Ráno
„Vstávaj.“ Vbehla mi do izby Lý a začala po mne skákať na posteli. „Budeš musieť mať bohovský dôvod, aby si mi vysvetlila prečo si ma zobudila a skáčeš po mne. A mimochodom, neučili ťa klopať?“ Lý sa po mojom preslove upokojila a začala vysvetľovať. „Včerajšia party bola taká top! Asi sa zbláznim od šťastia. Aj ty aj Mia ste mali pravdu s tým Cameronom.“ „No aspoň že si sa pochválila. Už som si myslela, že to budeš tajiť.“ Ležali sme obidve na mojej posteli a rozprávali sme sa. „Počkaj. Ty si o tom vedela?“ „Možno som vás videla.“ Pošeptala som, akoby sa nič nestalo. „A to čo ťa napadlo ísť do kino sály?“ „Vážne? To by som sa ja skôr mala spýtať, čo vás to napadlo.“ Bola mi zima a tam je strašné teplo. Nečakala som tam teba a Camerona.“ „Ani my sme ťa tam nečakali. A išli sme tam preto, pretože tam nikto nechodí.“ Postavila som sa a išla som do kuchyne. „Rada by som ťa počúvala, ale som hladná. Prepáč.“ Lý urobila to isté. Keď sme boli v kuchyni, Lý začala vyzvedať. „A ty a Nash nič? Bazén a tak.“ Skoro mi zabehlo jablko, ktoré som jedla. „A toto vieš z kade?“ „Povedzme, že Cam a Nash sú najlepší kamaráti a mňa zaujímalo o čom sa rozprávajú.“ Takže on sa poradil s Camom a ja som sa nemala s kým. Toto je nespravodlivé. „Lý, toto sa nerobí!“ Hodila som na ňu vražedný pohľad. „Ja viem, ale keď ja som si nemohla pomôcť. Nash prišiel taký vystresovaný a zmätený.“ Bol kvôli mne vystresovaný a zmätený. To sa mi páči! Aspoň som sa necítila tak ako jediná. „Tak rozprávaj! Pobozkal ťa potom? Bol pokus číslo dva?“ Pretočila som očami. „Nevyzvedaj toľko. Potrebovala som od teba poradiť včera, ale mala si inú prácu.“ Vyplazila som jej jazyk a išla som späť do izby. Po ceste som stretla Miu, ktorú som zatiahla do izby. Sadli sme si na posteľ a začali sme sa chváliť jedna druhej. „Flirtovala som s Mattom! Myslím, že by nami niečo mohlo predsa byť.“ „Super. Mňa chcel včera večer pobozkať Nash v bazéne.“ „Čo? On ťa pobozkal?“ Začala so mnou triasť Mia. „Nie. Uhla som pohľadom.“ Povedala som sklamane. „Ty si riadne sprostá! O tej chvíli si vždy snívala nie náhodou?“ „Áno, áno. Ale keď, ja som spanikárila. Veď ma poznáš.“ Položila som si hlavu do dlaní. Mia ma objala a dohovárala mi. „Ak sa nabudúce o to pokúsi povoľ mu to. Je ti to jasné? Predsa oňho nechceš prísť.“ Nechcem, ale mám strach. Čo ak to pokazím?“ Mia sa postavila a bola na odchode. „Nepokazíš! To sa pokaziť ani nedá. Proste to sprav!“ Nedalo mi to. Musela som nad tým premýšľať skoro stále. Občas som vymenila myšlienky, pretože som rozmýšľala aj nad dnešným fotením na ktorom bude aj Nash. Panebože, zase Nash. A som myšlienkami znovu u toho u čoho som nechcela byť.
„Modelky, ste pripravené?“ Kričal z obývačky Isaac. Všetky sme zišli dole už nachystané. „A kde sa vlastne ideme fotiť?“ Pýtala sa Mia, ktorá prišla ako posledná. „Na pláž.“ „A načo čakáme?“ „Na teba, ale keď už si tu môžeme ísť.“ Isaac nás odviezol na nejakú pláž v La. Bolo tam pekne. Chalani aj s Bryantom tam už boli. „Vyzerá to tak, že ideme ako poslední.“ Pripomenula nám Lý. „No kde ste toľko?“ Začal naliehať Bryant. „Prepáč. Tri ženy a jeden chlap. Čo si čakal. Jedine meškanie.“ Vysvetľoval Isaac. „Aha kto sem ide.“ Popodstrčila ma Mia pri pohľade na blížiaceho sa Nasha. „Tak ja idem za Mattom.“ Čo tu robí vlastne Matt? Má tu byť iba Cam, Nash a. A Hayes. Oh môj bože, Hayes. Toho som ešte nevidela. „Ahoj.“ Nash sa postavil s úsmevom vedľa mňa. „Ahoj. Kto bude všetko s nami fotiť?“ „Cam, ja a Matt.“ Ahá, takže Matt je na záskoku za Hayesa. „Do práce decká!“ Dával nás do poriadku Bryant. „Nash a Mia, na scénu. Nash, chyť Miu za ruku a kráčajte po pláži. Čo najbližšie k moru prosím.“ Bolo mi trápne sa na nich pozerať. Boli ako pár. Žiarlim? Možno. „Sarah a Cameron. Výmena prosím. Sarah, vyskoč na Camerona a úsmev. Vďaka.“ Bryant urobil neskutočne veľa fotiek. „Lý a Matt. Sadnite si a objímate sa.“ Myslím, že toto fotenie bolo každému proti srsti. „Tak a na záver si spravíme spoločné. Sarah, Nash, Mia, Matt, Lý a na záver Cameron. Takéto poradie prosím.“ Teraz je to bez chyby. Každí z nás sa úprimne usmieval a užíval si fotenie. „Bryant?