MIA´S POV
„Prestaňme sa baviť o mne a Nashovi! Radšej hovorte, čo máte vy nové.“ „Tak, čo ti mám povedať, keď pomaly nie je nič nové?“ Povedala som úprimne a trochu sklamane. „To ti neverím. Veď Matt tu bol, keď som ja bola s Nashom. To sa akože vôbec nič nestalo za ten čas?“ Nadvihla obočie a čakala pozitívnu odpoveď. „Naozaj! Proste nič!“ „Fajn, vy ste ma k tomu donútili!“ Sarah sa postavila a začala niečo ťukať do mobilu. „Čo robíš?“ „Píšem Mattovi.“ Neverila som, že dobre počujem. „Robíš si srandu?“ Pribehla som k nej a nazrela jej do mobilu. Vážne mu napísala, aby prišiel. „Ty si sprostá? Čo mu teraz poviem, že načo som ho sem volala?“ „Veď úplne až tým kričíte, ako potrebujete pomôcť.“ Začala sa správať ako majsterka vzťahov. „Matt už odpísal. Za chvíľu je tu!“ Vykríkla a ja som začala panikáriť. „Bože! Isaac je doma!“ „Neboj sa, my ho zabavíme.“ Mrkla na mňa Lýdia. Sarah sa len smiala. „Choď do izby aspoň. V mojej ťa hľadať asi nebude.“ „Máš pravdu, idem!“ Musela som vyzerať vtipne. Rýchlym krokom som išla do izby a sadla si na posteľ. Čo mu mám povedať? Načo som ho sem volala? Toto je trápna situácia. Nervózne som si podupkávala. Zrazu niekto zaklopal. Otvorila som dvere a stál v nich on. Mal mierny rozcuch na hlave, červené tričko, šedé rifle a čierne Supry. Dokonalý to človek. „Ahoj, tak čo si potrebovala?“ Vstúpil do izby. „Ahoj, vlastne nič.“ Mierne som sa pousmiala. „Ako to, že nič?“ „Proste nič.“ Mykla som plecami. Objala som ho vo veľkej rýchlosti. Neviem čo to do mňa vošlo. Nemohla som sa od neho odtrhnúť, ako keby som jeho objatie potrebovala. Objatie mi opätoval a ani sa nevypytoval, prečo ho objímam. Zrejme sa to páčilo aj jemu. „Chcel som sa spýtať, čo ideme teda robiť, ale vidím, že si mi stihla odpovedať skôr.“ Usmiala som sa a upevnila môj stisk. Takto sme tam stáli ešte pár minút. „Nerád to hovorím, ale bolia ma nohy.“ „Aj mňa.“ V objatí ako retardi sme sa presunuli k mojej posteli a sadli si, zase v objatí. Nebolo to moc pohodlné, tak som si na Matta sadla obkročmo a dala mu pusu na líce. „Páni, čím som si to zaslúžil?“ Nahodila som nevinný výraz, že netuším. Začala som sa mu pozerať do očí a na pery, stále dookola. Bol to taký tranz, ktorý Matt naplnil. Pobozkal ma po dlhšej dobe. Objatie a bozk s Matthewom. Čo si viac môžem priať? „Mia? Prišiel som sa len spýtať či nechceš pizz?“ „Sakra!“ Toto sa nemalo stať. Úplne som zabudla, že je doma Isaac. Hneď som zliezla z Matta. On len vyplašene pozeral. Chystal sa na odchod. „Kam ideš? Nemysli si, že keď teraz zdrhneš, bude všetko v poriadku! Ešte si to spolu vybavíme!“ Kričal po ňom naštvane Isaac. Je mi Matta ľúto. Nechcem vedieť, čo čaká mňa. „A ty moja zlatá! My sme mali tuším dohodu!“ „Že si nespomínam!“ Pristúpila som bližšie a zvýšila tón hlasu. „Nie? Tak ja ti to pripomeniem. Zabudni na toho debila! Zakazujem ti, sa s ním stretávať!“ Ukázal výhražne prstom a odišiel von z mojej izby. Išla som za ním. „Lebo čo?“ Otočil sa a mal ešte horší výraz tváre, ako predtým. „Zavolal som ťa na parádne prázdniny, dokonca aj tvoje kamarátky, ktoré si to aspoň vážia. Kúpil som ti knihy na udobrenie, pretože mi na tebe záleží, ale ty chceš byť stále s tým blbcom!“ „Ale!“ „Nie Mia! Žiadne ale! Buď ja alebo on!“ To si robí teraz ako srandu. Ako sa môžem rozhodovať medzi ním a Mattom. To proste nejde. Nahrnuli sa mi slzy do očí. Hneď som sa zavrela do izby a nechcela nikomu otvoriť. Bola som tam až do večera. Jediný človek, ktorému som otvorila bol Shawn. Prišiel k nám a nikto sa mu neozýval. Musela som niekomu povedať, čo sa deje, čo mám na srdci. Hneď som mu padla do náruče. Moc to asi nechápal, ale videl, že plačem. To mu ako dôvod stačilo. „Možno neviem, čo sa stalo, ale muselo to byť niečo zlé, keďže plačeš. Prosím povedz mi, čo sa stalo.“ Naliehal po dlhom pozorovaní. „Pohádala som sa s Isaacom. Pristihol mňa a Matta spolu, ako sa bozkávame. Dal mi na výber. Buď on alebo Matt.“ Vyvalila som zo seba a cítila menšiu úľavu. „Tak to ťa chápem. Aj ja som sa už ocitol v takejto situácii a nielen raz.“ Viem, že ma chce utešiť, ale to sa mu asi nepodarí. „Koho si mám vybrať? Isaac je môj brat a Matta ľúbim.“ Bože! Človek vo veľkom žiali a smútku povie aj to, čo nechce. „Rád by som ti poradil, ale nemôžem. Toto rozhodnutie je len a len na tebe.“ Postavil sa a išiel do rohu. Vzal do rúk moju gitaru. „Hrávaš?“ Usmial sa a začal pomaly ladiť gitaru. Musí byť poriadne rozladená a zaprášená. Nikto sa jej už nedotkol pár rokov. „Kedysi som hrávala. Isaac si moju gitaru vzal so sebou do USA. Akože je stále so mnou.“ Ukázala som to akože v úvodzovkách. „Tak mi zahraj.“ Podal mi gitaru. „Nehrala som pekne dlho. Nie som si istá, či to ešte vôbec viem.“ „Čo by si nevedela. To sa zabudnúť nedá.“ Mal pravdu. Pomaly som sa rozohrala. Shawn mi ukázal akordy na Show you. Ja som hrala a on spieval. Bolo to skvelé. Zlepšilo mi to náladu omnoho. Shawn je moc fajn a ja som si to všimla až teraz. Dohodli sme sa, že pôjdeme spolu von, samozrejme ako kamaráti. Pri ňom zabúdam na všetky starosti. Preto sa teším aj na zajtrajšok.
Koho si nakoniec Mia vyberie? Zamiluje sa do Shawna? Čítajte ďalej! :)
Túto časť by som chcela venovať Monike, ktorá je v príbu Mia. Vďaka za všetko♥
Thanks<3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...