Farm

170 14 0
                                    

MIA'S POV

Odkedy sme Hannah podpísali tú zmluvu, stále niečo vybavujeme. Ale čo sme iné mohli čakať. Všetci nás pred tým varovali. „Máš veľa práce, alebo si ťa môžem ukradnúť na malý rozhovor?" Matt! Áno, konečne niekto normálny, ktorý nechce so mnou riešiť nejaké hlúpe papiere a zmluvy. „Prosím ukradni si ma a už ma nevráť." Fňukala som. „Netušil som, že to robíš proti svojej vôli." Prisadol si ku mne. „To nie, ale len čo zavriem oči, vidím samé papiere a vybavovačky. Už mi z toho šibe." „Taká je realita bejby." Založil si ruky. „Bejby ti jednu strelí ak jej naďalej budeš hovoriť bejby!" Ukázala som mu varovný prst. „Pokoj!" Zdvíhal sa z mojej postele. „Počkaj, nechcel si so mnou niečo prebrať?" „Vlastne áno, skoro by som zabudol." Zasmial sa nad svojou sklerózou. „Je tu niečo, čo som ti ešte nepovedal. Vlastne na to ani nebol čas." Pane bože, chce sa so mnou rozísť? Ale prečo, ja som jedna z mála, ktorá zje viac ako on a to už je čo povedať. Milujem tie isté filmy ako on a dokonca sa smejem aj jeho vtipom, ktoré sa ani nedajú nazvať vtipmi! „Moji rodičia majú farmu a chcú, aby som im to tam postrážil, pretože musia pracovne odcestovať cez víkend, tak ma napadlo či by si nechcela ísť so mnou a mohli by sme to rovno spraviť v štýle rande!" Vyklopil to a mne sa uľavilo. „Musím uznať, že také pozvanie na rande som ešte nedostala. A rada s tebou pôjdem." Hneď som ho objala. „Skvelé, takže sa pobaľ a za hodinku ťa čakám dole." „Čože, to ideme už dnes?" V tej rýchlosti som už vyťahovala batoh. „Hej, prečo? Nevyhovuje ti to?" „Máš pocit, že mi to nevyhovuje, keď som už vytiahla batoh? Ja len že je to všetko tak narýchlo." Matt si vydýchol, inak by musel ísť na farmu sám. Neviem si ho tam vôbec predstaviť, ale to asi ani seba. Bože, to bude zase víkend!

MATT'S POV

Dorazili sme na farmu. Akurát vykladám kufre z auta. Pevne dúfam, že sa tu Mii bude páčiť, inak sa odstrelím, že som ju sem dotiahol. „Matthew." Pošepkala pri pohľade na celý areál farmy. „Áno?" Pristúpil som bližšie k nej. „Je to tu krásne!" Objal som ju okolo ramien. „My dvaja, farma a romantika." Začal som básniť o víkende pred nami. „Hej a zabudol si dodať smrad a hovienka." „Bože, ty si mi len raz romantička." Prevrátil som očami. „Mám to v krvi." Usmiala sa falošne. „A teraz mi prosím zober do vnútra tie kufre." Nariadila mi. Keďže sa s ňou nechcem hneď hádať , poslúchol som. „Čo si si sem preboha nabalila? Všetky časti Naruta?" „Nepýtaj sa a nos. V podstate všetko potrebné." Jednoducho odpovedala, aby sa vyhla vysvetlovaniu. „A možno tam mám nejakú sexy spodnú bielizeň." Mrkla na mňa. „Vážne a koľko si si tej bielizne nabalila, tonu?" Musím uznať, že ma to trochu nabudilo, ale musím sa krotiť, predsa sme ešte len prišli. „Predsa toľko, koľko bude treba." Zasmiala sa šibalsky. „Poď, idem ti radšej ukázať farmu."

„Nechceš si zajazdiť na koni?" Navrhol som jej. Osedlať koňa som sa naučil už ako malý. Aspoň niečo. Musím jej ukázať, že som poriadny chlap. Bicáky a tak. „Jasné že chcem." Začala pišťať od radosti. Tak sa netešila ani vtedy, keď som jej navrhol intímnu chvíľu. Krutý život.

„Vieš vysadnúť?" „Pomoc by som prijala." Neverím, ona niečo nevie. Dal som ruky na jej zadok a tlačil som ju celou silou hore. Moje bicáky zlyhávajú! „Zdá sa mi to, alebo ti sedím na hlave?" Spýtala sa ma s miernym úškrnom. „Som si istý, že sa ti to nezdá." Len tak tak som jej odpovedal. Po pol hodine konečne vysadla na koňa a mohli sme vyraziť.

„Máte to tu fakt krásne!" Ospevovala celý čas našu farmu. Nečakal som, že bude z toho až taká nadšená. „Vďaka. Rodičia to tu dlho budovali, no myslím si, že to stálo zato." „Určite hej. Keby nie je ich, tak tu teraz takto spolu nie sme." Chytila ma za ruku. „Asi by sme sa mali už vrátiť. Treba ich ešte očistiť." „V poriadku." Usmiala sa.

„Prosím ťa, postráž ich tu. Idem len pre hadice." Hádam to zvládne, však je to už veľké dievča. „Som späť. Nech sa páči." Podal som jej hadicu a pre istotu som skontroloval koňov. „Ty mi neveríš?" Pozrela sa na mňa naštvane. „To ja len tak už zo zvyku." Zahovoril som to. Pustil som vodu, aby sme sa už o tom nebavili. To isté spravila aj ona. Panovalo medzi nami mierne ticho. Bolo to až hlúpe. Tak som zobral hadicu a ostriekal som ju. „Tak to si nemal!" Vrátila mi to dvojnásobne. Čo som mohol iné čakať. Milujem tú jej priebojnosť! „Dobre! Stačí!" Kričal som po nej v zápale smiechu. Aj to som ledva povedal, keďže som mal v ústach Michiganske jazero. „Ako povieš." Smiala sa ďalej. „Poď sem ty bosorka." Pritiahol som si ju k sebe bližšie. Skôr ako som sa nazdal, tak mi vlepila bozk. „Nehovorila si, že tu máš nejakú sexy spodnú bielizeň?" „Možno." Rozprávali sme sa pomedzi bozky. „Sem s ňou." „Čo keď to mám práve na sebe?" Prestal som ju bozkávať a hneď nato som ju začal vyzliekať. Zhodila ma na seno v stajni. „Počkaj!" Zakričal som na ňu. „Čo sa deje?" Spýtala sa celá udýchaná. „Asi som spadol do hovna." 

Som tu s novou časťou!!! Neviem ako budú vychádzať časti cez školský rok, ale každopádne sa posnažím, aby ich vyšlo čo najviac:) 

Thanks<3 

Maybe SomedayWhere stories live. Discover now