“ Isaac sa snažil prerušiť naše fotenie. „A nemohlo by sa trošku pomeniť to poradie? Napríklad Mia by sa zamenila za Sarah a Sarah za Lý.“ „Nie!“ Začali sme všetci protestovať jednohlasne. „Nie, teraz je to skvelé. A ako vidíš aj im sa to páči.“ Sklamaný Isaac si išiel sadnúť do auta a čakal kým Bryant dorobí posledné zábery. Na cestu domov si k nám do auta sadol aj Matt. Isaac hneď začal protestovať. „Čo je to s tebou? „Bro, máš niečo proti mne? Nemusíš hneď kričať. Stačilo to normálne povedať, keď ma tu nechceš.“ A už sa začínala hádka medzi Mattom a Isaacom. Mia to už nevydržala. „A dosť! Poď Matt. Ideme s Bryantom.“ Mia s Mattom vystúpili z nášho auta. Ja som ostala sedieť v zadnej časti auta sama. A Lý s Isaacom boli vpredu. Lý prišlo niečo vtipné. Pozrela som sa cez predné sklo auta a uvidela som Nasha. Bolo mi jasné, že ho vyhodili a musel ísť k nám. „Prepáčte, ale môžem ísť s vami? Mia s Mattom sa ma rozhodli vytlačiť.“ Ako by niekto mohol takému krásnemu stvorenie povedať nie. „Jasné, sadaj bro.“ Po ceste som zaspala a nejako som sa ocitla na Nashovom ramene. Aj keď som sa zobudila, robila som sa že spím. Musela som túto chvíľu využiť! Ešte ma čakalo pár minút strávených na Nashom ramene. Ubehlo to veľmi rýchlo a ja som musela akože vstať. Teda myslela som si že som musela. Isaac zaparkoval auto. Vystúpil on a Lý. Nechali nás v tom aute samých. Ďalej som bola opretá o Nasha a on len ticho sedel. Cítila som jeho pohľad na mne. Otvorila som oči a pozrela sa na Nasha. „Dobre ráno slečna Smith. Ako sa vám spalo na mojom ramene?“ „Výborne!“ Prehlásila som a buchla som ho do toho ramena. „Au.“ „Nebuď padavka.“ Opustila som auto. „A mimochodom, odkiaľ máš moje číslo?“ „Tajné zdroje.“ Zasmiala som sa. „Odkedy je Mia tajný zdroj?“ „Odkedy som to povedal.“ Rozlúčili sme sa.
„Tak čo pani Grierová? Čo ste to tam vyvádzali v tom aute sami?“ Hneď ako som prišla do obývačky si nenechal ujsť poznámku Isaac. „Hm, nechaj sa prekvapiť. A mal by si si ísť upratať auto. Nechali sme ti tam s Nashom menší bordel.“ Začala som kráčať po schodoch. „To ste boli až takí divokí?“ „Áno, máš čo robiť, aby si to upratal!“ Skoro som vybuchla do smiechu. Prišla som do izby a počula som, ako niekto hádže niečo do okna. Otvorila som a pozerala sa smerom dole komu šibe. Dole nikto nebol, ale v okne oproti áno. „Chceš mi rozbiť okno?“ „Nie, ale chcem sa ísť prejsť.“ „A prečo to hovoríš práve mne?“ „Pretože chcem ísť práve s tebou.“ „A čo keď ja nechcem?“ „O 20:30 ťa čakám pred vašou bránou.“ Zatvoril okno a odmietal ďalej so mnou vyjednávať. Ja som nechala okno otvorené. Mala som v izbe veľké teplo. Vonku nebolo o nič lepšie, ale predsa. Otvorila som šatník a vyberala som čo si oblečiem. Chystám sa ako keby idem na rande. Po mojich prípravách bolo už dávno po 20:30 a tak som sa rozhodla vyraziť. Snažila som sa dostať cez dom čo najviac potichu, aby ma nikto nevidel. Nepodarilo sa. V obývačke sedela Lý s Isaacom. Mia bola asi niekde urazené v izbe. Ani sa jej nečudujem. „Kde si sa vybrala?“ Spovedal ma Isaac ako otec. „Idem sa prejsť. Nie je mi moc dobre.“ „Môžem ísť s tebou? Isaac tu pozerá kraviny a mňa to tu nebaví.“ „Prepáč, ale rada by som išla sama.“ Opatrne som pokračovala v ceste k cieľu. Našťastie sa ma už nič nevypytovali a ja som mohla v pohode ísť. „Meškáš.“ „Som žena. Čo čakáš?“ „Isaac ťa pustil samú?“ „Mala som čo robiť, aby mi neprišiel na to, že idem s tebou.“ Rozhodli sme sa ísť tam, kde nie sú ľudia. Hlavne kvôli fanúšičkám. „Keď pustil k vám Matta, tak prečo by nepustil teba von so mnou?“ „Matt nie je u nás. Alebo mi niečo uniklo?“ „Však išiel za Miou.“ Tak preto bola Mia v izbe. Táto myšlienka ma rozosmiala, ale bola tma, takže Nash môj úsmev nevidel. Prechádzali sme sa asi dve hodiny. Celý čas som čakala, že sa Nash pokúsi o bozk. Ale nestalo sa. V kútiku srdca som bola aj rada. „Mala by si už ísť, aby si baby nemysleli, že som ťa niekde znásilnil.“ „No, vlastne ani baby nevedia o tom, že som s tebou.“ „Tak to ťa môžem kludne znásilniť.“ „Nemôžeš, ja by som ti to nedovolila.“ Naša konverzácia nemôže nikdy skončiť s obyčajným ahoj.
Táto časť je venovaná Martinke♥
Thanks<3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...