MIA´S POV
Nemohla som sa dočkať tejto chvíle. Konečne to Matt spravil. Pobozkal ma. Nikdy by ma nenapadlo, že tam budú v tú istú dobu aj Sarah s Nashom. Čo tam vlastne robili? Chápem, že trávia teraz veľa času spolu, ale prečo práve tam, kde my. Keby boli aspoň ticho a neprekazili to. Stále lepšie, ako keby ma nepobozkal vôbec. Po ich vyhlásení “konečne“ sme sa na nich pozreli. Najskôr som myslela, že sú to chalani a asi aj Matt, pretože chcel začať kričať, ale keď uvidel Nasha so Sarah, bol ticho. Zato ja som vraždila pohľadom obidvoch. „Odkedy ste tu a čo tu vôbec robíte?“ Nemohla som si odpustiť túto vetu. Bola som naštvaná. Namiesto odpovede sa stále smiali, ako sprostí. Chcela som im ísť vylepiť, ale Matt ma zastavil. Keby nemám Matta tak rada, spravila by som to. Sarah pozná až moc dobre moje reakcie. Takže z toho mi vyplýva jediné. Nash! „To bol určite Nash, kto toto navrhol.“ Matt utvrdil len moje myšlienky. „Súhlasím. Tiež si to myslím.“ Nash a Sarah sa robili, akoby nič. Sadli si na okraj strechy a začali sa rozprávať. My sme boli na druhom konci. Chceli sme k ním ísť. Už to aj tak pokazili. „Nechceš ísť za nimi?“ Pozrel sa na mňa beznádejne Matt. „Ostáva mi niečo iné?“ „Áno.“ Nechápala som Mattovu odpoveď. Žeby mal náhradný plán? „Tak, čo navrhuješ?“ „Pobozkaj ma.“ Tak, takúto odpoveď som nečakala. Hlavne nie od Matta. Viem, že je spontánny, ale až takto. Mattovi som neodpovedala, tak sa začal približovať, znovu. Amen. Vyšlo to. Pobozkali sme sa bez prerušenia. Tento krát mi vôbec nevadilo, že Nash a Sarah boli na druhej strane. Keď naše jazyky uzavreli mier, išli sme za tými kazišukmi. Teraz sme prerušili my ich, ale nie v bozkávaní, ale v nejakej žhavej téme. „Čo je vy kazišukovia.“ Sarah vybuchla do smiechu, pretože sme kedysi frázu “kazišuk“ používali. Nash sa smial tiež, asi mu to slovo prišlo vtipné. Sadli sme si k nim a rozprávali sme sa. Videla som, že Matt je už spokojnejší, keď dostal druhý bozk. Samozrejme som bola spokojná aj ja. „Nash, prečo mi voláš?“ Zrazu sa ozvala Sarah. „Chcel som len vedieť, či ma máš stále tak uloženého.“ Odpovedal vysmiaty Nash, ktorý držal mobil v ruke. „A ako to je teraz vlastne medzi vami? Chodíte spolu?“ Vyzvedala Sarah, ktorá sa hrala s mobilom. Asi preto sa pýtala také kraviny. Zase som bola ticho a nechala som hovoriť Matta. Sama neviem, ako to medzi nami je. Predsa jeden, teda dva bozky nič neznamenajú. „No, zatiaľ spolu nie sme.“ „Takže, zatiaľ!“ Podpichoval Matta Nash. „Nash, drž hubu.“ Vrátila som úder. „Bojíte sa reakcie Isaaca?“ Spýtala sa Sarah, keďže Nash mal držať hubu. „Možno trochu, ale ani to mi nezabráni byť s Miou.“ Ja sa tu asi roztopím. Mám dobrý vkus na chlapcov. „Ale pokiaľ mi budeš nabudúce chcieť skláňať komplimenty, nech ti to trvá menej. Skoro som to nevydržala. Je ťažké ťa nepobozkať.“ Povedala som to tak, ako keby tu nebol Nash ani Sarah. Bože, to je trapas. Sarah sa začala schovávať za Nasha, aby nebolo vidieť, ako sa smeje. Nash bol ticho, ako keby som mu počarovala tým “drž hubu“ a Matt sa červenal ako dievča. „Nechcem vás rušiť z vášho tranzu, ale chodí Lý s Camom?“ Moja otázka bola smerovaná hlavne na Nasha. Je jeho najlepší kamarát. Mal by vedieť viac ako ostatní. „Nash, už môžeš hovoriť.“ „Nechodia spolu, ale Cam sa jej to chce spýtať.“ „Prečo sa jej to chce spýtať? Čo sú malé deti?“ Čakala som od Cama, že bude vyspelejší a nebude ako malé decko sa pýtať Lý, či nechce s ním chodiť. „Nash, to si aj ty takto riešil so Sarah? Prosím povedz že nie.“ „Nie neriešil.“ „A je to tu, Sarah sa nám začína červenať.“ „Prestaň!“ Sarah sa postavila a odišla preč. Nash išiel hneď za ňou. Čo by to bol za boyfrienda, keby za ňou nejde. Výhoda pre mňa a Matta. Budeme sami.
