ISAAC´S POV
Kde je tá Mia? Už je to pekná chvíľa, čo odišla s Mattom. Mám o ňu strach. Chlapec dostal varovanie, takže som trochu pokojnejší. Všetci sa skvelo bavia, ale niekto mi tu chýba. Sarah! Počkať. Nash je tu a Sarah nie? A navyše ten jeho výraz v tvári neveští nič dobré. „Čau Isaac.“ „Nazdar Sammy. Bavíš sa?“ „Ani nie.“ Prehrabol si rukou vlasy. „Čože?“ „Je pravda, že Sarah chodí s Nashom?“ Bože, ďalší zamilovaný do Sarah. „Hej, chodí. Prečo?“ „Tak trošku som po nej vyšiel, pretože som nevedel, že je s Nashom. Nikto mi to nepovedal a teraz je Sarah pohádaná s Nashom.“ „Brzdi s tými informáciami.“ Dal som ruky pred seba. „Čo mám robiť? Chcem to Nashovi vysvetliť, ale mám celkom strach ako zareaguje.“ „Možno nie som odborník na lásku ako vidíš.“ Ukázal som vedľa seba na moju imaginárnu spoločnosť. „Ale ja na tvojom mieste by som išiel za Nashom.“ „Dík.“ Pobúchal ma po pleci a vybral sa k Nashovi. Keď si ho Nash všimol, pomaly sa začal zdvíhať zo stoličky. Ani sa mu nedivím. Aj ja by som bol naštvaný, keby niekto balí moje dievča.
NASH´S POV
„Nash počkaj!“ „Nemám sa s tebou o čom baviť.“ „Ale máš. Chcem ti to vysvetliť.“ Sadol som si späť a robil sa, že počúvam. „To ja som vyšiel po Sarah, pretože som nevedel, že niečo spolu máte. Nikto nebol ochotný mi to povedať.“ „A to ti mám ako veriť? Videl som ako Sarah spolupracovala. Dokonca bola aj rada.“ Ak si myslí, že sem príde, natlačí mi sračky do hlavy a ja im uverím, tak sa mýli. „Prisahám, že so mnou neflirtovala.“ „Videl som to a nebol som tu sám. Sarah zbabelo zdrhla domov a teraz čaká, že jej to odpustím.“ Ukázal som na Isaacov dom. „Pokiaľ viem, keď si odišiel, tak išla za tebou a nie za mnou. Bol by si veľmi hlúpy, keby si necháš zobrať také dievča, ako je Sarah.“ „Opakujem, ja som nebol ten, ktorý tu flirtoval.“ Tlačil som mu prstom do hrude. Lezie mi na nervy. Načo sem vôbec prišiel? A prečo ho vlastne počúvam. Strata času. „Ja som bol ten, ktorý tu flirtoval! Sarah nemá o mňa záujem! Myslím si, že ti to už dokázala dostatočne.“ „Dokázala mi maximálne tak pravý opak! Daj mi pokoj a bež si za ňou.“ „To ty by si mal byť ten, ktorý by mal za ňou bežať.“ To určite a začo? Zdvihol som sa a odišiel som do izby. Prezeral som twitter a na zlepšenie nálady som si čítal správy od fanúšičiek. Občas som aj odpísal. Videl som aj pár fotiek z premiéry. Vyzerá to tak, že si fanúšičky Lýdiu obľúbili. Tak by to malo byť.
MIA´S POV
Práve prežívam tie najkrajšie chvíle s Mattom. Pred pár týždňami som o nich len snívala. Konkrétne myslím obdobie, keď som bola ešte doma a nevedela som, že ho niekedy stretnem. A teraz som tu a sedím s ním v objatí na streche. Neviem prečo, ale mám problém zastaviť moje ústa. Stále mu musím niečo hovoriť. Proste všetko, čo ma napadne. Musí to byť už aj otravné. Matt len tichučko sedí a počúva ma. Čo mu iné ostáva. „Povedz už aj niečo ty, pretože ja sa inak nezastavím.“ „Dobre sa ťa počúva.“ Usmial sa. Ahh, krásny úsmev! Rozplývam sa tu ako tela nad Matthewom Espinosom. „Ale no, nebuď taký.“ „A čo ti mám také povedať? Že som najšťastnejší chalan na celom svete, pretože mám tu najkrajšiu priateľku na celom svete?“ „Dobre, buď radšej ticho!“ Rukou som mu zapchala ústa. Začal sa smiať a ja s ním. „Nejdeme už dole? Isaac ma bude hľadať.“ „Máš pravdu, poďme.“ Vstali sme a pomalým krokom, ruka v ruke sme prišili na terasu medzi ostatných. Samozrejme všetky pohľady na nás. Hlavne na naše ruky. „Niečo nám uniklo?“ Jackovia k nám pricupitali a hneď začali vyzvedať. Ja som sa len červenala. Trošku sa bojím reakcie Isaaca. Všetci vytvorili uličku až k Isaacovi. Cítila som sa, ako keby idem k oltáru. Neisto som sa pozrela na Matta. Vykročil vpred a ja som spravila to isté. Stále som bola bližšie a bližšie svojmu strachu. „Tak vidím, že ste čakali len na môj rozum.“ Všetci sa začali smiať. Človek od neho čaká hroznú reakciu a on toto trepne. „No čo sa tak pozeráte? Veď som sa k vám už vyjadril.“ Napil sa z pohára čo držal v ruke. „Kde je Sarah? Musím jej to povedať!“ „Odišla domov. Pohádala sa s Nashom.“ Informoval ma Gilinsky. „Robíte si srandu? Keď sa zdá, že bude všetko dobré, vždy sa niečo skazí.“ „Tak to býva. Neboj sa, však oni si to vysvetlia medzi sebou.“ Upokojil ma Matt a dal mi pusu na čelo.
Zabudla som vám poďakovať za 4K a už mám 5K! Bože♥ Časť venujem Ajkeee♥
Thanks<3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...