Taehyung, doktorun ona söylediği yere uzanırken epey usluydu. Sorun çıkarmayıp söz dinliyordu.
"Bu biraz soğuk, korkma tamam mı? Canın yanmayacak."
Doktor söylediğinde Taehyung hızlıca başını onaylamak için aşağı yukarı salladı.Jungkook ise telaşlıydı. Taehyung'un bu kadar uslu ve heyecanlı olmasına da şaşırmıştı doğrusu.
"Ahh.. burada bir şey var."
Doktor elinde tuttuğu aleti Taehyung'un karnında gezdirirken söyledi gülümsedi.Jungkook derin bir nefes alıp başını geriye attı. Bunu içten içe bilse de onaylanmış olması daha da garip hissettirmişti.
Ailesine nasıl açıklayacaktı? Taehyung çok saf ve inanılmaz şımarıktı, nasıl bir ebeveyn olabilirdi ki?
Endişe içindeydi fakat Taehyung'un başını kaldırıp kocaman gözlerindeki saf mutluluk ile kendisine baktığını gördğünde bütün negatif düşünceler aklından silindi."Mrrhh! Baba Jungkook bak, Çok birsürü güzel Taehyung'un içinde bebek var!"
Taehyung ses tonundan bile anlaşılır şekilde büyük bir keyifle söylendi.Doktor bayan boştaki elini uzatıp Taehyung'un tombul yanağına nazikçe dokundu. İnanılmaz tatlıydı.
"Tanrım.. Çok tatlısın ufaklık."
Kırklı yaşlarda uzun boylu bir kadındı."Ahh.. bir tane değil, başka bebekler de var. Sanırım dört taneler. Tebrik ederim."
Elindeki aleti Taehyung'un karnında gezdirmeye devam ederken monitör'den takip ediyordu.Jungkook ellerinden birini ensesine götürdü ve saçların karıştırdı. Sevişirken Taehyung'un kendisine söylediği şeyi hatırladı.
"Taehyung b-..""MİYAAV!"
Doktorun eline vurdu ve Jungkook'a döndü.
Kaşları çatılmış ve kulaklarını saçlarının arasında dimdikti.
"Çok birsürü sevimli Taehyung'un karnı küçücük! Neden çok bebek koydun, kötü Baba Jungkook! Mmrrhh!"Doktor Taehyung'un ilk çıkışına şaşırmış olsa da duyduğu şey ile yüksek sesle güldü.
"Ahh canım benim sakin ol."
Taehyung'un elini tuttu ve gülümsedi.
"Evet Taehyung'un karnı çok küçük olabilir ama bebeklerin de öyle. O yüzden korkmana gerek yok. Hiçbir sorun olmayacak. Sevgiline de kızma."Taehyung boştaki elini kaldırdı ve düşünürken her seferinde yaptığı gibi dudağına dokundu.
Doktor'un söyledikleri aklına yattığında saniyeler içinde eski keyifli haline geri döndü.
"Çok mu birsürü küçük ve güzel bebekler? Mrrhh~""Tabiki! Onlara iyi bakmalısın. Verdiğim ilaçlar içecek, sürekli kontrole gelecek ve sağlıklı besleneceksin. Anlaştık mı?"
Taehyung dikkatlice doktor kadını dinliyordu.
"Çok birsürü güzel Taehyung bilmiyor, Baba Jungkook bilir."
Doktor'un söylediklerinin yarısını anlamamıştı.
Kontrole gelmek ne demekti?O sırada Jungkook, Doktor'un söylediği başka bir şeyi düşünmekle meşguldü. Taehyung'a kendisinden bahsederken 'sevgilin' demişti. Gerçekten kendisi ve Taehyung arasındaki ilişki tam olarak neydi?
~~~~
Hastaneden çıktıklarından beri Taehyung sürekli konuşuyordu. Jungkook pek onu dinlediği söylenemezdi.
Daha önce hiç ciddi bir ilişkisi olmamıştı.
Baba olmak gibi bir düşünce aklına asla gelmezdi. Daha üç aydır tanıdığı bu ufak melezin kendisinden hamile olduğu gerçeği ile yüzleşmek garip hissettirmişti.Başını çevirip birkaç saniye Taehyung'a baktı. Çok mutlu görünüyordu ve hala konuşuyordu.
Taehyung ile tanışmadan önceki hayatını düşündü, o geldikten sonra büyük bir değişime uğramıştı. Taehyung'a olan hisleri tam olarak neydi? Arabasını yol kenarına çekip durdurdu.Taehyung neden durduklarını anlamadığı için susmuştu. Başını kaldırıp uzun ve gür kirpiklerin çevrelediği güzel gözleriyle Jungkook'a baktı.
"Mrrhh~ Baba Jungkook, neden durduk?"Jungkook'un daha fazla düşünmeye ihtiyacı yoktu. Taehyung onu mutlu ediyordu ve artık onsuz bir hayat yaşama fikri korkutucu geliyordu. Üstelik bu sevimli melez şimdi onun çocuğunu taşıyordu.
Ailesi ya da Taehyung'un nasıl bir ebeveyn olacağını konusunda endişelenmesine gerek yoktu. Jungkook zamanla ona öğretirdi ve Ailesinin de Jungkook'un tercihlerine karışmaya hakları yoktu."Öylesine, sadece seni öpebilir miyim?"
Taehyung kirpiklerini kırpıştırarak Jungkook'a baktı. Şaşırmıştı ama hemen onu öpmek için uzandı. "Çok birsürü güzel Taehyung öpmek seviyor. Mrrhh~ Baba Jungkook her zaman yapabilir."
Arkdşlr bebekler için isteklerinizi yazn. Ben bebişleri de idol yaparm, öyle yazması daha eğlenceli oluyor. Biri Yoongi biri Baekhyun orası kesin✓