SARAH´S POV
Odišla som preč. Bolo mi trápne počúvať o tom ako som začala s Nashom chodiť. Možno som sa aj trochu bála, aby Nash nevytiahol to, ako sme sa bozkávali. Bol to môj prvý bozk a určite nebol profesionálny. Vedela som, že Nash pôjde za mnou. Výhoda pre mňa a aj pre Miu a Matta. Nash sa neprekecne a hrdličky budú samé. Nešla som domov, ale sadla som si na Nashovu posteľ. Nash si prisadol a ponúkol mi jeho červenú košeľu. Bola mi naozaj zima. Je všímavý a pozorný. Ja ho tak milujem. Samozrejme som jeho ponuku neodmietla. „Ďakujem.“ Za nie je začo vymenil objatie. Sedím na posteli Nasha, som v Nashovej voňavej košeli a objíma ma Nash. Milujem môj život. „Kto povedal, že spolu chodíme?“ Bola som zvedavá na jeho odpoveď. „A nie je to tak?“ Ahh, bod pre Nasha. „Ale je.“ Venovala som mu pusu na líce. Uspokojil sa aj s tou. Moju peknú chvíľu s Nashom, prekazila myšlienka na Lý. Trápi ma to, že nie sú stále s Camom. Idem za ňou. „Nash, musím ísť za Lý.“ „Prečo?“ „Aj ty by si mal ísť za Camom.“ Prerušili sme naše dlhé objatie a Nash ma išiel vystrojiť. Či chcel, alebo nie, musel. A je to tu. Nechcené lúčenie. Ja viem že sa zajtra uvidíme, ale aj tak mi bude chýbať. Držal ma za ruku a ja som sa ho pomaly púšťala. „Sarah?“ „Hmm?“ Slovnej odpovede som sa nedočkala, ale činnostnej áno. Nash ma odmietol pustiť a pritiahol si ma späť k sebe. A už mu patril aj druhý bozk. „Prosím, že ostaneš so mnou na noc?“ „Čítaš mi myšlienky?“ Obidvaja sme sa zasmiali a ja som Nashovi vyskočila na chrbát. Pri tom návrhu, som asi nemyslela na to, že som ešte nikdy nespala s chlapcom v jednej posteli. Nash otvoril potichu dvere. Lý ešte stále sedela v obývačke a ani nás nepozdravila. Isaac začal niečo kričať z kuchyne. „Sarah, Mia, to ste vy?“ To už sme vypukli do ešte väčšieho smiechu, ale odpovedala som. „Áno, ideme si ľahnúť, sme unavené.“ „Tak poď Mia, ideme hore!“ Prehlásila som vážne, no dlho mi to nevydržalo. Zachránila som seba aj Miu. Som hrdinka. Nash sa so mnou zvalil na posteľ. „Počkaj, zavolám Mii, nech u vás prespí teda.“ „Dobrý nápad.“ „Matthew sa určite poteší, bude mať ďalšiu príležitosť.“ „Čooo?“ Ozvala sa Mia z telefónu. „Ale nič, ak chceš prespi u Matta. Nash spí dnes u nás a Isaac si myslí, že si doma. Nash ťa s radosťou zastúpil.“ „Odkáž mu, že ako si to dovolil a že ďakujem.“ „Zložila to.“ Hodila som divný pohľad na telefón. „Idem sa osprchovať.“ Nash ma opustil a išiel do sprchy. Padol mi do oka jeho mobil, tak ma napadlo ho prezvoniť. Som zvedavá, ako ma má uloženú. „Nash´s cutie.