8-Haylaz sen! Birsürü uslu sevimli Taehyung Mrrhh~

22.3K 2.1K 667
                                    

"Artık kolumu bırakır mısın? Kimse zarar vermez burada sana."

Jungkook Polis merkezine girdiğinden beri kalabalık ortam yüzünden koluna sarılmış olan sevimli bedene söylendi. Sadece koluna sarılsa iyiydi fakat bacaklarını da hareket ettirmiyor Jungkook'un yanında sürükleniyordu.

"Mrrhh~"

Başını Jungkook'un kolunun altına sokup mırladı. Etrafında o kadar fazla insan vardı ki Taehyung ağlamak üzereydi.

Jungkook Amir Namjoon'un odasının önüne vardığında koridorun sonunda konuşup kıkırdayan birkaç stajyer kıza gözü takıldı ve o tarafa yürüdü.

Kızlar Jungkook'u gördüklerinde azar işiteceklerini düşünürken onun amacı hala koluna sarılmış bir şekilde mırlayan Taehyung ile ilgilenecek birileri bulmaktı.

"Günaydın komiserim."

Stajyer Joy konuştuğunda hemen yanında duran Jisoo devam etti. "Biz de hemen şimdi işimizin başına dönüyorduk."

Jungkook elini kaldırdı ve hemen ortamdan kaçmaya çalışan kızları durdurmak için elini gelişigüzel bir şekilde salladı.

"Durun bakalım hemen kaçmayın. Bir şey rica edeceğim."

O sırada Taehyung Jungkook'un arkasında durmuş, koluna sımsıkı sarılmış bir şekilde kolunun altından çıkardığı başı sayesinde karşısındaki üç kıza çatık kaşlarıyla bakıyordu.

"Ben işlerimi halledene kadar arkamdaki haylaz ile ilgilenmenizi istiyorum. Size uyar mı?"

"Haylaz sen! Birsürü uslu sevimli Taehyung Mrrhh~"

"Aman tanrım bu çok sevimli!" Nayeon komiserin kolunun altından başını uzatmış olan sevimli bedene bakarken söyledi.

"Tabiki de ilgileniriz siz hiç merak etmeyin komiserim." Jisoo söylediğinde diğerleri de başıyla onu onayladı.

Jungkook başını eğip sevimli yüze bakarken konuştu.
"Eğer ben gelene kadar uslu bir şekilde bu kızların yanında beklersen küpemi sana veririm anlaştık mı?"

Taehyung hızlıca başını salladı ve Jungkook'dan ayrılıp parmak uçlarında temkinli bir şekilde yürüyerek kızların yanından geçti.

Kızların arkasındaki kalorifer peteğinin önüne çöküp küçük ayakları poposunun altına gelecek şekilde oturdu.

Jungkook çoktan Amirin odasına girmek için dönüp uzaklaşmıştı bile.

Taehyung yukarıdan kendisini izleyen kızlara kuyruğunu savurup mırladı. "Mrrhhh!"

"Ahh ne kadar hırçınsın böyle."

Jisoo Taehyung gibi yere otururken söyledi.
"Merak etme sana zarar vermeyiz, biz polisiz bak."
Üniformasının yakasındaki armayı gösterdi.

Taehyung onu dinlemiyordu aksine boynundaki gümüş kolyeye bakıyordu. Diğer kızlar da yere otururken Taehyung ses çıkarmadı.

"Komiserin bu şey ile ne işi olabilir ki? Acaba ona mı ait şuna bakın çok sevimli"

Taehyung'un kaşları çatıldı ve konuşan kızın kolunu tırmaladı. Neyseki sahibinin kestiği tırnakları daha uzamamıştı ve tırmaladığında zarar vermiyordu.

"Hey ama bu yaptığın hiç hoş değil." Kız söylendiğinde Taehyung omuz silkti ve küçük elleriyle kucağına aldığı kuyruğunu okşamaya başladı. "Miyaav~"

"Ama ben bunu yerim!"

Nayeon uzanıp sevimli olanın yanağını avuçlayıp mıncırdı. Taehyung kirpiklerini kırpıştırarak yanağındaki ellerin sahibine bakıyordu.

Yan tarafında oturan Jisoo kulağını okşadığında sevimli iri gözleri kısılırken mırladı.
Hassas kulakları söz konusu olduğunda hep böyle olurdu.

"M-miyaav~"

~~~~~~

Jungkook islerini halledip Taehyung'u bıraktığı kızların yanına dönerken pek mutlu olduğu söylenemezdi. Yaramaz kediye bakabilecek kimse yoktu bir aile yada kurum ayarlanana kadar Jungkook ona bakmayı kabul etmişti. Onun ne kadar şımarık olduğunu görmüştü bunun yüzünden kötü muamele görebilirdi sabırsız ve sinirli insanlardan.

Taehyung kendisi ve kızların olduğu köşeye doğru yürüyen Jungkook'u gördüğünde gözleri dolarken hızla ayağa kalktı ve uzun bedene sarıldı.

Üst bedenini Jungkook'un deri ceketinin altına sokarken mırlıyordu.
Yarım saattir aldığı fazla ilgi ve sevilmesi yüzünden fazlasıyla korkmuştu.

Sadece kızlar değil oradan geçen başka memurlar yada stajyerler de onu sevmek istemiş hatta sevmeye çalışırken yanağını acıtmışlardı.

"M-miyaaav~"

Jungkook kızlara el sallayıp Taehyung'u kucağına aldı. Hala yüzünü göğsüne sürtüyor başını kolunun altına sokmaya çalışıyor daha komik olanı ise ceketinin altına saklanmaya çalışıyordu.

Jungkook huylandığı için güldü.

Arabaya bindiğinde neden böyle davrandığını öğrenirdi.

lunacero2006✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lunacero2006

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin