Pancakes

479 47 2
                                    

JOHNSON´S POV

 Všetci prespali u nás, okrem Nasha, Sarah a Isaaca. Dúfam, že je Sarah v pohode. Úprimne ma mrzí, čo sa stalo. Keby som na jej mieste, neviem čo by som robil. Zbláznil sa? „Dobré ráno!“ Vbehol do izby Gilinsky. „Skôr dobrý deň.“ Odzdravil som ospalo. „Už by si mohol aj vstať. Všetci sú dole v kuchyni.“ „Zase tlačia do hláv?“ Prikývol a zasmial sa. „Čakáme ťa. Baby spravili parádne palacinky.“ „Tak to si nenechám ujsť.“ Milujem palacinky. Gilinsky odišiel dole. Konečne som sa vyhrabal z postele a prezliekol sa. Vykonal som rannú hygienu a išiel dole tiež. Plná kuchyňa ľudí. „Vy čo sa tu množíte?“ „Buď ticho inak nedostaneš palacinku!“ Varovala ma Mia. Ešte by som ju podpichol, ale nechcem prísť o palacinku. O moju lásku jedinú. „Sadni si, naberiem ti.“ Začala ma obsluhovať Lýdia. Zlaté to dievčatá. Navaria, obslúžia, možno aj nakŕmia. Čo dodať, proste paráda. Tanier s palacinkami sa dostavil predo mňa. Uuu, tá vôňa. Pustil som sa do toho. Boli skvelé. „Teda baby, musím vás pochváliť.“ Prehlásil som. Začali sa obe červenať. Cameron si stiahol Lýdiu na kolená. No a Matt namiesto toho, aby sa venoval Mii, si išiel nabrať ďalšiu porciu. „Ahojte.“ Pozdravili nás jednohlasne Nash so Sarah. „No ahojte hrdličky.“ Podpichla ich Mia s plnými ústami. „No kde máte tie palacinky?“ Vyzvedala Sarah. Nash išiel za chalanmi. Sarah nabrala sebe aj Nashovi. Vyzerá byť v poriadku. Sadla si medzi neho a Gilinskeho. Jack ju stále otravoval s Andreou. Popri tom ako odpovedala Jackovi, kŕmila Nasha. Vyzerali vtipne. Zatiaľ, čo som všetkých sledoval mi nejako ubudlo z taniera. Bol jednoducho prázdny. „Ešte ti dám Jack?“ Ponúkla sa zase Lýdia. Prikývol som s úsmevom na tvári. „Nech sa páči, som rada že ti chutia.“ Zasmiala sa. Pokračoval som v jedení a pozorovaní. „Inak decká, spravil som parádne fotky. Mám odfoteného asi každého.“ Vychvaľoval sa Bryant. „Aaron, ty máš nejaké použiteľné zábery?“ Spýtal sa Shawn. „Jasné že mám. Zostrihám to a dám na youtube. Nové video je isté.“ Dopovedal a dal si pozdrav so Shawnom na náznak, že je borec. „Tak to sme zvedaví na tvoje dielo.“ „Buďte.“ Mrkol na nás a odišiel do izby. Asi strihať to video. „Práve sme so Shawnom dostali super nápad na nový vine!“ Vykríkol Carter. „Ale potrebujeme nato ešte jednu osobu. „Idem ja.“ Ozval som sa po dlhšej dobe. „Choďte teda. Ja sa aj tak idem previezť na mojej láske.“ Taylor zobral kľúče od auta do ruky a odišiel. „Ja si idem poupravovať fotky.“ Oznámil Bryant. Opustili sme kuchyňu hneď po ňom.

 SARAH´S POV

  „Sarah prosím, už jej konečne zavolaj!“ „Čo si taký nedočkavý.“ Pretočila som očami. „Prosíííííím.“ Skákal na jednom mieste ako malé decko, ktoré prosí o hračku. „Dobre, dobre. Dnes jej zavolám.“ Povedala som a konečne prestal vyvádzať. „Skvelé.“ Zatlieskal od radosti a odišiel. Pomaly sa to tu riedi. „Tie palacinky boli fakt skvelé!“ Chválil si Matthew. Mia mu dala pusu na líce zato, že ju pochválil. Podarení. „Nechcem tu vyvolávať zlú náladu, ale mali by sme riešiť, čo sa stalo včera.“ Prehovoril Cameron, pretože mal jediný nato odvahu. Má pravdu, mali by sme si to vyjasniť. „Súhlasím.“ Pridala sa Mia. „Tak, čo navrhuješ, keď si s tým už začal?“ Spýtal sa Nash. „Baby by sa mali rozhodnúť samé.“ Prečo je vždy všetko na nás? „Ja som Lýdiu fanúšičkám ukázal a nič zlé sa nestalo.“ Lýdia začala prikyvovať. Už aj ona je na jeho strane. „Podľa mňa je nato priskoro. Aspoň u nás.“ Vyjadrila sa Mia a Matt jej to len odsúhlasil. Nastalo ticho, čo znamená, že som na rade ja. Chcela som už niečo povedať, ale Nash ma zachránil. „Povieme to, keď bude nato Sarah pripravená.“ Pozrela som sa naňho ďakovným pohľadom. Jemne sa pousmial. „Ako chcete. Ideme?“ Cam zobral Lýdiu za ruku. Odišli spolu hore. „Nechajme to tak. Uvidíme, čo ešte tá krava o nás povie.“ Navrhla Mia, trošku podráždene. „Poďme aj my. Mám chuť na Hunger Games.“ Matt musí donútiť Miu, aby prišla na iné myšlienky, inak jej z toho preskočí ako mne. Všetci odišli z kuchyne. Pozrela som sa na Nasha. „Vďaka.“ „Máš začo.“ Vyplazil jazyk. Zasmiala som sa. „Hej a čo som dlžná pane?“ Spýtala som sa zo srandy. „Hmm, niečo by sa našlo.“ Začal sa približovať. Pobozkal ma na pery a neskôr na krku. Ak to nestopnem, neskončí to dobre. 

Novú postavu stvárni Andrea Russett:). 

Thanks<3

Maybe SomedayWhere stories live. Discover now