MIA´S POV
„Nie? Ako to, veď si mi povedala niečo iné.“ Znovu sa odpojil. „Povedala som, ale necítila som to tak.“ Usmiala som sa. Bolo celkom ťažké povedať túto vetu. Úsmev mi opätoval. „Takže, čo bude teraz?“ „To neviem. Isaac videl, že som tu s tebou.“ Nahodil vystrašený výraz. Už asi ani nevie, čo od Isaaca môže čakať. „No, Mia Howell. Dlho si to bezo mňa nevydržala.“ Podpichol ma nenápadne. „Ja? Vážne? Neviem kto ma pobozkal.“ „Neviem kto mi to opätoval a nechcel sa odtiahnuť.“ Skvelé, teraz sa tu budeme hádať, kto tu koho zvádza. „Ale ty si s tým začal!“ „Ty si za mnou prišla!“ Išla som mu to zase vrátiť, ale nepodarilo sa. Nemala som už proti nemu čo použiť. „Čo je? Nemáš slov?“ Začal sa smiať. Nemám rada, keď prehrávam slovné hádky. Otočila som sa k východu a odišla som. Po ceste za babami som strela toho chalana, čo Matta zranil. „Ahoj.“ Usmial sa. „Ahoj.“ Odzdravila som slušne. „Nechce táto krásna slečna osviežujúci nápoj?“ „Nie, vďaka.“ Pokrútila som hlavou. „A ísť na rande?“ Tak preto Mattovi ubližoval. „Tak vieš čo? Strč si to pozvanie do riti.“ Chytila som mu ten nápoj a vyliala mu ho na hlavu. Zabudla som, že som chcela ísť za babami. Vybrala som sa von. Pred vchodom stál Isaac. Fajčil. Myslela som, že nefajčí. „Môžeme sa porozprávať?“ Nesmelo som sa k nemu priblížila. „O čom?“ Vyfúkol dym z úst. „O všetkom, čo sa dialo za posledné dni.“ „To tu budeme asi dlho.“ Odvrkol jednoducho a bez záujmu. „Viem, že som si ťa vybrala, ale toto Mattovi nemôžem urobiť.“ „Viem.“ Čože? „Ako to myslíš?“ „Viem, že ti nemôžem zakázať lásku k Mattovi.“ Odhodil cigaretu. „Prečo si mi ho zakazoval? Ja to stále nechápem.“ „Pretože som si nechcel pripustiť, že budeš mať priateľa. Tá predstava ma desila. Čo si myslíš, prečo som odišiel do USA?“ „To len kvôli tomu?“ Nahodila som prekvapený výraz. „Áno. Nemohol som pozerať nato, ako dospievaš. Chcel som ťa konečne vidieť a ty si si akurát tu a predo mnou našla jebača.“ Jemne sa pousmial. „Stále budeš moja malá sestrička.“ „A ty môj veľký brat!“ Prehlásila som a objala som ho. „Teraz som trochu mimo.“ „Prečo?“ „Páči sa ti Matt alebo Shawn?“ Vyvalil na mňa. „Matt, so Shawnom sme dobrí kamaráti.“ „No dobre. Inak, pred vaším príchodom som im zakázal vás baliť. Nevydarilo sa. Nash hneď skočil po Sarah a už sa to viezlo.“ Prevrátil očami. „No Sarah sa stretla s Nashom v lietadle už.“ „Tak preto bola taká zasnená, keď vystúpila.“ Obaja sme sa zasmiali. Chceli sme ísť už späť do vnútra, ale ostatní už vychádzali. Matthew chcel prejsť okolo Isaaca čo najrýchlejšie. „Poď sem!“ Zakričal naňho Isaac. Otočil sa a blížil sa k nám. Mal strach v očiach. „Zlomíš mojej sestre srdce a si mŕtvy!“ Ukázal výhražne prstom. „A nie že príde domov nabúchaná!“ „A už by stačilo!“ Zastavila som jeho požiadavky. Už som bola červená dosť. Matt len kývol. Tiež mal červeň v tvári.
CAMERON´S POV
Z klziska sme sa vrátili poobede. Celkom unavení. Ale hralo sa super. Po takej dlhej dobe. Ja mám dnes ešte jednu prácu. Vrátiť to Lýdii. Minule ma tam nechala len tak. To sa nerobí. Teraz jej to spravím ja, hneď čo sa osprchujem. Osprchovaný sa vyberiem k Lýdii. Konkrétne do jej izby. Samozrejme oblečený so šibalským úsmevom. Ani nezaklopem a vojdem dnu. Počúva hudbu a pozerá sa von oknom. Zamyslená ako vždy. Aspoň si nevšimla, že som prišiel. Pomaly som sa k nej blížil a objal som ju zozadu. Jemne som jej dýchal na krk. Nabehli jej zimomriavky. „Čo tak dokončiť to, čo sme začali u mňa?“ Pošepkal som jej do ucha. Usmiala sa, čo znamená súhlas. Otočila sa ku mne a posúvala ma dozadu k posteli. Tá sa teda neserie. Musím to prevziať do vlastných rúk. Inak to skončí, ako minule. Krátko pred mojím dopadom na posteľ, som zastavil. Lýdia na mňa vyskočila, čo som využil a položil ju na posteľ. Chcela mi vyzliecť tričko. Nedovolil som jej to. Je nedočkavá, čo je pre mňa dobrá správa. „Tie cucfleky si dnes nikto nevšimol. To treba napraviť.“ Stále bola ticho a nechala sa ovládať. Priam jej žiarili oči. Vrhol som sa na jej krk a rozdával jej tam bozky. Potom nasledovali sľúbené cucfleky. Tento krát boli riadne, ale iba odo mňa. Ku mne sa ešte nedostala a ani nedostane. Hryzol som si do pery. Rád by som pokračoval, ale nemôžem. Nato som sem neprišiel. Keby sa mi tak chce, ako sa mi nechce odísť.
Ďakujem zato, že ma podporujete. Moc to pre mňa znamená! ♥
Thanks<3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...