21-Uslu bir kedicik olacağını söylemiştin unuttun mu?

19.3K 1.7K 663
                                    

"Miyaaav~"

Jongin Taehyung'u muayene etmeyi bitirdikten sonra sarı saçlarının arasındaki sevimli kulaklarını okşadı ve gülümsedi.
"Şekerlerini yiyebilirsin."

Taehyung biraz önce uzandığı yere tekrar uzandı ve elindeki şekerleri göğsüne koydu. Birer birer paketlerini açıp ağzına atıyordu.

"Otur da ye Taehyung, boğulacaksın."
Jungkook söylediğinde küçük olan dinlemedi.
Kendini tine yorgun ve halsiz hissediyordu.

Jungkook onu ikna edemediğinde yanına gitti ve küçük olanı kucağına aldı.
"Evet, neyi var Jongin? Bulduğu yer yere uzanıyor, sürekli üzerime tırmanıp burnunu ve yanaklarını göğsüme sürtüyor. Uyurken bile miyavlıyor."

Jongin eldiveni çıkarıp ellerini yıkarken arkadaşına döndü ve sırıttı.
"Bir şeyi yok. Sadece kızışma döneminde. Çiftleşmesi gerekiyor. Ona başka bir melez bulursun yada hap alabilirsin. Fakat onu tavsiye etmiyorum, çok fazla kullanırsa ileri de yavrulayamaz. Yani bu konuda uzman değilim, sen yine de bask doktora da götürebilirsin."

Jungkook kocaman açtığı gözlerini kucağındaki ufak bedene çevirdi.
"Ama o çok küçük, ne çiftleşmesi?"

Jongin sandalyesini geriye çekip oturdu ve dirseklerini masaya dayadı.
"O küçük değil, yetişkin bir melez. Yarı kedi olduğu için böyle ufak tefek görünüyor. Ve görünüşe bakılırsa yavrulamak için de bedeni müsait. Ona baskın bir melez bulmalısın, yani dişi olmaz."

Jungkook hala olan bitene bir anlam veremiyordu.
"Ama davranışları? Hiç yetişkin gibi değil."

"Kedi tarafı daha baskın olabilir. Yani yapabileceğin bir şey yok. Yalnız onun böyle çocuksu olmasının bir nedeni de fazla şımartılmış olması bence. Yani öyle yetiştirilmiş. Eminim bu ilk kızışması bile değildir"

Jungkook onaylarcasına başını salladı.
"Ahh.. sanırım anladım. Eski sahibi ona hep ilaç vermiş olmalı."

~~~~~

Jungkook, hastaneden çıkarken hala kucağında ve son şeker paketini açmaya çalışan ufak bedenin başındaki bereyi düzeltti.
Kulaklarını oynatıyordu ve bere başından çıkmak üzereydi.

"Mrrhh~ Çok birsürü uslu Taehyung yemek istiyor."

"Tamam, eve gidince köfte ve makarna yapacağım."

Jungkook Jongin'in söylediği şeyleri düşünüyordu. Taehyung'a ilaç vermek onun için zararlıysa baskın bir melez bulmalıydı.

"Ahhh.. uğraştığım şeylere bak."

Taehyung son şekerini de bitirdiğinde küçük parmaklarını yaladı ve yanağını yine Jungkook'un sert göğsüne sürterek miyavlamaya başladı.

"Hey! Yapma şöyle şeyler. Sana baskın bir melez bulacağım."

Taehyung onun ne demek istediğini anlamamıştı. Yanağını tekrar Jungkook'un göğsüne yaslayıp miyavlamaya ve kıpırdanmaya devam etti.
O sırada Jungkook, arabasını park ettiği yere varmıştı bile.

Yolcu koltuğunun kapısını açıp Taehyung'u oraya bırakmaya çalıştı ama küçük olan sızlanıyordu.

"Ahh lütfen, uslu bir kedicik olacağını söylemiştin unuttun mu?"

Büyük elleriyle, Taehyung'un sarı saçlarını ve tüylü kulaklarını okşadı. Neyseki küçük olan söz dinlemiş ve onu bırakıp koltuğa yerleşmişti.

"Aferin ufaklık."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baskın melez için önerisi olan AHSNDUDJBTS söylemeyin çünkü onların hepsinin karakteri hazır, sonra gelckler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baskın melez için önerisi olan AHSNDUDJ
BTS söylemeyin çünkü onların hepsinin karakteri hazır, sonra gelckler.

Auberon_UwU
JeonTae_jv
💛

kitty kitty • taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin