LÝDIA´S POV
„Dobre, teraz vám musím ja niečo povedať.“ Načala novú tému Mia. No to som zvedavá. Prosím, nech to už nie je nič zlé. „Ak som tomu dobre porozumela, Nash s Cameronom sa stavili.“ „O čo sa stavili?“ Spýtala sa naliehavo Sarah. „Kto sa skôr vyspí s tou svojou.“ Vypadlo z nej. Asi som zle počula. „Akože, Nash po mne dnes išiel, ale moc sa mi tomu veriť nechce.“ „Aj po mne Cameron ako vidíte, ale to tiež nič neznamená.“ Obhajovali sme svojich miláčikov. Trochu zbytočne. „A preto vám vtrhol do diania Cameron a vám to chcel prekaziť Nash?“ Pozerala z jednej na druhú. „Prečo mi to nenapadlo skôr? Som taká hlúpa!“ Vyčítala si to Sarah. „Nie si hlúpa. Ani mňa by to nikdy nenapadlo, že sa o niečo takéto stavia.“ Upokojovala ju Mia. Ja som ako vždy len ticho sedela a premýšľala o tom, prečo by to vôbec robili. „Lýdia! Si tu prítomná?“ Mávala mi pred očami Mia. „Ale hej, len tomu nemôžem uveriť.“ „To ani ja.“ Zhodla som sa so Sarah. „Mia a čo keď sa stavil s nimi aj Matt?“ Napadlo ma. „Nestavil, počula som ako sa o tom Nash rozpráva s Mattom. Je to iba medzi Nashom a Camom.“ „Ty si ich odpočúvala?“ Zamračila sa Sarah. „A nie si mi teraz vďačná?“ Založila rukami. „Po pravde? Nadšená nie som. Toľko ti k tomu poviem.“ Povzdychla si a odišla do svojej izby. Celkom ju to zlomilo. Asi to od Nasha nečakala. „Tak, čo budete robiť? Alebo aspoň ty?“ „Neviem. Určite mu to len tak neprejde.“ Pokrútila som nad ním hlavou. „Čauté!“ Vtrhli do izby Andrea s Amy. „Ahoj.“ Pousmiala som sa falošne. „Všetko v poho?“ Sadla si pri mňa Andrea. „Ani nie.“ „Neboj sa. Aj keď neviem, čo ťa trápi, určite to bude v pohode.“ Usmiala sa tým najkrajším úsmevom. Amy sa rozprávala o niečom s Miou. „To vážne spravili?“ Vykríkla Amy. „Čo spravili?“ Pozrela sa na nich Andrea zmätene. „Cam a Nash.“ Andrea vyzvedala ďalej. Všetko jej Mia s Amy prerozprávali. „A kde je vlastne Sarah? Nehovorte, že s Nashom! Inak budem nútená im to prekaziť.“ Andrea sa postavila a tvárila sa naštartovane. „Nie, je vo svojej izbe.“ Odpovedala som jej trochu znechutene. „Tak idem za ňou.“ „Ja tiež.“ Pridala sa k nej Mia. „Ja tu ostávam s Lýdiou.“ Usmiala som sa. Aspoň niekto. Obidve odišli a Amy mi povedala, čo mi ušlo za tú dobu, čo sme odišli. Také príbehy mi úplne vyčarili úsmev na tvári. Konečne nejaká pozitívna nálada.
SARAH´S POV
Z tejto prekvapujúcej novinky som sa zavrela do izby. Neprotestovala som ako Lýdia, ale ľahla som si na posteľ a dala som si do uší slúchadlá. Inokedy, keď ma niečo mrzí, tak sa o tom porozprávam s Nashom, no teraz je on ten, ktorý má mrzí. Konkrétne jeho správanie. V živote by ma nenapadlo, že sa o niečo takéto staví. Ešte by ma zaujímalo, kto túto stávku vymyslel a vlastne ako to celé vzniklo. Viem len jedno, pomsta bude sladká. V ušiach mi zaznelo prázdno. Dohral môj obľúbený playlist. V tej chvíli niekto zaklopal. Ten niekto má riadne šťastie. Zdvihla som sa neochotne z postele, proste ako vždy. Otvorila som a dúfala som, že za dverami nestojí Nash. Bola to Andrea s Miou. Zatvárila som sa nie moc nadšene a vrátila som sa do pôvodnej pozície. „Žiadne také!“ „Ideme sa kúpať. Vonku je krásne!“ Povzbudzovali ma. „Nemám nato náladu.“ Otočila som sa im chrbtom na posteli. „Nás to nezaujíma. Proste ideš a hotovo!“ Chytila ma za ruku a ťahala. Moc jej to nešlo, tak jej pomohla aj Mia. Nakoniec sa im to podarilo. „Grr.“ Zamračila som sa a išla som si pre plavky. Prezliekla som sa a spolu s babami zišla dole. Baby išli o niečo popredu, tak som zaostávala. Z terasy bolo počuť hlasy, čo znamená, že Amy a Lýdia sú už tam. Hneď ako som sa ocitla v obývačke sa otvorili vchodové dvere. Stál v nich ten, ktorý ma sklamal. Začal sa ku mne približovať. „Pekné plavky.“ Prezrel si ma. Červeň v tvárí, prosím zmizni! Teraz nie je vhodná chvíľa! Falošne som sa usmiala. Po pravde, neviem ako mám reagovať naňho. Čo mu mám vôbec povedať? Čo ak celá táto stávka je vymyslená? Aj keď som už dosť presvedčená o tom, že je to pravda. Naklonil sa ku mne a pobozkal ma. Nespolupracovala som. Odtiahol sa. „Deje sa niečo?“ „To by si mi skôr ty mal povedať.“ Zatváril sa zmätene. „Napríklad, čo taká stávka.“ Vyvalila som na neho. „Vysvetlím ti to.“ „A čo?“ Zvrieskla som po ňom. „Dobre vieš aké je to pre mňa dôležité! A ty sa o to kludne stavíš so svojím kamarátom!“ V očiach sa mi objavili slzy. Dala som sa na odchod. Chytil mi ruku. „Počkaj.“ „Počkám vtedy, ak mi povieš, že tá stávka je vymyslená a toto celá nie je pravda.“ Bol ticho a zahľadel sa do zeme. Vytrhla som sa mu. Po ceste na terasu som si zotrela slzy z tváre a nasadila som si slnečné okuliare, ktoré som si kúpila na posledných nákupoch s babami. „Čo chcel?“ Vyzvedala Mia. „Čo iné ako vyhrať stávku.“ Ľahla som si na ležadlo. Nikto nešiel do bazéna. Všetky si ľahli na vedľajšie ležadlá a opaľovali sme sa.
Hore môžete vidieť plavky Sarah:)
Thanks<3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...