25-Jungkook, çok birsürü güzel Taehyung'u seviyor!

20.5K 1.8K 1K
                                    

Bölüm ithaf edecek birileri bulamıyorum. Buraya yorum bırakın ordan bakayım.
💛💛💛💛🍑🍑🍑🍑

"Hem de Jungkook, buraya dokundu." kendi dudaklarını işaret ediyordu.
"Jungkook, çok birsürü sevimli Taehyung ile ayıp mı yapmak istiyor? Mrrhhh~"

Merak içinde sorularına devam etti.
"Ayıp ne demek? Çok birsürü güzel Taehyung da istiyor! Miyaav~"

~~~~~~

Jungkook bir an onu az önce öpmüş olmamayı istedi. Bu garip sorularına ne cevap verebilirdi ki? Taehyung'u kucağına çekip yanağını öptü.
"Hadi pizza sipariş edeyim ve televizyon izleyelim."
Taehyung'un dikkatini dağıtmak için söylediğinde başarmıştı bile.

"Evet! Çok birsürü güzel Taehyung pizza yemek istiyor."

Kucağındaki Taehyung ile birlikte salona indiğinde televizyon izlemekte olan Sehun'a seslendi Jungkook.
"Taehyung ve ben pizza yiyeceğiz, sende istiyor musun?"

Taehyung sızlandı ve Jungkook'un kolları arasında kıpırdandı.
"Mmrrhhh! Kötü kedi Pizza istemez!"

Sehun başını çevirip şımarık meleze baktı.
"Hayır, isterim."

Taehyung mırladı ve Sehun'a çatık kaşları eşliğinde bir süre baktı.
Sehun iç çekti ve bakışlarını yeniden televizyona çevirdi. Bu ufak tefek sevimli melez ile çiftleşemeyeceğini artık anlamıştı.

Yarım saat kadar sonra gelen Pizza ve içecekleri tükettikten sonra Jungkook, Sehun'un salondaki yatağını hazırladı ve Taehyung ile birlikte kendi odasına çıkmıştı.

Taehyung'un giysilerini çıkarıp, süslü pembe geceliklerini giydirirken konuştu.
"Yarın yine Jongin'e gideğiz. Huysuzluk etmeyeceksin değil mi Tae?"

Taehyung kuyruğu ile yanağını seberken Jungkook'u duymamazlıktan geliyordu.
"Miyaav~"

~~~~~~~~

Taehyung yine evden çıkmamak ve hastaneye gitmemek için direnmişti. Neyseki oraya vardıklarında sıra beklemek zorunda kalmamışlardı.
Jungkook Jongin'in masasının önündeki koltukta otururken Taehyung'da onun kucağında duruyordu.
İkinci kez buraya geldikleri için kızmıştı. Jungkook, çok birsürü güzel Taehyung yerine bu adam ile ilgileniyordu. O yüzden buradan hoşlanmıyordu.

"Anladım, Sehun'u istemiyor olabilir. Sakın zorlamayın, isteseydi belli ederdi. Hiç Sehun'a yanaşıp kendini sevdirmeye çalıştığını yada onu kokladığını, yaladığını gördün mü?"
Jungkook'un irileşen gözlerini gördüğünde yanlış anladığını düşünüp güldü ve devam etti.
"Yani ellerini yada yüzünü falan."

O sırada Taehyung, Jongin'in gülüşünden hiç hoşlanmamıştı. Artık eve dönmek ve Jungkook'a kuyruğunu taratmak istiyordu.
"Jungkook seni sevmiyor. Jungkook, çok birsürü güzel Taehyung'u seviyor! Ayıp bile yaptık! Mmrrhh~"

Jungkook heyecan ve korkuyla küçük olanın yüzünü göğsüne bastırdı ve mahçup bakışlarla Jongin'e baktı.
"Şey.. yani demek istediği o değil. Biz sadec-"

Jongin koltuğunda geriye yaslanıp omuz silkti.
"Sakın ol dostum. Gerçekten beni ilgilendirmiyor. Senden hoşlanıyor gibi görünüyor, belki de Sehun'u bu yüzden istemiyordur."

Jungkook kıpırdanan Taehyung'u serbest bırakıp sakin olması için kulağını hafifçe dişledi. Bu taehyung'u mayıştırıyordu.
"Yani? Ama ben bir melez değilim."

"Olabilir. Taehyung sonuçta melez, yarı insan. Senden hoşlanması doğal. Onunla o şekilde ilgilenmiyorsan hap vermelisin."

"Yani hoşlanmamak değil ama ona bir bak.."

Jongin gözlüğünü çıkarıp gömleğinin yakasına taktı ve dirseklerini masaya koydu.
"Neden? Evli, insan ve Melez çiftler bile var. "

O sırada Taehyung, mayıştığı için küçük mırıltılar çıkarıp yanağını yaslı olduğu sert göğse sürtüyordu.
"Mrrrhhh~"

"Mrrrhhh~"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Auberon_UwUhavinberay💛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Auberon_UwU
havinberay
💛

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin