Finally

472 40 7
                                    

NASH´S POV

 Prečo to robí? Mám chuť Sammymu natiahnuť. Už som sa na to nemohol pozerať. Nebudem kaziť ostatným večer. Odišiel som a hotovo. Nech si robí so Sammym čo chce. Práve sedím tam, kde som po prvýkrát Sarah pobozkal. Na ten večer nezabudnem. Nikdy nebudem ľutovať, že som ju tu pobozkal aj napriek tomu, čo teraz robí. „Prečo si odišiel?“ Niekto sa dotkol rukou môjho pleca. Vedel som, že je to Sarah podľa hlasu. Čo jej mám odpovedať? Že som ten najväčší žiarlivec na svete? „Mal som nato svoje dôvody.“ Odvrkol som naštvane. „A nebol náhodou jeden z dôvodov Sammy?“ Bol som ticho. Radšej akoby som mal klamať. „Hádam si nemyslíš, že mám niečo so Sammym?“ „Dole to tak vypadalo.“ Zvýšil som mierne tón môjho hlasu. „Normálne sme sa rozprávali a potom ma pozval si zatancovať.“ „A ty si to s radosťou prijala.“ Konečne som sa na ňu pozrel a videl jej prekvapený výraz. „Ty si ma nezavolal, tak som išla so Sammym.“ „Aha, tak teraz je to moja vina, že?“ „To som nepovedala a nezvyšuj na mňa hlas. Nie som tvoj kamarát ani kamarátka.“ Povedala mi to ako matka. „Ale možno by si bola rada keby sme len kamaráti, keďže ťa zaujíma Sammy.“ „O čom tu hovoríš? Počúvaš sa vôbec?“ „A ty sa niekedy uvedomuješ, čo vôbec robíš?“ Pokrútila hlavou a otočila sa mi chrbtom. Vedel som, že odíde. Pravda sa ťažko počúva. „Bro, môžeš prosím nachvíľu opustiť strechu?“ Matt s Miou, ruka v ruke sa ku mne približovali. Bro chce priestor, má ho mať. Ja už tu aj tak nemám čo robiť. „Hej, poslúžte si.“ Hodil som mierny úsmev a Matt iba pretočil očami. „Vďaka.“ Zakričal, keď som bol už na odchode. Mávol som iba rukou.

 MATT´S POV

 Myslím, že my dvaja sme si prešli tým najhorším. Možno nie bez hádok, ale zvládli sme to. Nadišla tá správna chvíľa sa to Mii konečne spýtať. „Prečo sme tu?“ „Je zlé, keď chcem byť s tebou sám?“ Obaja sme si sadli na kraj strechy. „Nie je, len som mala strach, že sa niečo zase stalo.“ „Neboj sa, všetko je v poriadku.“ Usmiala sa a prešla si po rukách. „Dám ti mikinu?“ „Nerob si starosti.“ Vyzliekol som si mikinu a podal jej ju. Chvíľu váhala, ale nakoniec ju prijala. „Ďakujem.“ „Nie je začo.“ Preplietol som nám prsty. Už to nevydržím. „Mia, viem že to je niekedy so mnou ťažké. Však vieš sama po poslednej skúsenosti.“ „To je v poriadku. Všetko sme si vysvetlili.“ „No a keďže mám už od Isaaca požehnanie, chcel by som sa ťa spýtať takú otázku, ktorú som sa ťa chcel spýtať už dlho.“ Začala úplne žiariť. Bral som to ako „pokračuj.“ „Mia Howell, milovníčka Hunger Games, Avengers, Troya Sivana a všetkého možného, staneš sa mojím dievčaťom?“ „A ja som si myslela, že sa to už nikdy nespýtaš.“ „Mám to brať ako súhlas?“ Začala ma bozkávať. „Fajn, beriem to ako súhlas.“ Pokračovali sme.

 LÝDIA´S POV

 Mia s Mattom niekde zmizli a Nash so Sarah sa objavili. Zaujímavé. A my s Camom ako šialenci, tancujeme už asi na stú pesničku. „Som smädná.“ Celá vysmiata a udychčaná, som to oznámila Cameronovi. „Tak sa poďme napiť.“ Kývla som a išli sme k stolu, kde bolo pitie. Sedela tam Sarah s naštvaným výrazom v tvári. „Deje sa niečo?“ „Nič.“ Nahodila falošný úsmev v nádeji, že jej to uverím. „Jasne a preto Nash sedí na opačnej strane terasy.“ „Nemôžem zato, že mu preskočilo.“ Pozrela som sa na Nasha. Hypnotizoval tancujúcich a baviacich sa ľudí. „Cam, mal by si ísť za Nashom.“ „Prečo?“ „Pretože mu ževraj preskočilo.“ Mykla som plecami. „Idem teda.“ Usmiala som sa a ďalej sa venovala Sarah. „Poď si zatancovať.“ Podala som jej ruku. „Nie vďaka, nemám náladu.“ Odvrátila pohľad a ďalej sa so mnou nerozprávala. „Ako chceš.“ Mávla som nad ňou rukou a hľadala Camerona v menšom dave ľudí. Zatiaľ k nám pribehol vytancovaný Sammy. „Sarah, ideš si zatancovať?“ „Prepáč, ale nie je mi dobre. Asi pôjdem domov.“ Niekto sa nám zamiloval do Sarah. „Smiem ťa odprevadiť?“ „Radšej tu ostaň.“ Sarah sa zdvihla a pomaly sa lúčila so všetkými okrem Nasha. Sammy z nej nespustil oči a všimol si aj to, ako odignorovala Nasha. „Čo sú s Nashom nepriatelia?“ „Nie, oni len spolu chodia.“ Odvrkla som, pretože mi bolo jasné, že sa Sarah pohádala s Nashom kvôli Sammymu. 

Mia s Mattom konečne spolu. Dúfam, že sa časť páčila a hlavne osobe, ktorej ju venujem. __grieran__ užívaj časť:) 

Thanks<3

Maybe SomedayWhere stories live. Discover now