“ Zaujímavé. Mobil som hneď položila, pretože som počula, ako na mňa kričí Nash, či mu nepodám uterák. „Samozrejme že ti ho podám. Veď som predsa tvoja cutie.“ „Modrooký chlapec ide zabiť Nash´s cutie.“ Podala som mu uterák. Po chvíli vyšiel len v boxerkách. „Skvele Sarah, ani na toto si nemyslela však?“ Pošeptala som so slintavým pohľadom. „Teraz idem ja.“ Vystriedala som sa s Nashom. Mne to trvalo trošku dlhšie. Keď som vyliezla z kúpeľne, Nash ležal znudene na posteli a hral sa s mobilom. „Čo môžu asi tak teraz robiť Mia a Matt?“ Pýtal sa ma Nash s narážajúcim pohľadom na niečo nekalé. „Matt je drak, neboj sa, on Miu zvládne.“ Nash ma volal už do postele, ale ja som bola zavretá v kúpeľni s depresiou, čo sa môže v tej posteli stať. „Tak ideš už?“ „Áno, len si dočistím pleť.“ Vyhovárala som sa. Sarah, schop sa. Čo by sa mohlo stať. Nabrala som odvahu a postavila som sa do vchodu kúpeľne. „Budeš tam len tak stáť alebo sa ma bojíš?“ „Ja, teba a báť sa?“ Povedala som s falošným smiechom. Podišla som bližšie k posteli. Nash ukázal miesto vedľa seba, na náznak, aby som si vedľa neho ľahla. Spravila som tak. Zakryl nás a pritisol si ma k sebe. Hral sa s mojimi vlasmi, až pokiaľ som nezaspala.
Ráno som sa zobudila a Nash bol prekvapivo stále vedľa mňa. Na nočnom stolíku mi začal vybrovať mobil s nápisom Mia. „Áno?“ Zdvihla som jej to s rozospatým hlasom. „Nechcem byť zlá, ale mali by sme sa s Nashom už vymeniť.“ „Dobre, len ho zobudím.“ Teraz som zrušila Miu ja a užívala si posledné pohľady na spiaceho Nasha. „Vstávaj, musíš sa vymeniť s Miou. Isaac ťa tu nesmie vidieť.“ Nash sa bez slova postavil a začal sa rýchlo obliekať. Na rozlúčku sme si dali pusu. Už nebola na líce. To mal za to, že ma poslúchol. S Miou sa stretli pri vchode domu. Hneď vybehla po schodoch a namierila si to za mnou. „Preboha, to čo más s vlasmi?“ „Čo mám s vlasmi?“ Začala šalieť Mia. „Divoká noc?“ „Ty si blbá. To ich mám až také hrozné?“ Prikývla som na náznak súhlasu. „Daj sa do poriadku, pretože ideme dnes k ním na obed. To bude chcieť veľa práce.“ Poučila som Miu a zavrela som dvere od izby. Mia sa išla asi chystať.
V ďalšej časti sa dozviete, čo sa deje s Lý. Dúfam, že sa časť páčila:).
Thanks<3
YOU ARE READING
Maybe Someday
FanfictionPočula som iba „Prepáč." V tej sekunde mi moja zvedavosť nedala a musela som sa pozrieť, kto to bol. V tú chvíľu som sa zahladila do najkrajších modrých očí. Tie oči mi boli tak povedomé. Ale nedovolili mi pozrieť sa na celú tvár toho človeka. Náš o...