Önceki bölümü atlamayn🧸
"Ahh.. hoşgeldin Taehyung."
Jin, kapıyı açtıktan sonra karşısında yalnız başına Taehyung ve kucağındaki bebeğini görünce şaşırmıştı."Komşu, çok birsürü güzel uslu Taehyung ve bebeğine kek yapabilir."
Söyledikten sonra Jin'in yanındaki boşluktan içeriye girdi."Taehyung bekle!"
Kapı zilini duymadan önce Sehun ile salonda, bir ön sevişmenin ortasındalardı. Jin apar topar tişörtünü giyinmiş ve kapıya koşmuştu fakat Sehun'un hala iç çamaşırı ile kendisini beklediğine emindi.
Taehyung kucağındaki bebeğinin kulaklarını severken salona kadar ilerlemişti bile. Televizyonun karşısındaki koltukta, sadece iç çamaşırı ile oturan Sehun'u gördüğünde güzel gözlerini kıstı.
Taehyung da evin içinde onun gibi dolaşıyordu çünkü göğüsleri ağrıyordu."Mrrhh! Kötü kedinin de mi sütü var?"
Söyledikten sonra tekli koltuklardan birine oturmak için bebeğini Sehun'da verdi.
Jin'in koltukları çok yüksekti ve Taehyung kucağında bir bebekle onlara rahatça oturabilecek kadar büyük değildi.Sehun küçücük bebeği büyük elleri ile tutarken Taehyung'un ne demek istediğini anlamaya çalıştı.
Daha sonra aklına gelen şey ile bebeği kendinden uzaklaştırdı ve Taehyung'a döndü.
"Hayır! Sehun ve Sahip ayıp yapıyordu ama sen bozdun."
İç çamaşırının altında sızlayan penisini hatırladı ve yüzünü buruşturdu.Jin yanaklarının pembeleştiğini hissederken hızlı adımlarla kendi aralarında konuşan melezlerin yanına gitti.
Sehun'un kucağındaki bebeği kendi kucağına aldı."Bana öyle seslenmemeni söylemiştim Sehun. Bana Jin diyebilirsin."
Taehyung oturduğu koltukta geriye yaslandı ve kollarını göğsünde birleştirdi.
"Ama ayıp öyle yapılmaz. Komşu neden giysileri ile duruyor? Kötü kedi yalancı. Onun da sütü var."Sehun kendini gizlemek ister gibi yapılı kollarını geniş göğsünde birleştirdi.
"Hayır! Sehun, Sahip Jin'in içine birsürü bebek koydu. Hemde senin bebeklerinden çok. Bebekler Sehun'un içinde değil."
Sehun Jungkook'un evinde kalırken Taehyung ve onun ne kadar ayıp yaptıklarını biliyordu.
Tatlı sahibi ve kendisi çok çok daha fazla yapmıştı bu yüzden öyle düşünüyordu.Jin duyduğu şeylerle gözlerini irileştirdi ve Sehun'a döndü.
"Ahh! Lütfen susun artık."
Kucağındaki bebeğin ürktüğünü fark ettiğinde onun tatlı kuyruğunu sevmeye başladı ve devam etti."Sehun ben bir melez değilim bir insanım. Yani içimde bebeklerin yok üzgünüm."
Ardından Taehyung'a döndü.
"Senin için kek yapacağım ama ayıp yapmaktan, süt veya bebekten bahsetmek yok tamam mı?"Taehyung hızlıca başını aşağı yukarı salladı ve büyük bir keyifle koltuktan aşağı sarkan, yere değmeyen ayaklarını salladı.
Kötü kedinin bebekleri yoktu, sadece çok birsürü güzel Taehyung'un vardı.O sırada Sehun, kapalı televizyonun ekranına bakarken güçlü bir hüzün hayal kırıklığı ile doluydu.
Seviştiklerinde Jin'in düz karnını öperken bile içeride bebeklerinin olduğunu düşünmüştü.Jin o kadar utanmıştı ki Sehun'un üzüntüsünü fark edememişti. Kucağındaki bebeği Taehyung'a verdi ve kek yapmak için mutfağına gitti. Normalde Taehyung'a neden tek olduğunu ve burada olduğundan Jungkook'un haberi olup olmadığını soracaktı. Onu bile unutmuştu.
Bu Sehun çok yakışıklı la.
Jaehyun ve Sehun fav.
Jin bana yakışıklı gelmiyor, inanılmaz tatlı bence. Kellesi küçücük, tombik dudakları Puffy böle 🍓