22-Çok birsürü sevimli Taehyung arkadaş istemiyor! Miyaav~

19K 1.8K 798
                                    


Bu günün ikinci bölümü o yüzden bir öncekini okumayı unutmayın.

Keyifli okumalar⊂((・▽・))⊃


Jungkook kendi odasında çalışırken yine Taehyung onu rahatsız etmesin diye kapıyı kilitlemişti.
Yarım saat kadar sonra iş arkadaşlarından birinden gelen telefon ile Taehyung için baskın bir melez bulunduğunu öğrenmişti. Yakın olduğu birkaç iş arkadaşlarına durumu açıklamış ve yardım istemişti. Jungkook çevresi geniş biriydi.

"Bir hafta mı? Yani bilmiyorum, bir tane daha meleze bakabilir miyim? Gerçekten o kadar uzun süre gerekli mi?"

Telefondaki arkadaşı, getireceği melezin bu ufaklıkların satıldığı yerden geleceğini ve eğer bebekleri olursa iş yerinin o bebeklere el koymak istediğini de söylemişti.
Jungkook bunu umursamadı çünkü asla öyle bir şeye izin vermezdi. Sonuçta bir sözleşme falan da imzalamayacaktı. Taehyung iyileştikten sonra diğer melezi götürebilirlerdi. Bebekleri olursa kimsenin almasına izin vermezdi.

"Tamam, akşam üzeri müsaitim. Yarın da çalışmıyorum. Getirebilirler."

Jungkook telefonu kapattıktan sonra derin bir nefes aldı. Sinirlenmişti. Taehyung'a ait bebekleri, Jungkook nasıl istediği birine yada bir yere verme hakkına sahipti?
İnsanların, melezlerden bu şekilde yararlanması sinir bozucuydu. Jungkook öyle biri değildi ama başka yerlerde kötü muamele gören melezler için kendini kötü hissetmişti.

Odasından çıktı ve Taehyung'u aramaya koyuldu.

"Taehyung?"

"Taehyung, neredesin? Senin için yeni bir arkadaş buldum. Bence bunu seveceksin?"

Salon'un merdivenlerini inerken kısık sesli bir miyavlama duydu.
Taehyung tekli koltuğa kıvrılmış uyuyordu. Jungkook'un ona aldığı oyuncak Barbie bebeğin kafasını koparmış, alt bedeni halının üzerindeydi. Kafası ise ortalıkta görünmüyordu.
Bunu bazen yapıyordu. Oyuncak bebekleri güzel bulduğu için kıskanıyordu ve sürekli onları bir yerlere saklıyor yada parçalıyordu.

Jungkook alışverişe gittiklerinde ona farklı görünümde beş bebek almıştı. Şuan sonuncusuda görünüşe bakılırsa parçalanmış durumdaydı.

"Taehyung?"

Taehyung, diğerinin sesine uyandığında gözlerini açtı ve sızlanıp mırıldandı.
"Mmrrhh~"
Kollarını açıp Jungkook'un onu kucaklaması için bekledi.

"Beni duydun mu? Senin için bir arkadaş bulduğumu söylemiştim."
Taehyung'u kucağına alıp uzun, geniş koltuğa oturdu. Ufak olan, yarı kapalı gözleri ile kendisine bakarken çok sevimli görünüyordu.

"Miyav?"

Jungkook onun dağılmış saçlarını eliyle düzeltmeye çalıştı.
"Evet, bu akşam seninle tanışmak için evde olacak."

Taehyung omuz silkti.
"Çok birsürü sevimli Taehyung arkadaş istemiyor! Miyaav~"

~~~~~~

Jungkook'un beklediği gibi akşam üzeri arkadaşı gelmişti. Yanında getirdiği uzun boylu yakışıklı melez hiçte Jungkook'un beklediği gibi bir şey değildi. Daha sonra insan genleri baskın olduğu için Taehyung gibi ufak olamadığını öğrenmişti.

Jungkook, tıpkı Taehyung gibi küçük bir şey bekliyordu. Adının Sehun olduğunu öğrendiği baskın melez, Jungkook ile aynı boylarda, turuncu renkte kulakları, kuyruğu ve gözleri olan bir şeydi.

Taehyung ondan çekiniyordu. Üçü birlikte akşam yemeği masasında otururlarken küçük olan Jungkook'un kucağındaydı.

"Mmrrhh!"

Karşısında oturan Sehun'a mırladı ve Jungkook'un kucağında kıpırdandı.

"Taehyung, uslu dur. Sehun geleli daha bir saat olmadı. Ona kötü davranmamalısın."

"Miyav! Sehun yemesin, o zaten büsbüyük. Çok birsürü güzel Taehyung çok küçük."
Başını kaldırıp aşağıdan Jungkook'a bakarken söyledi.

Jungkook dışarıdan pizza ve tavuk söylemişti.
Taehyung tavukları Jungkook ile paylaşmayı bile sevmiyordu. Birde bu Sehun denen şey çıka gelmişti. İşin aslı Taehyung, Jungkook'u kıskanıyordu. Jungkook'un yeni melezi kendisinden daha fazla sevmesi düşüncesi onu üzüyordu.

"Bak benim tavuklarımı sana sana veriyorum. Sehun'u rahat bırak Tae."
Taehyung'un tabağına kendi tavuklarını koyarken söyledi Jungkook.

"Çok mu birsürü sevimli Taehyung? Hem de güzel mi? Mrrrhh~"

Jungkook durduk yere onun neden böyle bir şey söylediğini anlamamıştı ama başını eğip küçük olanın kulağını hafifçe ısırdı.
"Evet, çok birsürü sevimli, hemde güzel Taehyung."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lilininlunasiLilylouis12💛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


lilininlunasi
Lilylouis12
💛

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin