SARAH´S POV
„Sarah ja viem, že nie je ten správny čas na rušenie, ale potrebujem sa s tebou o niečom porozprávať.“ Mia pribehla do izby so zúfalým výrazom. Tomuto sa hovorí, kamarátka v krízovej situácii. „Nash, prosím.“ „Chápem, nebojte sa, kludne sa porozprávajte.“ Zdvihol sa a odišiel. Myslím, že išiel domov. Aspoň im konečne oznámi, čo sa bude dnes diať. „Prepáč, nechcela som vám to tu prekaziť.“ Nemá ju to prečo mrzieť. Je v krízovej situácii a ja jej pomôžem! „To nič! Hlavne mi povedz o čo ide.“ Pobúchala som vedľa seba, aby si sadla vedľa mňa. Predsa nebude stáť. Sadla si tam, kde ležal pred tým Nash. „Kde by som začala.“ „No niekde začať musíš!“ Jemne som sa usmiala, nie moc nápadne. „Pohádala som sa s Isaacom. Znovu kvôli Mattovi. Prichytil nás spolu a dal mi na výber. On alebo Matt. Sarah, neviem čo mám robiť. Pomôž mi, prosím!“ Mia sa úplne rozplakala. Takúto som ju ešte nevidela. Je strašné sa na ňu pozerať. Trápi sa a moc. Keby môžem vstať, hneď idem zabiť Isaaca. Nemá v hlave všetko v poriadku. „Prosím, upokoj sa. Takto nič nevyriešiš, hlavne neplač.“ Chytila som ju za ruku, na náznak dôvery. „Porozprávam sa s Isaacom. Uvidíš, všetko bude dobré.“ Hovorila som pokojným hlasom. Naozaj som sa nechcela do tohto starať, ale ako vidím, musím. Inak to už nepôjde. Choď do svojej izby a zavolaj mi sem Isaaca. Vybavím to hneď a teraz.“ Ukázala som smer dvere. Ako keby som ju vyhadzovala. „Ja ho nezavolám. Nebavím sa s ním.“ „Fajn, tak mu napíšem správu.“ Prikývla a odišla. Za pár minút dorazil Isaac. „Potrebuješ niečo? Prosím, že nechceš, aby som ťa natrel?“ On je vážne ochotný. Ešte že nič také nechcem, pretože by som sa nedočkala. „Chcem sa len porozprávať.“ „Ja ti sexuálnu výchovu dávať nebudem, nato zabudni!“ Pomoc! Môžem mu jednu streliť bože? „Počúvaj ma do riti!“ Vypadlo zo mňa ani neviem ako. „Dobre, klud.“ Stál a počúval. Konečne! „Pokiaľ sa jedná o Miu a Matta, Mia bude s Mattom, či sa ti to páči alebo nie. Zmier sa s tým. Ak si bude musieť vybrať medzi tebou a ním, tak si vyberie jeho! A vieš prečo? Pretože ju týmto všetkým strácaš! Každým dňom viac a viac!“ „Fajn, teraz ti poviem niečo ja. Zabudni nato, že ona s ním bude. Vyberie si mňa, pretože ju poznám. A už sa do toho viac nestaraj!“ Navzájom sme na seba nakričali a on s naštvanou náladou odišiel. Mia sa s ním doslova vystriedala v dverách. „Všetko som počula. Má pravdu, vyberiem si jeho.“ „Mia! Zbláznila si sa? To by bola tvoja najväčšia chyba v živote!“ Sklopila pohľad. „Pre pokoj v rodine, to budem musieť spraviť. Predsa len, je to môj brat a navždy ním bude.“ „Takúto ťa nepoznám Mia. Nikdy si taká nebola. Vždy si si presadzovala svoj názor. Ostatných názor ťa nikdy nezaujímal. Vždy si vyhrávala, no teraz sa doslova vzdávaš.“ Vstala som pomaly z postele. S veľkými bolesťami som sa dostala k dverám izby. Pozrela som sa na ňu so sklamaným pohľadom a odišla som. Chcela by som sa dostať až ku Nashovi, no neviem, či to sama zvládnem. Nie! Nemôžem tam ísť. Zistí, že sa niečo zlé stalo. Skylynn je tu už iba dnes a zajtra. Nemôžem jej prekaziť posledné dni v La. Sakra, Sarah! Bude zložité sa tváriť, že sa nič nestalo. Sadla som si ubolene na schody a čakala, kým ma niekto príde zachrániť.
MIA´S POV
Nie som to ja! Moje pravé ja! Ale čo mám robiť v tejto situácii? Zostáva mi vôbec niečo iné? Musím si vybrať Isaaca. Je mi Matta ľúto. Nechcem vidieť jeho reakciu, keď sa to dozvie. „Čo si taká zamyslená?“ Prerušil ma Shawn, ktorý stal v dverách mojej izby. Sedela som na posteli a bezdôvodne som hľadela do bielej steny. Ako narušená. „Už som si vybrala.“ Odpovedala som s plačom. „Mia, ty plačeš?“ Hneď ku mne pribehol a objal ma zozadu. Bol to skvelý pocit. Konečne ma niekto chápe. „Po pravde, myslel som si, že si vyberieš rodinu. Tak to v živote býva. Rodina je prvoradá.“ Utešoval ma a mne sa trochu uľavilo. „Prečo si vlastne tu?“ Spýtala som sa milo. „Vraj bude u vás dnes nejaké kúpanie.“ „Ja o ničom neviem.“ Nahodila som prekvapený výraz. „Bude to hlavne kvôli Sky.“ Vysvetlil mi a ja som začala rozmýšľať nad tým, či tam dole mám vôbec ísť. „Neviem, či tam dole vôbec pôjdem. Bude tam Isaac aj Matt. A dokonca to musím ešte povedať aj Mattovi.“ Začala som sa nervózne hrať s prstami. Niekto zaklopal a ja som nemala tušenie, kto to môže byť. „Kto je?“ „To som ja Matt. Môžeme sa prosím porozprávať?“ Do riti! Hneď som začala pratať Shawna do šatníka. Bude počuť celý náš rozhovor, ale nemám momentálne na výber. Otvorila som mu pomaly dvere. Bolo vidno, že sa bál aj vstúpiť dnu. „Mia, mrzí ma to.“ Bože, on sa mi prišiel ospravedlniť a ja mu idem povedať toto. „Nie, počkaj. Aj ja ti musím niečo povedať. Mrzí ma to, ale musím. Isaac mi dal na výber medzi tebou a ním. Dlho som nad tým rozmýšľala. Vybrala som Isaaca pre dobro rodiny. Prosím pochop to!“
Trošku rozšírená dráma v mojom podaní. Dúfam, že sa páči. :D
Thanks<3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...