Shit!

528 43 4
                                    

LÝDIA´S POV

 Budím sa na hlasné klopanie. Práve ležím v jednej posteli s Cameronom v hotelovej izbe. Všetko si skvelo pamätám. Celý večer bez alkoholu a to isté Cam. Stále neviem, či naozaj nepije, alebo to len v ten večer obmedzil. Vstala som nechcene z postele a otvorila som dvere. „Ahoj, sorry že ruším, ale Sky už plače za Nashom.“ V dverách stál Shawn. Asi spala Skylynn s ním v izbe. Robia si zo mňa srandu? Som rada, že stojím na nohách. Som unavená a ospalá. „Fajn, pobaľ ju a ideme domov.“ Mávla som rukou a išla si sadnúť na posteľ. Musím zobudiť Camerona. Začala som mu jemne prechádzať po ruke. Otvoril oči s úsmevom na tvári. Myslím, že sa mu to páčilo. Nie som ten typ človeka, čo budí drasticky. Asi je zvyknutý na kruté spôsoby. Vlastne pri chalanoch sa mu ani nečudujem. „Dobré ráno.“ „Už je deň.“ Naklonila som sa k nemu a dala mu ľahkú pusu. Jediná z báb, som tu vydržala. Sarah chápem, ale prečo odišla aj Mia. Prišla o skvelú zábavu. A to isté Matthew. Mohla by som zavolať Sarah, či je všetko v poriadku, ale pochybujem, že už nespí. Ale Mii zavolať môžem. Tam je nejaké ta šanca, že mi to zdvihne. „Haló?“ „Mia! Ako je Sarah?“ „Myslím, že dobre.“ Zasmiala sa do telefónu a ja som nechápala. Myslím? „Tak je jej zle alebo dobre?“ „Ale dobre jej je, veď prespala u Nasha.“ Takže oni si utečú z premiéry, pretože chcú spolu byť sami? Veď majú nato celé leto. „No vám sa žije. My už ideme domov, pretože Skylynn už plače za Nashom.“ „Dobre, ahoj.“ Aký odpal. Každý to má u riti. Aj keby sme sa nevrátili. „Lý? Ideme už domov?“ Do izby prišla uplakaná Sky s malým batohom. Bola rozkošná. „Jasné že ideme. Nechceš si dať po ceste zmrzlinu?“ Snažila som sa ju rozptýliť. Prikývla. „Ale dám si ju až doma.“ „Ako poviete mladá slečna.“ Sadla si ku mne na posteľ a ja som zatiaľ balila veci. Prezliekla som sa a čakali sme už iba na Camerona, ktorý bol v kúpeľni. Vyšiel z nej prezlečený, čo znamená, že môžeme vyraziť. „Pobalila som ti veci. Ideme a po ceste kupujeme zmrzlinu!“ „Si zlato!“ Chceli sme si dať pusu, ale uvedomili sme si prítomnosť Skylynn. „Slečny, dovoľte mi zobrať vaše batožiny.“ Cam sa zdvorilo ponúkol a naozaj nám ich aj zobral. Vyšli sme z hotelovej izby smerom k výťahu. Bol prázdny, takže sme sa tam bez problémov vošli aj s batožinami. Po ceste sme kúpili zmrzlinu, presne ako som sľúbila. Premiéra bola naozaj parádna. Užila som si to a dúfam, že aj Cameron. Toľko fotografov a fanúšičiek. Tie celebrity a celkovo tento život. Je to bláznivé. Musím sa priznať, že som počas filmu trochu žiarlila. Tá bozkávacia scéna ma zabíjala. Rešpektovala som to, pretože to patrilo k filmu. Vo väčšine filmov je láska. A hlavne v takýchto. Cam ma vysadil pred našim domom. Doma bol Matt s Miou. Isaac nikde a Sarah tu tiež nebola. „Ahoj, Mia je hore ja idem domov.“ „Dúfam, že ste si to tu užili sami.“ Nahodila som široký úsmev a Matt to hneď pochopil.

 MATT´S POV

 Padám skôr z tade, ako by ma mal prichytiť Isaac. Lýdia si nemohla odpustiť poznámku. Kto vie, čo ona robila s Camom v tej hotelovej izbe. Išla nejaká vysmiata. Pomalým krokom som prišiel k môjmu domu. Netuším kto je už doma. Cam určite a predpokladám, že aj Skylynn, keďže ju mala Lýdia na starosti. „Ahoj Matt.“ Pozdravilo ma malé blonďavé dievčatko. Stálo na schodoch. Asi išla hore za Nashom a Sarah. „Ahoj Sky.“ Usmial som sa na ňu a chcel ju obísť, no keď som si uvedomil, čo môže vidieť v jeho izbe, chcel som tomu zabrániť. Mia mi trochu naznačila, čo sa tu mohlo diať. Rozbehol som sa hore schodmi a v rýchlosti som otvoril Nashove dvere od izby. Sky hľadela na Nasha a Sarah, ako ležia nahí v jeho posteli. „Do riti!“ Zahlásil som a oni sa prebudili. Zdá sa mi, že Sarah má spodnú bielizeň a Nash neviem. Sú zakrytý. „Matt, nevieš klopať?“ Skríkol po mne Nash a ja som si zakryl oči. Hneď nato som ich zakryl Sky a odvádzal som ju preč. Proste neočakávaná situácia. Neviete, čo máte najskôr robiť. Sarah sa ihneď celá zakryla od hanby. Logicky som ju aj tak videl. Zavrel som za nami dvere a Sky sa rozbehla dole. Toto sa nemalo stať. Budeme mať čo vysvetľovať 

Dnes je to trochu kratšia časť:). 

Thanks<3

Maybe SomedayWhere stories live. Discover now