook'u affet Miyav.

12.2K 1.1K 494
                                    

Medyaya, Wonho'yu görünce gay panic atağı geçirip kendi kendine harikalar diyarında yolculuk eden little gay tae'yi koydum.

~~~~~~~~~~

Üç gündür Jungkook ve Jaehyun'un ebeveynlerinin evinde misafir olarak kalıyorlardı.
Taehyung, Wonho'ya tam olarak alışmış olmasa da Jungkook onu ikna etmişti. Bebeklere dokunmasına izin veriyordu.

"Mrrhh! Baba Jungkook neden öyle yapmıyor!"

Taehyung, Jungkook'un kucağında otururken televizyondaki filmi işaret etti ve onu azarladı.
Bebeklerle Irene ve hizmetli kadın ilgilenirken Jaehyun ise dışarıya çıkmıştı.

Irene, ikisine birlikte film izlemelerini önermişti. Taehyung'un, oğlunu sevdiğini ve değer verdiğini burada kaldıkları zaman boyunca anlamıştı. Fakat bunu belli edemiyordu, tek yaptığı şımarıklık edip Jungkook'u kendisi hariç herkesten uzak tutmaya çalışmaktı.

İki saatlik filmin sonlarına yaklaşıyorlardı. Taehyung anlamadığı kısımları Jungkook'a soruyor, beğenmediğinde ise surat asıyordu.

Filmdeki aşık çift vakit geçirmek için seyrek ağaçların bulunduğu hoş bir göl kenarında pikniğe gitmişlerdi. Taehyung, onların yere serdiği örtünün üzerindeki yiyecekleri kıskanırken Jungkook'un kucağında kıpırdandı ve sızlandı.

Akşam yemeğinin üzerinden iki saat kadar vakit geçmişti ama Taehyung o sandviçlerden ve meyvelerden yemek istiyordu.

Ayrıca filmdeki adam, partnerine tatlım diyordu. Tıpkı Jungkook'un kendisine seslendiği gibi.
Ama Baba Jungkook, çok birsürü güzel Taehyung'u göl kenarına , sandviç yemeye götürmemişti.

"Mmrrhh! Baba Jungkook bilmiyor!"

Jungkook onun neden hırçınlaştığına anlam veremezken eğildi ve küçük olanın tombul yanağını nazikçe öptü.
"Ne yapmıyor ve bilmiyor muşum?"
Sordu ve yukarıdan Taehyung'un sevimli suratına bakarken cevap bekledi.

Taehyung başını çevirdi ve Jungkook'un yakışıklı yüzüne baktı.
Kaşları çatılmış, güzel gözleri parlak  ve biraz ıslaktı.
"Baba Jungkook, Çok birsürü güzel Taehyung'un küçücük bebeklerini az seviyor Mrrhh!"
Filmdeki adam bebegi olacağı haberini öğrenince çok sevinmişti ve bunu fiziksel tepkileri, söyledikleri ile de fazlaca belli etmişti. Fakat Jungkook, hiçbir şey dememişti. Taehyung hatırlıyordu.

Jungkook'un elini belinden itti ve kucağından kalkıp hızlı küçük adımlarla odanın köşesindeki koltuğa gitti.
"Miyaav! Birsürü haylaz Baba Jungkook!"

Jungkook bir süre onun arkasından baktı ve ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştı.

Taehyung, koltukta dizleri üzerinde, yüzü ellerinin arasındaki yumuşak yastığa gömülü, sevimli poposu havada dururken pofuduk kuyruğu boşlukta sallanıyordu.

Jungkook ile konuşmak istemiyor onu görmek istemiyordu.

Burası onların evi olmadığı için her zaman yaptığının aksine rahat koltukta başını saklayan bir deve kuşu gibiydi.

"Taehyung çok üzgünüm tatlım. Lütfen aptal kötü Baba Jungkook'u affet Miyav "

Jungkook konuştuktan sonrap, Taehyung'u neşelendirmek için sahte bir miyavlama eklemeyi de unutmadı. Onun ıslak gözlerimi gördüğünde ne yaptığını bilmese de kendini kötü hissetmişti.

Kalkıp Taehyung'un yanına gitti ve yanına oturdu. Hemen önünde duran sevimli popoyu ısırıp devam etti.

"Hayır git! Çok birsürü güzel Taehyung seni istemiyor Mrrhh! Birsürü sevimli küçük yavrularını az sevdin!"

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin